2013-01-15, 15:03
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartolo
Går det att överhuvudtaget bevisa guds existens med enbart ord? Jag tror inte det och därför blir väldigt många intresserade och nyfikna när något mer fysiskt "bevis" kommer i dager.

För min del går det bra att komme med alternativa former för 'bevis'. Men såklart måste en alternativ bevisförings-form trots allt kunne valideras på något sätt. Annars får vi såna meningslösa metoder som t.ex. deltagarna 526 och KKP användar.

Citat:
Som t ex övernaturliga krafter, oops nej det var ju häxor.

Det är lätt att ta på sig offer-rollen, men det konstiga är, att INGEN av forumets 'paranormalister' har visat sig ville ta en granskning av detta med mig .... som själv är öppen för det 'paranormala'.

Citat:
Men helare är väldigt populära i kristna sammanhang. Att man går fram och ber om att bli helad, dock verkar de flesta nöja sig med att ingenting händer eller att det kommer en läkare o fixar till lite och att det då är gud som gjorde det.

Jag är själv (Master) reiki-healer. Det betydar inte att jag okritisk accepterar all form för idioti som kan associeras med healing.
Citera
2013-01-15, 15:05
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Men jag har bevis åt er som inte tycker vetenskap och logik kan förklara att naturen och galaxer är fyllda med intelligenta deisgner..

Här har ni självaste Jesus bror som förespråkar att vi alla är en och att kärlek och gangbangs är himmelriket

Raelian Happiness Academy 2011 in Japan http://youtu.be/6FrGbQLKgSg

Bevis för gud eller motsatsen skulle vara intressant att diskutera..

Men jag antar att ni vill dra fram ett kors och spika upp gubben innan han fått prata till punkt.

OMG SER NI HITLERKORSET VID 1:15 in i klippet..

OK det är satanism och bevisen för motsatsen för gud antar jag, en ateist som säger att han är Jesus bror..
Kram

Det är precis denna form för nonsens som gör att du först får tala om ved 'bevis' egentligen är för dig.
Citera
2013-01-15, 15:13
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Det är precis denna form för nonsens som gör att du först får tala om ved 'bevis' egentligen är för dig.

Men vafan Rael säger ju att utomjordingar kommer att landa i Jerusalem på deras ambassad som dom byggt..

Och satans dröm är att bli avgudad.

Vad tror du kommer hända när utomjordingar landar i Jerusalem och säger att dom skapat människor, dom blir avgudade direkt av alla kristna som går runt och tror att gudar går på 2 ben..

Ni skulle också avguda dom så länge dom gav er pengar, kanske ett erbjudaande om att få bli miljonär..

Visst det är inte bevis för gud men defenetivt bevis för motsatsen sen när ni avgudar dessa utomjordingar för att dom har med sig ett simpelt förslag om att dela upp alla rikedommar på hela planeten så alla blir miljonärer..

NESARA heter förslaget och det finns redan i startgroparna, så vi kommer närmare och närmare slutet på denna film som ni kallar "verkligheten"..
Citera
2013-01-15, 15:25
Medlem
Citat:
Men vafan Rael säger ju att utomjordingar kommer att landa i Jerusalem på deras ambassad som dom byggt..

Vad tror du kommer hända när utomjordingar landar i Jerusalem och säger att dom skapat människor, dom blir avgudade direkt av alla kristna som går runt och tror att gudar går på 2 ben..

Ni skulle också avguda dom så länge dom gav er pengar, kanske ett erbjudaande om att få bli miljonär..

Visst det är inte bevis för gud men defenetivt bevis för motsatsen sen när ni avgudar dessa utomjordingar för att dom har med sig ett simpelt förslag om att dela upp alla rikedommar på hela planeten så alla blir miljonärer..

NESARA heter förslaget och det finns redan i startgroparna, så vi kommer närmare och närmare slutet på denna film som ni kallar "verkligheten"..

Jag trodde Dolores redan hade bestämt att vi skulle gå under för en månad sedan? Det är mycket som händer nu...........

Vet du vad som skulle hända om alla människor blev miljonärer?

Fan, jag skulle ju ignorera dina mentala härdsmältor i år!
Citera
2013-01-15, 15:27
Medlem
Bogomils avatar
Citat:

Och JAG .... BogomiEL ...... sägar, att ambroyade transmofoglyfieras så påhitterismen blir triplesubstantierat till transmoglofi.

Vilket du självklart måste acceptera, för det är ett 'bevis'.

Citat:

Lite mera tänksama människor kommer att säga: "Aaaa, äntligen fakta-underlag".

Citat:

Mina samlade tillgånger är redan en bra bit över miljon-strecket; det räckar för mig.

Citat:

Det är inte ett bevis öht.

Citat:

Det gjorde vi också d. 21 dec., men inget hände.
Citera
2013-01-15, 15:54
Medlem
KungPungPats avatar
Dolores Cannon och Rael är dom som säger älskar alla, och det är dom som ni kommer stanna kvar med för att lära er den stora läxan om att avguda pengar och ignorera naturen..

Det är ni och kristna som sitter i samma båt i slutändan, dom tror att dom ska avguda nånting utanför sig själv och ni förstår inte annat än att ni avgudar pengar som är fejk.. Fiatvaluta.

När ni blir miljonärer sen så får ni tyvär lov att operera in ett chip i handen (the mark of the beast) för det är en del av NESARA förslaget som nån i Kanada eller USA har lagt fram.. Frihet är redan nånting som tillhör det förflutna, vi kan inte ens ringa ett samtal i Sverige utan att FRA-lagen gör samtalet oprivat och avlyssnat.. Men sen när ni får mikrochip i handen så existerar ingen frihet alls längre, men ni blir nog glada för vem bryr sig om frihet när allt är så farligt och fejkpengar är värda att avguda för det har varit brist på fejkpengar i era fickor i evigheter..

Det är fortfarande ganska roligt för mig att se er som ignorerar allt i hopp om att jag är en idiot
Citera
2013-01-15, 15:56
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Dolores Cannon och Rael är dom som säger älskar alla, och det är dom som ni kommer stanna kvar med för att lära er den stora läxan om att avguda pengar och ignorera naturen..

Det är ni och kristna som sitter i samma båt i slutändan, dom tror att dom ska avguda nånting utanför sig själv och ni förstår inte annat än att ni avgudar pengar som är fejk.. Fiatvaluta.

När ni blir miljonärer sen så får ni tyvär lov att operera in ett chip i handen (the mark of the beast) för det är en del av NESARA förslaget som nån i Kanade eller USA har lagt fram.. Frihet är redan nånting som tillhör det förflutna, vi kan inte ens ringa ett samtal i Sverige utan att FRA-lagen gör samtalet oprivat och avlyssnat.. Men sen när ni får mikrochip i handen så existerar ingen frihet alls längre, men ni blir nog glada för vem bryr sig om frihet när allt är så farligt ..

Det är fortfarande ganska roligt för mig att se er som ignorerar allt i hopp om att jag är en idiot

Goddag .... yxskaft.
Citera
2013-01-15, 16:03
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Goddag .... yxskaft.

Tyvär, du skulle lyssnat tidigare..

Fortsätt blunda nu..
Citera
2013-01-15, 16:06
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Tyvär, du skulle lyssnat tidigare..

Tidigare än när? Den 21. dec., där intet hände.
Citera
2013-01-15, 16:08
Medlem
Citat:

När ni blir miljonärer sen så får ni tyvär lov att operera in ett chip i handen (the mark of the beast) för det är en del av NESARA förslaget som nån i Kanada eller USA har lagt fram.. Frihet är redan nånting som tillhör det förflutna, vi kan inte ens ringa ett samtal i Sverige utan att FRA-lagen gör samtalet oprivat och avlyssnat.. Men sen när ni får mikrochip i handen så existerar ingen frihet alls längre, men ni blir nog glada för vem bryr sig om frihet när allt är så farligt och fejkpengar är värda att avguda för det har varit brist på fejkpengar i era fickor i evigheter..

Det är helt omöjligt för dig att förstå att om alla människor helt plötsligt blev miljonärer så skulle alla människor samtidigt bli fattiga?
Citera
2013-01-15, 16:12
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:

Jag hade tänkt att avhålla mig från att kommentera framtida svammel, men eftersom du nu upprepar den fullständigt befängda idén att göra alla ateister till miljonärer, så kan jag inte riktigt låta bli.

Är du på allvar så fruktansvärt imbecill att du inte har sådan grundläggande förståelse för ekonomi att du begriper vad som händer om man ger en väldigt stor mängd människor en stor summa pengar i syfte att göra dessa personer "rika"? Förstår du vad som händer så ber jag dig att förklara det och återgå sedan till på vilket sätt ditt resonemang är logiskt.

Det är väl för övrigt föga förvånande att en knarkare som hoppat av skolan försöker på de mest pinsamma sätt att demonisera systemet och att glorifiera en livsstil där man inte besitter några som helst kvalitéer som eftersöks av det moderna samhället. Hur känns det att personifiera en kliché?

Edit:

Citat:
Ursprungligen postat av Handfast
Det är helt omöjligt för dig att förstå att om alla människor helt plötsligt blev miljonärer så skulle alla människor samtidigt bli fattiga?

Scchhhhh!
Citera
2013-01-15, 16:16
Medlem
KungPungPats avatar
Läs igenom förslaget själv era väldresserade husdjur, jag är inte eran ägare som förklarar allt åt er på beställning för att sen beskåda vilka idioter ni blivit när ni inte tror på verkligheten utanfö eran mentala låda som ni tror är vekrligheten..

Det är statens arbete så jag föreslår att du slår på Tvn..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in