Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Säger du att du inte ser nån intelligens i naturen eller desingerna på djur trots att intelligens är problemlösande och problemen som djuren behövde överkomma fanns redan där när dom skapades genom diverse specieliserade egenskaper för varje djur..
Ja, det har jag sagt (om ditt ID-postulat) sådär 50-100 gånger, vanligen i samband med att jag efterlysar belägg för ditt postulat.
Citat:
Sen om du inte kan förstå att du har den högsta inttelligensen inom dig i diit undermedvetna.. där har du kontakten till högre intelligenser, ateister kämpar hårt för att tysta ner magkänslan antar jag..
Dina fantasi-skapelser blir inte sanna av att framföras som mantra-mässande.
Citat:
Men allt är upp till dig, kan du inte se igenom lögnerna och allt skit här på jorden så får man repetera liv i andra kroppar för att lära sig samma läxor om man inte förstod det man skulle göra...
DIN propaganda är ...... även med propaganda-mått ..... mycket undermålig. Det finns ingen anledning till att ta den allvarligt.
Citat:
Så ingen kan göra fel.. man kan bara bli bortkopplad tidigt i åldern, bortkopplad från sanning och kärlek och sen kan ondska och deppresioner utvecklas , sjukdommar som egentligen handlar om lögner som existerar i samhället medn som ingen vågar prata om..
Jag är själv tämligen idealistisk och har varit en aktiv 'pionjär' på en del områden (jag menar inte att jag var 'ursprunget' till dessa idealistiska aktiviteter, endast att jag var tidigt framme).
Du slösar bort ditt liv med självömkande gnäll och med att vara wannabe guru om saker du inte förstår mycket av.
Citat:
Klart hypnos visar dig ett undermedvetet som vi alla har inom oss.. Och det är en snäll intelligens som lyder förslag om våra hjärnor inte går ivägen och blockerar det som ska guia oss i livet.. en magkänsla för vad som är sannt och rätt och inte nån hjärna som lär sig ifnromation genom att vällja..
Din version av det är ogenomtänkt, primitiv, ogranskat, utan pragmatisk testning och bärs uppe av mantra-mässande om "att det bara är så".
Citat:
Jag säger lyssna på allt och avgör sen..
Eftersom ditt eget 'lyssnande' inte har lett till annat än tomma påståenden utan belägg, påståenden som du marknadsför genom repetetiv oration, kan du knappast förvänta dig att bli tagit allvarligt.
Citat:
Man lär sig även av att lyssna på diioter om folk lyssnar på dom, för man lär sig åtminstånde varför dom verkligen är idioter om det är det man tror..
Annars skulle jag inte orka att hålla på på detta subforum.
Citat:
Men som med Dolores Cannon när hon spelar in ett videoklipp och pratar om gud och förklarar vad livet och gud är... då får hon 72 människor som klickar på gilla knappen och bara 2 klick på "tummen ner knappen"
Du upprepar bara dig själv i det oändliga utan att komme med belägg för något. Och jag sägar bara 'nej' till ditt svammel med samma monotoni, för det finns inget annat att säga.