Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Jo grabbar, lyssna..
Har ni hört talas om Astralprojektion / astraltravel eller varför inte astralsex som dom beskriver som bättre än vanlig sex?
Jag håller på att lära mig detta nu och det jag har forskat fram är ganska otroligt, och dessutom bevis för gud och evigt liv..
Vi har en fysisk kropp och en astralkropp.
Så beskriver dom det som att när man separerar astralkroppen från den fysiska kroppen för att flyga iväg, då har vi alltid en typ "sladd" som alltid är kopplad tilld en fysiska kroppen medan vi flyger..
Sen sa dom att man behöver inte oroa sig för att "sladden" går av när man astraltravel, eftersom den sladden går bara av när man dör..
När man kan astraltravel så kan man gå in i nånting där hela eran historia finns, tidigare liv men även framtida liv.. Beskrev dom det som .
Såklart spetsar jag öronen och lär mig gärna mer.
Vad säger ni då?
Är det bevis för gud om ni kan genom meditering lämna eran fysiska kropp och flyga runt i universum?
Gratiis gott folk, jag är fruktansvärt glad att jag tog mig tiden och forska lite mer om detta..
KRam
Så beviset är att du säger så.
Det gjorde du ju innan också.
Alltså hade du redan bevisat guds existens innan så varför lägger du fram nya "bevis" i form av "Det är som jag säger och det är bevis nog." igen?
Vad du säger är:
"Jag har bevis för guds existens och beviset är:
Jag säger att gud finns!!!!"
Kapitalidiot