2013-01-15, 16:19
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Läs igenom förslaget själv era väldresserade husdjur, jag är inte eran ägare som förklarar allt åt er på beställning för att sen beskåda vilka idioter ni blivit när ni inte tror på verkligheten utanfö eran mentala låda som ni tror är vekrligheten..

Det är statens arbete så jag föreslår att du slår på Tvn..

Det är alltså vi som är idioter, inte stjärnan som inte förstår att det inte går att göra alla människor rika?
Citera
2013-01-15, 16:20
Medlem
Citat:
Läs igenom förslaget själv era väldresserade husdjur, jag är inte eran ägare som förklarar allt åt er på beställning för att sen beskåda vilka idioter ni blivit när ni inte tror på verkligheten utanfö eran mentala låda som ni tror är vekrligheten..

Var det NESARA du pratade om?

NESARA (National Economic Stabilization and Recovery Act) är ett lagförslag av Harvey Barnard vid NESARA Institute in Lousiana. Lagförslaget syftar till att den amerikanska konstitutionens föreskrifter om guld- och silverpräglingen av mynt bibehålls samtidigt som man tillgodoser den flexibilitet som behövs för nationell tillväxt och produktivitet.

http://sv.wikipedia.org/wiki/NESARA
Citera
2013-01-15, 16:23
Medlem
Bogomils avatar
Citat:

Du behövar tv inte förklara "allt", men endast vad ett 'bevis' egentligen är.

Citat:

Jag har inget TV.
Citera
2013-01-15, 16:23
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handfast
Var det NESARA du pratade om?

NESARA (National Economic Stabilization and Recovery Act) är ett lagförslag av Harvey Barnard vid NESARA Institute in Lousiana. Lagförslaget syftar till att den amerikanska konstitutionens föreskrifter om guld- och silverpräglingen av mynt bibehålls samtidigt som man tillgodoser den flexibilitet som behövs för nationell tillväxt och produktivitet.

http://sv.wikipedia.org/wiki/NESARA

Hur understår du dig att blanda in FAKTA när KungPungPat försöker förklara för oss hur världen fungerar!?
Citera
2013-01-15, 16:26
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CannonDorf
Det är alltså vi som är idioter, inte stjärnan som inte förstår att det inte går att göra alla människor rika?

Förslaget går ut på att dela upp alla undanlagda rikedommar på planeten, så alla blir rika..
Citera
2013-01-15, 16:30
Medlem
Citat:
Förslaget går ut på att dela upp alla undanlagda rikedommar på planeten, så alla blir rika..

Nej det är INTE vad NESARA handlar om.
Citera
2013-01-15, 16:31
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Men förstår du verkligen inte? Om alla får lika mycket pengar spelar det ingen roll om det är tio eller en miljon kronor - så länge det är jämt fördelat. Alla har lika mycket pengar, ingen kan kalla sig rik, eller rikare än någon annan. Priserna kommer dessutom att sättas efter hur mycket pengar som folk kan förväntas betala.
Citera
2013-01-15, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CannonDorf
Hur understår du dig att blanda in FAKTA när KungPungPat försöker förklara för oss hur världen fungerar!?

Jag vet att KKP är immun mot fakta, men ja.... Äh... Alltså..... Man sugs ju in i idiotin och kan liksom inte låta den stå oemotsagd
Citera
2013-01-15, 16:33
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Men förstår du verkligen inte? Om alla får lika mycket pengar spelar det ingen roll om det är tio eller en miljon kronor - så länge det är jämt fördelat. Alla har lika mycket pengar, ingen kan kalla sig rik, eller rikare än någon annan. Priserna kommer dessutom att sättas efter hur mycket pengar som folk kan förväntas betala.

Det är det som är den centrala poängen, det skulle trigga hyperinflation.

Citat:
Jag vet att KKP är immun mot fakta, men ja.... Äh... Alltså..... Man sugs ju in i idiotin och kan liksom inte låta den stå oemotsagd

Jag lider tyvärr av samma åkomma
Citera
2013-01-15, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel

Inte i den femte dimensionen, där kan alla vara rika!
Citera
2013-01-15, 16:37
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Inte i den femte dimensionen, där kan alla vara rika!
Debatterar jag i fel dimension?
Citera
2013-01-15, 16:38
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Nej det är INTE vad NESARA handlar om.

Du vet ingenting din clown..
Så varför skriver du ens?

Fortsätt blunda istället tills du får ett chip intryckt i handen för att du inte lärt dig nånting om världen.

Kram
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in