2012-12-07, 21:43
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbottens
Hon är rätt "far out" med sina övertygelser kan man säga.

Jag har känd en del 'Doloros'er' i min tid. Det är i stort sett samma mönster inom en pseudo-verklighets bubbla som är självförstärkande och självförsvarande.

Parallelen till teist-fanatikerns psykologi är tydlig, med skillnader endast om 'goda vibber' och kristal-healing m.m. istället för 'divine love' och kors.
Citera
2012-12-07, 23:04
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sepiritz
Han tror ju även att det kommer en "evolutionsvåg" den 21:a, där vi som tror på evolutionen kommer förvandlas till de apor vi tror att vi kommer ifrån eller något åt det hållet..

hahhahahahaha klockrent..

Nää jag tror inte ni blir apor men jag tror dom flesta kommer stanna och repetera karma medans dom som brydde sig om planet och människor är dom med höga energier för annan dimesion..

Vårat DNA bli omkodaat med mängder av energier och jag har haft symptomen länge nu..
Citera
2012-12-08, 00:26
Medlem
Norrin.Radds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat

Vårat DNA bli omkodaat med mängder av energier och jag har haft symptomen länge nu..
no shit!!!??
Citera
2012-12-08, 00:49
Medlem
Citat:

Nää jag tror inte ni blir apor men jag tror dom flesta kommer stanna och repetera karma medans dom som brydde sig om planet och människor är dom med höga energier för annan dimesion..

Jag skall vara helt ärlig nu, jag tror att dina symptom i form sug efter sötsaker, muntorrhet och rödsprängda ögon snarare går att härleda till något annat, och inte en annalkande omkodning av vårat DNA medelst eneriger

Är det inte dags för din gonattbong snart?
Citera
2012-12-08, 01:28
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handfast
Jag skall vara helt ärlig nu, jag tror att dina symptom i form sug efter sötsaker, muntorrhet och rödsprängda ögon snarare går att härleda till något annat, och inte en annalkande omkodning av vårat DNA medelst eneriger

Är det inte dags för din gonattbong snart?

Jasså det 30-åriga gammla skämtet nu igen som aldrig verkar bli tråkigt i Sverige..

Känner ni inte att förändringar i tänkandet och tiden sker, jag märker att bokstäver börjar skrivas åt fel håll trots att jag tänker åt rätt håll..

Så där har ni ett till upplägg så ni kan dra det där skämtet igen om att knark gör folk vimsiga som alkohol ungefär, sen skrattar man

Är det bevis för gud eller satan när ett tråkigt skämt är kul efter 30 år av användning?

Avgör själva..
Citera
2012-12-08, 02:35
Medlem
Anakorets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExcitableBoy
Nu lossna kalken i skallen
Det var någon(amerikanskt univeritet) som forskade fram att om man hjälper andra utan att förvänta sig personlig vinning så lever man längre.

Här har vi beviset på att Gud finns. Ska bli roligt att se hur ateisterna ska försöka förkasta detta solklara bevis.
Citera
2012-12-08, 12:21
Medlem
koffskis avatar
Citat:

Ehm, omkodat till vad? Själva DNAt blir knappt omkodat till annat DNA. Syntetisering av nytt DNA sker med mycket hög noggrannhet.

Om det är mängder av energi som används håller jag inte heller med om, det täcks av det dagliga födointaget. Så ditt symptom är att du fortsatt leva?
Citera
2012-12-08, 12:37
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koffski
Ehm, omkodat till vad? Själva DNAt blir knappt omkodat till annat DNA. Syntetisering av nytt DNA sker med mycket hög noggrannhet.

Om det är mängder av energi som används håller jag inte heller med om, det täcks av det dagliga födointaget. Så ditt symptom är att du fortsatt leva?

Omkodat för att klara verklighet med högre vibrationer, dom menar att det kommer gradvis mer energi hit under ganska många år och 21 December blir den energin maxad ..

Man kan inte höjja energin direkt på kropparna för dom skulle kollapsa, så därför sker det gradvis säger dom..

Klart det kan vara svårt att tro på sånnt om politiker är din ledare och en lärare i skolan är din förebild som du lyssnar på och idoliserar..
Då tror jag inte intelligenser från andra dimensioner kan ge dig några tips..

Jag har symptomen men du kan kolla upp om du har några sjäälv det fanns mycket sånna filmer på youtube..

Ska ni sitte och säga att ni inte tror på bevis på gud?
Till bevis för gud kommer?
Citera
2012-12-08, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anakoret
Här har vi beviset på att Gud finns. Ska bli roligt att se hur ateisterna ska försöka förkasta detta solklara bevis.

Empati och omtänksamhet är bevis på gud?
Citera
2012-12-08, 12:45
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anakoret

För det första blir man ju lite nyfiken på hur den studien var upplagd (ExitableBoy: Det var någon(amerikanskt univeritet) som forskade fram att om man hjälper andra utan att förvänta sig personlig vinning så lever man längre), men det är väl futilt att hoppas på en källa. För det andra undrar man hur detta är ett "solklart bevis på att Gud finns".

Kan du inte upplysa oss Anakoret?
Citera
2012-12-08, 13:40
Medlem
Bogomils avatar
Citat:

VEM har ställd diagnosen för det underliggande problemet bakom dina 'symptom'? Dolores?

Att du har 'symptom' är det väl knappast någon tvivel om. Men kanske du skulle söka en 'second opinion' ang. dina 'symptom' än Dolores'.

Det kan väl aldrig skada, eftersom din egen hållning är:

"Mina symptom 'bevisar gud' " faktisk är en vanlig psykisk dysfunktion, som i viss mån kan avhjälpas med korrekt vård.
Senast redigerad av Bogomil 2012-12-08 kl. 13:43.
Citera
2012-12-08, 13:46
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handfast
Empati och omtänksamhet är bevis på gud?

Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
För det första blir man ju lite nyfiken på hur den studien var upplagd (ExitableBoy: Det var någon(amerikanskt univeritet) som forskade fram att om man hjälper andra utan att förvänta sig personlig vinning så lever man längre), men det är väl futilt att hoppas på en källa. För det andra undrar man hur detta är ett "solklart bevis på att Gud finns".

Kan du inte upplysa oss Anakoret?

Jag anslutar mig till gruppen av nyfikna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in