2013-01-27, 23:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
*religiösa övertygelser och varningar och resonemang som bygger på dessa övertygelser samt det gamla vanliga dravlet om domedagen*

Du beter dig som en kristen missionär i denna tråd .. och, det är inte riktigt vad diskussionen handlar om i denna tråd.

Ta din kyrka och gå. Här vill vi ha substans, och det är något kyrkan aldrig kunnat producera.
Citera
2013-01-28, 00:11
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ippskiff
Du beter dig som en kristen missionär i denna tråd .. och, det är inte riktigt vad diskussionen handlar om i denna tråd.

Ta din kyrka och gå. Här vill vi ha substans, och det är något kyrkan aldrig kunnat producera.

Hahahahaaa hörru hönan sluta vimsa runt här i varenda tråd jag skriver i..

Substans/bevis för gud finns överallt i designerna, men beviset för Satanism är dominerande i denna tråd och därför ser dessa människor det som helt normalt att säga att det inte finns designer i naturen eller sin egen kropp..

Jag skiter väl fullständigt i dom som inte lyssnar på det, men jag har kärlek i hjärtat och jag skulle inte ge upp för människor så lätt, men jag förstår att du tycker det är mest logiskt att göra..

Hadde du astralrest som du säger så hade du förstått att du är guds barn precis som alla andra, för jag tror inte alla utomjordingar är multidimensionella själar som har en direktkontakt med gud mitt i hjärnan, som samhället och religioner vill att folk aldrig nånsin ska veta om, för då är det slut med religioner och slaveri för alltid, direkt..

Jag har hört rykten om att 85% av mänskligheten kommer att utrotas iomed dommedagen som alla här vill ha bevis för innan dom tror på, och det är dom som förstår vad vi är som kommer få pånyttfödelse istället för dommedagen som religionerna och satanism skapar genom sin vilseledning..

Gud är redan bevisad, att religionerna inte har med gud att göra är redan bevisat , att satanism har med ingen gud att göra förutom människan som tror sig vara sin egen gud, det är också redan bevisat..

Vad som händer efter döden är också redan bevisat, om man vill och kan lyssna..
Men jag tror inte nån som är så pass rädd som en ateist är i dessa dagar, vill veta vad folk säger om vad som händer efter döden när man totalt ignorerat att vi är alla guds barn.

Men som sagt, invänta "bevis för gud" i form av dommedag iställe för pånyttfödelse, ni vet ju själva att en gud inte existerar och frälsare går runt på 2 ben, ni är trots allt skapade av en "kosmisk slump" och livet är väldigt obetydligt och ingen älskar människan , det är därför vi kan astralresa och skapa värma och energier och göra diverse extrema saker som jag inte tror att andra djur/själar kan göra..

Tråkigt bara att det är satan som blir folks frälsare sen när han kommer med fejkpengar som kommer göra att folk avgudar honom eller sig själva ..

Det är dom som förstår att en gud existerar och att gud har skapat oss som han gjort för att vi ska använda våra förmågor som vi fått, astralresande och meditering är beviset för gud som många aldrig får uppleva..

Om en gud skapat oss så vill hon/han absolut inte att vi ska lyssna på nån satan som säger att nån gud inte existerar, men ni får avguda er själva om ni vill och utnyttja alla andra om ni får chansen osv osv.. Det är satan som säger att sånnt är rätt.

Är det inte bevis för gud när vi människor får mängder med rena energier som flödar från universum rakt ner i våran kropp genom huvudet, så fort vi inte tänker på nånting som man gör i meditering..

Jag tycker det är bevis för gud men även att vi är guds barn, eftersom det finns inte ens chans att alla djur bara kan sluta tänka för en stund och få massiva energier som flödar direkt ner i dom från universum..

Eller vad har du som astralresare förförklaring på att vi människor kan få dom där energierna direkt från universum när vi mediterar?

Bevis för guds barn?
Citera
2013-01-28, 00:33
Bannlyst
Citat:
Hahahahaaa hörru hönan sluta vimsa runt här i varenda tråd jag skriver i..

Du råkar spamma alla ämnen jag håller kära och nära hjärtat. Det är du som förföljer mig och inte tvärt om (hiphop-tråden blev jag inbjuden till dock)

Citat:
Substans/bevis för gud finns överallt i designerna,

Det är inte substans, det är ett resultat av slutledningsförmåga utifrån "what?"

Citat:
men beviset för Satanism är dominerande i denna tråd och därför ser dessa människor det som helt normalt att säga att det inte finns designer i naturen eller sin egen kropp..

För att påvisa Satan måste du först påvisa Gud varpå även det argumentet är ett resultat av slutledningsförmåga utifrån "what?"

Citat:
Jag skiter väl fullständigt i dom som inte lyssnar på det, men jag har kärlek i hjärtat och jag skulle inte ge upp för människor så lätt, men jag förstår att du tycker det är mest logiskt att göra..

Menar du att du erkänner att du är här för att missionera?

Citat:
Hadde du astralrest som du säger så hade du förstått att du är guds barn precis som alla andra,

Min personliga TRO har ingenting i denna tråd att göra.

Citat:
Jag har hört rykten om att 85% av mänskligheten kommer att utrotas iomed dommedagen

Jag har OCKSÅ hört de ryktena, fast i den version jag hörde dem så skulle detta ske innan slutet på 2011.
It didn't happen, så.. Jag släppte dem.

Citat:
som alla här vill ha bevis för innan dom tror på, och det är dom som förstår vad vi är som kommer få pånyttfödelse istället för dommedagen som religionerna och satanism skapar genom sin vilseledning..

Mera domedagssnack.. Mera missionerande.. Du vill rädda själar. Ok fine, men gör det i en tråd som är FUCKING designerad för det då istället för att infektera varenda jävla tråd som finns på detta forum. Kristna missionärer kommer till och med och ringer på dörren nu för tiden.. DE har jag intressanta diskussioner med i timmar. Med dig ... Inga alls.
Håll dig till ämnet eller dra!

Citat:
Gud är redan bevisad, att religionerna inte har med gud att göra är redan bevisat , att satanism har med ingen gud att göra förutom människan som tror sig vara sin egen gud, det är också redan bevisat..

Var?

Citat:
Vad som händer efter döden är också redan bevisat, om man vill och kan lyssna..

Du har alltså inte upplevt en nära-döden-upplevelse själv... (jag har)
Då är det inte BEVISAT .. det är endast ÖVERTYGAT... Lär dig skilja på bevis och övertygelser!

Citat:
Men som sagt, invänta "bevis för gud" i form av dommedag iställe för pånyttfödelse,

I don't have to wait, I KNOW from experience what's true, but .. This thread ain't about those tings.
Håll dina ord där de är välkomna och respektera andras integritet att få diskutera sina övertygelser ifred är ordet!

Citat:
Eller vad har du som astralresare förförklaring på att vi människor kan få dom där energierna direkt från universum när vi mediterar?

Jag har svar på varenda fråga du ställer, och jag kan även dela dem. Men, bara i diskussioner som BERÖR dem.
Den här däremot, gör det inte!
Citera
2013-01-28, 00:42
Medlem
KungPungPats avatar
Försten, är inte bevis för gud att en 12 årig flicka kan gråta kristaller som inte skadar henne alls trots att kristallerna är vassa diamanter??

12yr old girl cries crystals! http://www.youtube.com/watch?v=uIgFKTu7qrs&feature=youtu.be

Är inte ens kristallbarn bevis för gud menar du?

Och att vi alla är guds barn som genomgår nån sorts förändring/evolution/pånyttfödelse?

Det finns rykten om att kristallbarn är guds barn.. Hur mycket värde har kristallerna som hon "gråter ut" per dag tror ni?

7 kristaller per dag, rakt ur ögat?

Bevis för gud?
Citera
2013-01-28, 01:08
Bannlyst
Citat:
Försten, är inte bevis för gud att en 12 årig flicka kan gråta kristaller som inte skadar henne alls trots att kristallerna är vassa diamanter??

Jag såg Criss Angel levitera, på youtube (innan han came clean och visade hur han gjorde).. eller nej, de hette inte ens youtube då men never mind .. Youtube är inga bevis på något. Bevis får vi när filmen är analyserad och fake kan uteslutas.

Citat:

De är indikationer på en rapid genetisk evolution, men.. Den storyn har jag kunnat länge och den innehåller inte Gud, endast utomjordisk influens, som jag inte kunnat verifiera då jag inte har tillgång till det genlabb jag behöver för att utesluta andra faktorer.

Citat:
Och att vi alla är guds barn som genomgår nån sorts förändring/evolution/pånyttfödelse?

Why do you keep asking that? You know I can't answer that in this thread!
Senast redigerad av Ippskiff 2013-01-28 kl. 01:11.
Citera
2013-01-28, 04:43
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ippskiff
Youtube är inga bevis på något. Bevis får vi när filmen är analyserad och fake kan uteslutas.

De är indikationer på en rapid genetisk evolution, men.. Den storyn har jag kunnat länge och den innehåller inte Gud, endast utomjordisk influens, som jag inte kunnat verifiera då jag inte har tillgång till det genlabb jag behöver för att utesluta andra faktorer.

Why do you keep asking that? You know I can't answer that in this thread!

Sluta fjanta dig nångång, menar du att du ska ha nån annan än dig själv som kollar om videon är äkta, innan DU kan tro DINA egna ögon?

Detta är bevis för gud för det är fan inga utomjordingar som tillverkar kristaller genom sin kropp eller människors kroppar, du tror nog lite för högt om utomjordingar och ignorerar gud, nånting är väldigt speciellt med oss människor. Förutom dom som inte förstår att gud redan är bevisad, dom kommer aldrig förstå, om dom inte skärper till sig.

Du ser ju förfan att dom filmar kristallerna ploppa ur ögat på henne.. Det är helt omöjligt att trickfilma en sån där sak, för det första så skulle ungen blöda som en stucken gris när dom trycker in kristallen, och lika mycket när hon sen "gråter ut dom"..

Jag hittade liknande kristaller för 50 kronor styck online, så hon gråter helt enkelt minst 350 kronor per dag i kristallvärde. Om hon säljer dom dvs.

Jag tror inte nån utomjording kan göra så en människa gråter kristaller, det är nog bara gud som kan göra sånnt.

Enligt 13thSun så håller planeten och vi människor på att kristalliseras vilket betyder att vi är ett med gud när den kristalliseringen är klar, och därför föds det sånna där barn nu som gråter kristaller och kristallgrottor existerar över hela Jorden. Han pratar om det här: Kryst-hla Beings, Christ-Allah Beings 13 http://youtu.be/bvHb895dVqA

Helt klart bevis för gud, som dessa clowner i tråden aldrig kommer att förstå, inklusive dig..

Men jag hoppas fortfarande på er. Mvh
Mvh
Citera
2013-01-28, 07:09
Medlem
koffskis avatar
Citat:

12yr old girl cries crystals! http://www.youtube.com/watch?v=uIgFKTu7qrs&feature=youtu.be

Det finns rykten om att kristallbarn är guds barn.. Hur mycket värde har kristallerna som hon "gråter ut" per dag tror ni?

7 kristaller per dag, rakt ur ögat?

Bevis för gud?

Det är ganska hög salthalt i tårar, det är nog inte omöjligt att detta kan forma kristaller spontant. DU verkar inte inse att naturen fungerar rätt så bra som den är, det behövs inte något gudomligt för att förklara den.
Citera
2013-01-28, 10:23
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koffski
Det är ganska hög salthalt i tårar, det är nog inte omöjligt att detta kan forma kristaller spontant. DU verkar inte inse att naturen fungerar rätt så bra som den är, det behövs inte något gudomligt för att förklara den.

Det är helt upp till dig att avgöra på egen hand om du tror att vi människor är ett misstag som inte har nån skapare, på egen risk dvs..

För mig är det uppenbart att gud är bevisad i form av intelligent design, jag var lika vilseledd som du tills jag hörde dom 2 orden, intelligent design, sen behövde ingen säga nått mer om det fö jag har varit intresserad av dessa desiigner i naturen sen jag var liten.

Att barn nu börjar få kristaller som kommer ur huden och kristalllgrottor hittas runt om på hela Jordklotet , medans han som jag lyssnar på förklarar att vi hååller på att kristalliseras och bli guds barn på riktigt iomed att både vi och planeten kristalliseras.

Jag ska inte skriva att han även säger att för dom som inte kristalliseras kommer att brinna upp när det blir varmt på planeten för då kanske du skulle behöva ändra om dina matvanor och dyligt för att slippa brinna upp, och det är ingenting du skulle tro på med din minimala menatalalåda på huvudet..
Så jag undvikar att skriva sånnt helt enkelt.

Men det är fortfarande bevis för gud hela vägen för en sån som mig som genom vetenskap erkännt guds existens, och genom fakta erkännt religioners "guds-bluff"..

Om erat tänkande bevisar fortfarande motsatsen till gud, för det ligge er vekrligen varmt om hjärtat att aldrig nånsin erkänna att det finns intelligenta designer i naturen, trots att ni antagligen vet det innerst inne..

Man kan inte undvika gud, karma eller dommedagar bara genom att ignorera bevis för att man är så rädd för allt på grund av religionernas påhitt om att människor har 1 obetydligt liv på 90-100 år högst..

Jag får önska er lycka till med ignoransen och bevisinväntningen
Senast redigerad av KungPungPat 2013-01-28 kl. 10:25.
Citera
2013-01-28, 12:25
Medlem
Kommendantens avatar
Citat:
Enligt 13thSun så håller planeten och vi människor på att kristalliseras vilket betyder att vi är ett med gud när den kristalliseringen är klar, och därför föds det sånna där barn nu som gråter kristaller och kristallgrottor existerar över hela Jorden. Han pratar om det här: Kryst-hla Beings, Christ-Allah Beings 13 http://youtu.be/bvHb895dVqA

Helt klart bevis för gud, som dessa clowner i tråden aldrig kommer att förstå, inklusive dig..

Men jag hoppas fortfarande på er. Mvh
Mvh
Upptäckte du att Dolores hade fel så att du måste följa nått annat lika blint?
Citera
2013-01-28, 13:40
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommendanten
Upptäckte du att Dolores hade fel så att du måste följa nått annat lika blint?

Dolores sa inte att separeringen/beviset för gud, kommer 21 December, hon sa att världen förändras då, och det har den verkligen gjort.. Spirituellt, för väldigt många. Inte för er i "dem ignorantas hamsterhjul" dock.

Da13thSun har alltid haft rätt på allt han säger ska hända, han sa att inget kommer hända 21 December, det kommer hända (separeringen/beviset för gud) om 7 år säger nu samtidigt som han säger att han inte får säga sanningen för då bryter han mot universums lagar och förstör för oss som måste i princip lära oss själva vad som är rätt. Därför tror jag , eftersom jag tänker så logiskt hela tiden, att separeringen kommer år 2013 , eftersom det är otursnummret och det är perfekt upplagt så ni aldrig nånsin kommer tro att nått kommer hända nu i år efter 21 December ficker att tröttna på dommedagsdatum för evigt framöver, blaaaam bevis för gud i slutet av 2013 istället, ååhneeeeej oturnummret kommer ni skrika, livet är gött 13 kommer vi andra säga , vi som kristalliseras dvs genom att följa vad budbäraren 13thSun säger och hans budskap.

Tur att ni inte tror på dommedagar och bevis, annars skulle ni vara ganska rädda för gud som ni ite tror på..

Ni har sån jävla tur hela tiden, tänk att man kan tro bort problem i världen, man kan tammefan tillåmed TRO bort guds existens och dommedagar också och tillåmed människans ignorans..
Tro som ni lärt er är väldigt mäktig , sponsrat av staten och makteliten..

Bevis för gud som ni inte tror på, comin up!

Fred bröder och systrar, 13love
Citera
2013-01-28, 14:03
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Dolores sa inte att separeringen/beviset för gud, kommer 21 December, hon sa att världen förändras då, och det har den verkligen gjort.. Spirituellt, för väldigt många. Inte för er i "dem ignorantas hamsterhjul" dock.

Da13thSun har alltid haft rätt på allt han säger ska hända, han sa att inget kommer hända 21 December, det kommer hända (separeringen/beviset för gud) om 7 år säger nu samtidigt som han säger att han inte får säga sanningen för då bryter han mot universums lagar och förstör för oss som måste i princip lära oss själva vad som är rätt. Därför tror jag , eftersom jag tänker så logiskt hela tiden, att separeringen kommer år 2013 , eftersom det är otursnummret och det är perfekt upplagt så ni aldrig nånsin kommer tro att nått kommer hända nu i år efter 21 December ficker att tröttna på dommedagsdatum för evigt framöver, blaaaam bevis för gud i slutet av 2013 istället, ååhneeeeej oturnummret kommer ni skrika, livet är gött 13 kommer vi andra säga , vi som kristalliseras dvs genom att följa vad budbäraren 13thSun säger och hans budskap.

Tur att ni inte tror på dommedagar och bevis, annars skulle ni vara ganska rädda för gud som ni ite tror på..

Ni har sån jävla tur hela tiden, tänk att man kan tro bort problem i världen, man kan tammefan tillåmed TRO bort guds existens och dommedagar också och tillåmed människans ignorans..

Ja världen förändrades verkligen markant just den 21 December, en jävla massa idioter insåg att de än en gång haft fel. Jag sa också att ingenting skulle hända 21 December, betyder det att allt jag säger inträffar också?

Vad kommer du att hitta på när ingenting händer 2013 heller? Du kanske skulle börja planera inför det redan nu menar jag, så att du är förberedd.
Citera
2013-01-28, 14:38
Medlem
Citat:

Ibland bjuder du på storartad underhållning!

Så vi skall alltså kristalliseras nu, det är ditt senaste infall? Är det före eller efter att jorden delas och vi skickas iväg till den femte dimensionen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in