Citat:
Ursprungligen postat av doublelift
visst är hypnos positivt. Då att man är mer mottaglig som jag sa. har inget med inteligenser att gör då fortfarande hypnos är ett läge då folk kan påverkas till vad som helst.
EDIT(snabb bogomil är också):
http://sv.wikipedia.org/wiki/Halmdocka
jag säger inte allt liv inklusiva människan är ett biologiskt misstag.
ingen annan som tror på evolutionsteorin säger allt liv inklusiva människan är ett biologiskt misstag.
DU gör, så lär dig om vad den är. nog därför du tycker den är egoism kanske?
Men det känns ändå som att det inte är själva personen..
jag tror det känns konstigt att se nån hypnotiserad för det är en del av oss som är sådär flummiga och glada på att göra vad som föreslås hahah
Nånting styr ju kroppen så den inte ramlar ihop..
Jag tycker det verkar som att dom pratar med en människa medans dom somnar in för att hålla en dörr öppen tiill det undermedvetna .. Sen när det undermedvetna är inkopplad som mästaren över kroppen..
Då är det kalas utan något som helst dåligt självförtroende eller problem alls att kräla på golv eller dansa fult..
Helt uppenbart att det inte är personen själv som styr kroppen.. inte det högre tänkandet iaf..
Men typ där på slutet av meningen ser man direkt att du är ateist och helt uppgiven innombords..
För ni har en tendens att gå in och skriva otrevliga saker mot andra vilket inte är speciellt sunt.. för er dvs för mig skadar det inte..
Livet är bara livsläxor som vi ska lär och klarar vi inte våra mål vi själv satt innan livet, då kommer vi välja att göra om samma läxa men i enn annan kropp...
men vi kan inte dö för vi är eviga medvetanden som varit med sen universum startade..
Detta går att bevisa för folk har problem som kan grunda sig i skit man gjort i tidigare liv, och detta har Dolores fårr fram genom hennes extredjupa hypnos..
Hon har hypnotiserat tusentals mäniiskor och det är inte en enda som inte haft tidigare liv som hon kommer i kontakt med om man tar bort medvetandet ur bilden helt och hållet...
Så visst finns det vetenskap man skulle kunna kolla upp..