Citat:
Ja herregud vilket magplask. Henrik måste ha kompis Axel till hjälp och visar sig patologiskt aggressiv, korkad och obehaglig
Nu har jag lyssnat på podden. Vilket jävla magplask från i princip alla inblandade. Jag var inte direkt Pro-Cissi innan, så döm om min förvåning när jag sitter och faktiskt tycker att hon drar det längsta strået. De där tre programledarna är fan för bedrövliga. Henrik (som jag väl visst haft vissa antipatier emot, kanske främst på grund av hans fixering vid sverigedemokrater) gormar och ryar och bekräftar det Cissi säger per omgående. Då räcker det inte att han möjligtvis har rätt i sak, för han blir direkt osympatisk. Den andre snubben kommer inte med mycket matnyttigt när han får luft, och tjejen (Myra?) känns i ärlighetens namn som ett alibi. Hon låter som om hon ska börja gråta när som helst och inleder typ varje mening med "ja men jag kan känna så här" eller "ja men jag kan tycka så här" och tar evigheter på sig att komma till saken.
Som tur är kan jag hålla två tankar i huvudet samtidigt och fattar att det inte är så svart eller vitt att någon alltid har rätt medan någon annan alltid har fel. Men Haveristerna hade vunnit på att vara mera konkreta i sina anfall mot Cissi, och framförallt hade programmet vunnit på att klippas ner rätt rejält. Inte för att censurera Cissi, men för att helt enkelt behålla någon slags koherens.
Det hade också varit bra om man skilt på projekt hon dragit igång som sedan fallit samman och sådant beteende som är direkt äckligt och osympatiskt (Gardetgate). Fokus hade kunnat förfinas, minst sagt. Och pajkastningen mot slutet var väl kanske underhållande men ack så kontraproduktiv. Jag tror nog de kan bättre.
Som tur är kan jag hålla två tankar i huvudet samtidigt och fattar att det inte är så svart eller vitt att någon alltid har rätt medan någon annan alltid har fel. Men Haveristerna hade vunnit på att vara mera konkreta i sina anfall mot Cissi, och framförallt hade programmet vunnit på att klippas ner rätt rejält. Inte för att censurera Cissi, men för att helt enkelt behålla någon slags koherens.
Det hade också varit bra om man skilt på projekt hon dragit igång som sedan fallit samman och sådant beteende som är direkt äckligt och osympatiskt (Gardetgate). Fokus hade kunnat förfinas, minst sagt. Och pajkastningen mot slutet var väl kanske underhållande men ack så kontraproduktiv. Jag tror nog de kan bättre.