Citat:
Ursprungligen postat av Ippskiff
Du beter dig som en kristen missionär i denna tråd .. och, det är inte riktigt vad diskussionen handlar om i denna tråd.
Ta din kyrka och gå. Här vill vi ha substans, och det är något kyrkan aldrig kunnat producera.
Hahahahaaa hörru hönan sluta vimsa runt här i varenda tråd jag skriver i..
Substans/bevis för gud finns överallt i designerna, men beviset för Satanism är dominerande i denna tråd och därför ser dessa människor det som helt normalt att säga att det inte finns designer i naturen eller sin egen kropp..
Jag skiter väl fullständigt i dom som inte lyssnar på det, men jag har kärlek i hjärtat och jag skulle inte ge upp för människor så lätt, men jag förstår att du tycker det är mest logiskt att göra..
Hadde du astralrest som du säger så hade du förstått att du är guds barn precis som alla andra, för jag tror inte alla utomjordingar är multidimensionella själar som har en direktkontakt med gud mitt i hjärnan, som samhället och religioner vill att folk aldrig nånsin ska veta om, för då är det slut med religioner och slaveri för alltid, direkt..
Jag har hört rykten om att 85% av mänskligheten kommer att utrotas iomed dommedagen som alla här vill ha bevis för innan dom tror på, och det är dom som förstår vad vi är som kommer få pånyttfödelse istället för dommedagen som religionerna och satanism skapar genom sin vilseledning..
Gud är redan bevisad, att religionerna inte har med gud att göra är redan bevisat , att satanism har med ingen gud att göra förutom människan som tror sig vara sin egen gud, det är också redan bevisat..
Vad som händer efter döden är också redan bevisat, om man vill och kan lyssna..
Men jag tror inte nån som är så pass rädd som en ateist är i dessa dagar, vill veta vad folk säger om vad som händer efter döden när man totalt ignorerat att vi är alla guds barn.
Men som sagt, invänta "bevis för gud" i form av dommedag iställe för pånyttfödelse, ni vet ju själva att en gud inte existerar och frälsare går runt på 2 ben, ni är trots allt skapade av en "kosmisk slump" och livet är väldigt obetydligt och ingen älskar människan , det är därför vi kan astralresa och skapa värma och energier och göra diverse extrema saker som jag inte tror att andra djur/själar kan göra..
Tråkigt bara att det är satan som blir folks frälsare sen när han kommer med fejkpengar som kommer göra att folk avgudar honom eller sig själva ..
Det är dom som förstår att en gud existerar och att gud har skapat oss som han gjort för att vi ska använda våra förmågor som vi fått, astralresande och meditering är beviset för gud som många aldrig får uppleva..
Om en gud skapat oss så vill hon/han absolut inte att vi ska lyssna på nån satan som säger att nån gud inte existerar, men ni får avguda er själva om ni vill och utnyttja alla andra om ni får chansen osv osv.. Det är satan som säger att sånnt är rätt.
Är det inte bevis för gud när vi människor får mängder med rena energier som flödar från universum rakt ner i våran kropp genom huvudet, så fort vi inte tänker på nånting som man gör i meditering..
Jag tycker det är bevis för gud men även att vi är guds barn, eftersom det finns inte ens chans att alla djur bara kan sluta tänka för en stund och få massiva energier som flödar direkt ner i dom från universum..
Eller vad har du som astralresare förförklaring på att vi människor kan få dom där energierna direkt från universum när vi mediterar?
Bevis för guds barn?