2012-12-31, 13:59
Medlem
Kroesmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Grabbar, jag har beviset för gud nu om ni är sugna på det..

Men det handlar om att ni får reda på vad ni egentligen är genom att uppleva en sak som jag själv ska testa idag.

Så "nackdelen" med det här beviset för "gud" är att ni komme förstå vad ni egentligen är för något och varför religionerna vill att ni ska tro på evolutionsteorin och misstro gud och er själva..

Säg till om ni är redo.

Kram
Du har gjort en hel del försök hittils och fatalt misslyckats, men kör på.
Citera
2012-12-31, 14:01
Medlem
Luffarlasses avatar
Citat:
Grabbar, jag har beviset för gud nu om ni är sugna på det..

Men det handlar om att ni får reda på vad ni egentligen är genom att uppleva en sak som jag själv ska testa idag.

Så "nackdelen" med det här beviset för "gud" är att ni komme förstå vad ni egentligen är för något och varför religionerna vill att ni ska tro på evolutionsteorin och misstro gud och er själva..

Säg till om ni är redo.

Kram
Oh, ohhh! Så spännande! Hoppas bara inte det blir lika skämmigt som när andra sagt exakt samma sak, att de också kan bevisa gud, och sedan lagt fram argument eller "bevis" utav kalibern "du måste tro för att tro" [/sarkasm].

Men jag är alltid öppen för att ta del utav upplysande visdom, så det är bara till att dela med dig.
Citera
2012-12-31, 14:09
Medlem
KungPungPats avatar
Jo grabbar, lyssna..

Har ni hört talas om Astralprojektion / astraltravel eller varför inte astralsex som dom beskriver som bättre än vanlig sex?

Jag håller på att lära mig detta nu och det jag har forskat fram är ganska otroligt, och dessutom bevis för gud och evigt liv..

Vi har en fysisk kropp och en astralkropp.

Så beskriver dom det som att när man separerar astralkroppen från den fysiska kroppen för att flyga iväg, då har vi alltid en typ "sladd" som alltid är kopplad tilld en fysiska kroppen medan vi flyger..

Sen sa dom att man behöver inte oroa sig för att "sladden" går av när man astraltravel, eftersom den sladden går bara av när man dör..

När man kan astraltravel så kan man gå in i nånting där hela eran historia finns, tidigare liv men även framtida liv.. Beskrev dom det som .

Såklart spetsar jag öronen och lär mig gärna mer.

Vad säger ni då?
Är det bevis för gud om ni kan genom meditering lämna eran fysiska kropp och flyga runt i universum?

Gratiis gott folk, jag är fruktansvärt glad att jag tog mig tiden och forska lite mer om detta..

KRam
Citera
2012-12-31, 14:20
Medlem
Puffarns avatar
Citat:
Jo grabbar, lyssna..

Har ni hört talas om Astralprojektion / astraltravel eller varför inte astralsex som dom beskriver som bättre än vanlig sex?

Jag håller på att lära mig detta nu och det jag har forskat fram är ganska otroligt, och dessutom bevis för gud och evigt liv..

Så beskriver dom det som att när man separerar astralkroppen från den fysiska kroppen för att flyga iväg, då har vi alltid en typ "sladd" som alltid är kopplad tilld en fysiska kroppen medan vi flyger..

Sen sa dom att man behöver inte oroa sig för att "sladden" går av när man astraltravel, eftersom den sladden går bara av när man dör..

När man kan astraltravel så kan man gå in i nånting där hela eran historia finns, tidigare liv men även framtida liv.. Beskrev dom det som .

Vad säger ni då?
Är det bevis för gud om ni kan genom meditering lämna eran fysiska kropp och flyga runt i universum?

Gratiis gott folk, jag är fruktansvärt glad att jag tog mig tiden och forska lite mer om detta..

KRam
Så beviset är att du säger så.

Det gjorde du ju innan också.

Alltså hade du redan bevisat guds existens innan så varför lägger du fram nya "bevis" i form av "Det är som jag säger och det är bevis nog." igen?

Vad du säger är:
"Jag har bevis för guds existens och beviset är:
Jag säger att gud finns!!!!"

Kapitalidiot
Citera
2012-12-31, 14:20
Medlem
Luffarlasses avatar
Citat:
Jo grabbar, lyssna..

Du menar typ när man runkar och tänker på någon annan? Pfft... bättre vet jag inte... men det är ju en smaksak som var och en får avgöra. Jag dömer inte

Citat:

Vad säger ni då?

KRam
Alltså... jag tror du bara hittar på under tiden som du skriver. Det finns liksom ingen rationell röd tråd att följa, inga logiska slutsatser eller sunda utsagor, och framförallt inget resonligt argument. Du sa typ... inget... wow... har du funderat på en professionell karriär som en bullshit-artist?
Senast redigerad av Luffarlasse 2012-12-31 kl. 14:22.
Citera
2012-12-31, 14:27
Medlem
Puffarns avatar
Sant, Trollet matas.

Men han ser ju så urbota idiotisk ut när han äter så jag kan bjuda på några mackor bara för nöjet att se på.
Citera
2012-12-31, 14:47
Medlem
KungPungPats avatar
Hahahahaha fan va svenska ni är asså det är ju helt sjukt..

Finns en tråd om astralresor här på Flashback, men enligt er så är det en gammal troll som skapat den tråden och har fått 200 000+ visningar och mängder med inlägg..

Tänk vad dom trollar, tur att ni som tänker som alla andra har extremt mycket kunskaper om detta..

kan ni inte förstå varför religionerna vill att ni ska tro på evolutionsteorin och inte er själva?

För ni skulle få reda på att ni har glömmt bort vad ni egentligen är för något.

Menar ni att det INTE är bevis för gud om ni kan lämna eran kropp genom meditering?

Defenetivt bevis för att livet kommer gå vidare när ni dör, precis som människor som har varit döda kan bekräfta..
Det går "tyvär" inte att dö..

Va som en kille som skulle ta självmord, kanske är sjukt enligt er men jag skrev ärligt att döden existerar inte ens så tror man att man flyr från problem genom att ta självmord så kommer man att bli besviken när livet fortsätter i astralkroppen.. Och sen får man antaglgien göra om samma test men i en annan kropp, och sen tappar man minnet i en ny kropp och vimsar runt och fattar inte vad vi är eller varför vi är eller vad vi ska klara av..

Men visst skulle man väl även blir glad på samma ggång..

för ingen människa kan nog verkligen vara lycklig om man tror att man har 1 liv och kan sluta existera..

Det är tammefan en sån stor bluff så jag menar att den ligger till grunden för i princip alla rädslor på hela planeten.

Och svaret finns i oss själva och har funnits där hela tiden, kan ni förstå varför religioner vill att ni ska avguda nånting utanför er själva?
Typ fejkpengar och fejkvetenskap..
Senast redigerad av KungPungPat 2012-12-31 kl. 14:51.
Citera
2012-12-31, 15:02
Medlem
Luffarlasses avatar
Citat:
Hahahahaha fan va svenska ni är asså det är ju helt sjukt..

Finns en tråd om astralresor här på Flashback, men enligt er så är det en gammal troll som skapat den tråden och har fått 200 000+ visningar och mängder med inlägg..

Tänk vad dom trollar, tur att ni som tänker som alla andra har extremt mycket kunskaper om detta..
Helt korrekt; står det på internet, och framförallt finns det en tråd om det på Flashback... då måste det vara sant... helt oslagbar argumentation, alldeles vattensäkert och kan verkligen inte alls komma tillbaka och bita dig i röven....... för om det finns en tråd om det på Flashback, då måste det vara sant.
Citera
2012-12-31, 15:08
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffarlasse
Helt korrekt; står det på internet, och framförallt finns det en tråd om det på Flashback... då måste det vara sant... helt oslagbar argumentation, alldeles vattensäkert och kan verkligen inte alls komma tillbaka och bita dig i röven....... för om det finns en tråd om det på Flashback, då måste det vara sant.

Ja och det blir väldigt svårt att bevisa detta för dig..

Mest för att det är du som måste använda din astralkropp.

hahaha clown
Citera
2012-12-31, 15:13
Medlem
Luffarlasses avatar
Citat:
Ja och det blir väldigt svårt att bevisa detta för dig..

Mest för att det är du som måste använda din astralkropp.

hahaha clown
Ett vänligt tips: i fortsättningen när du skriver, bara ersätt allt med 'derp' istället så spar du massor med tid!
Citera
2012-12-31, 15:49
Medlem
koffskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffarlasse
Ett vänligt tips: i fortsättningen när du skriver, bara ersätt allt med 'derp' istället så spar du massor med tid!
Ännu ett tips är att sätta detta på ctrl+v så sparar han sjukt mycket tips.

KKP har för övrigt inte skrivit ett enda argument där beviset för att det är sant är att det är han som har skrivit det eller någon annan som skriver det. Du är en sådan rebell KKP, vägrar att tro på något. En sådan frihetskämpe! Ned med skolan och utbildning! Det hade vart så bra med en analfabetisk och kunskapsinfantil nation!
Citera
2012-12-31, 15:51
Medlem
KungPungPats avatar
Jag tror tammefan det var en hel drös svenskar som pruttade i byxan av att förstå det jag skrev.

För det betyder att gud existerar och är bevisbar och det sista ni kom ihåg av gud var det som religionerna säger, och han är ingen snäll gubbe enligt dom..

Så nu är ni så pruttnödigt rädda så ni kan inte ens läsa det jag skriver om astraltravel eller folk som varit döda och blivit återupplivade.. Ni kan helt enkelt inte greppa att vi är odödliga eftersom vi har 2 kroppar som sitter ihop just nu. Och när vi dör så separeras vi från våran fysiska kropp.

Är det inte ganska positivt att få veta att en god gud existerar och att vi är eviga själar?

Samtidigt som satan styr planeten genom pengar och religioner och vill gärna att ni avgudar pengar istället för er själv, och såklart, ignorera foliehattar på internet. Man kan inte lita på internet vettu hahah.. säger dom i media såklart.

Jag kan förstå att det är ganska hemska nyheter iof. eftersom det skulle betyda att ni har er själv att tänka på och vad ni gör mot andra.. eftersom andra är ni och ni är andra, alla är en..

Kram
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in