Citat:
Vet att det finns en annan tråd om detta.🤔Läste att någon koppla ihop denna händelse med BL och en annan yngling.
Jag tror, om jag nu bara får spekulerar fritt, kan JW vara en möjlig koppling då jag misstänker att det var en stöld/rån som gick käpp rätt åt skogen och tyvärr sluta olyckligt för damen.
Många börjar sin kriminella bana tidigt och sen eskalerar det parallellt med normalt familjeliv.
Amagermannen är ett intressant exempel om en person som slog sig in på brottets bana tidigt stöld, rån, mordbrand, våldtäkter och samtidigt var han fotbollstränaren för småkillarna, make och anställd på Kastrup.
Han var ung när han börja runt 14-15 år men ändå driven och ledande mot äldre. Långt om länge slutade han i en cell, där han via sin son, försökte smuggla ut sin DNA i form av sperma i avklippta fingertoppar på plasthandskar med avsikt att låta sin son begå ett brott och plantera hans DNA via sperma på brottsplatsen för att överbevisa att han var oskyldigt dömd.
Lite mer kvällsläsning: http://gittefaber.blogspot.com/2012/...-mest.html?m=1
Jag tror, om jag nu bara får spekulerar fritt, kan JW vara en möjlig koppling då jag misstänker att det var en stöld/rån som gick käpp rätt åt skogen och tyvärr sluta olyckligt för damen.
Många börjar sin kriminella bana tidigt och sen eskalerar det parallellt med normalt familjeliv.
Amagermannen är ett intressant exempel om en person som slog sig in på brottets bana tidigt stöld, rån, mordbrand, våldtäkter och samtidigt var han fotbollstränaren för småkillarna, make och anställd på Kastrup.
Han var ung när han börja runt 14-15 år men ändå driven och ledande mot äldre. Långt om länge slutade han i en cell, där han via sin son, försökte smuggla ut sin DNA i form av sperma i avklippta fingertoppar på plasthandskar med avsikt att låta sin son begå ett brott och plantera hans DNA via sperma på brottsplatsen för att överbevisa att han var oskyldigt dömd.
Lite mer kvällsläsning: http://gittefaber.blogspot.com/2012/...-mest.html?m=1
Det du länkade till var på 1990 talet och det andra på 1950 talet.
Om det spelar någon roll vet jag inte men era tankar och era exempel gäller otroligt sjuka människor som det finns relativt få av.
Den andre är min släkt och även om han gjort många dumheter som ingen är stolt över men den bestialiska människa ni verkar tro att han va är inget som hans bröder eller föräldrar upplevt , märkt eller har yppat sig om , bedrägerierna undantaget.
( Dom kan såklart inte veta allt och dom kanske har blivit lurade av hans personlighet redan när han föddes).
Vem var den andre ynglingen. Kan vi inte outa honom också. Han är en potentiell mördare . Det vore intresant att veta eftersom många hängde hemma på gården och mycket troligt även denna yngling om han var BL medgärningsman eller mördaren.