2022-10-02, 19:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tlarsson365
Hur pålitliga är vittnen efter 50 år.
Man hör det man vill höra och det verkar bara gälla bulvanen.
Dom la alla ägg i fel korg.
🐓🐔🐓🐔🐓🐔🐣
Orkar inte mied dig när du svingar och är helt desperat.
Hela projektet är ett fiasko och det märks i allra högsta grad på dig.
Vem är det som svingar????? Svara rakt av på det som sägs eller inte alls.
Istället för att börja svinga om något annat.
Citera
2022-10-02, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Vem är det som svingar????? Svara rakt av på det som sägs eller inte alls.
Istället för att börja svinga om något annat.
"Jag ger inga svar , utan ställer bara frågor."
( Det är ett citat)
😀😃😄😊😇😅🤣😂.
Lägg ner . Du gräver bara din egen grav djupare och djupare och jag trodde allt handlade om SS grav.
😀😃😄😁😆😅🤣🤩
Citera
2022-10-02, 20:12
Avstängd
Citat:
"Jag ger inga svar , utan ställer bara frågor."
( Det är ett citat)
😀😃😄😊😇😅🤣😂.
Lägg ner . Du gräver bara din egen grav djupare och djupare och jag trodde allt handlade om SS grav.
😀😃😄😁😆😅🤣🤩
Ja och eftersom du inte vet något alls om innehållet i poddarna har du ingenting alls att komma med.
Mer än samma tjat om och om igen. Vad du tror och vad du känner på dig.
Dina inlägg är totalt intetsägande, poänglösa, tramsiga och otroligt barnsliga.
Du är tyckmycken om något du inte är insatt i alls.
Du är en tröttsam, väldigt oseriös tjatpelle. Har du inget bättre att göra? Något barnprogram på TV?
Citera
2022-10-02, 20:18
Medlem
Citat:
Ja och eftersom du inte vet något alls om innehållet i poddarna har du ingenting alls att komma med.
Mer än samma tjat om och om igen. Vad du tror och vad du känner på dig.
Dina inlägg är totalt intetsägande, poänglösa, tramsiga och otroligt barnsliga.
Du är tyckmycken om något du inte är insatt i alls.
Du är en tröttsam, väldigt oseriös tjatpelle. Har du inget bättre att göra? Något barnprogram på TV?
Jag vet resultatet av innehållet i poddarna och det säger allt.
Mer intresserar mig inte när vi nu kan summera just resultatet.
Det är det enda som spelar någon roll och har du något konkret att komma med, så fram med det.
Enligt mig finns ingenting . Då menar jag ingenting förutom att bulvanen inte kan vara aktuell som gärningsman längre.
Känns rätt bra om du frågar mig.
Senast redigerad av tlarsson365 2022-10-02 kl. 20:21.
Citera
2022-10-02, 20:33
Avstängd
Citat:
Jag vet resultatet av innehållet i poddarna och det säger allt.
Mer intresserar mig inte när vi nu kan summera just resultatet.
Det är det enda som spelar någon roll och har du något konkret att komma med, så fram med det.
Enligt mig finns ingenting . Då menar jag ingenting förutom att bulvanen inte kan vara aktuell som gärningsman längre.
Känns rätt bra om du frågar mig.
Samma gnäll om igen som jag svarat på 10 gånger.
Resultatet av utgrävningen kommer tidigast om 2 veckor. Men det kan ta månader.

Även om det inte ger något så har mkt ny information kommit fram som kan leda vidare om någon annan tar vid.
Bulvanen kan vara gärningsman fortfarande.
Och efter det du antytt så är han numer sannolikt misstänkt i min bok.

PS: Vet du om polisen gjorde husrannsakan hemma hos Bulvanen? För det har jag glömt.
Senast redigerad av ottoplommon 2022-10-02 kl. 20:36.
Citera
2022-10-02, 20:37
Medlem
Skaraborg2s avatar
Går inte att bevisa vare sig det ena eller det andra.

Citat:

Även om det inte ger något så har mkt ny information kommit fram som kan leda vidare om någon annan tar vid.

PS: Vet du om polisen gjorde husrannsakan hemma hos Bulvanen? För jag har glömt.

Ja det kommer att få tid på resultatet från utgrävningen speciellt då detta förstås inte har förtur.

När det gäller den här mycket omtalade mannen så går det inte att bevisa att han var GM. Lika lite går det att bevisa att han inte var det. Med andra så blir det ett enda stort frågetecken gällande honom. Han blir därmed MGM.
Citera
2022-10-02, 20:42
Medlem
Citat:

PS: Vet du om polisen gjorde husrannsakan hemma hos Bulvanen? För jag har glömt.
Om husransakan vet jag inget om.
Samma där . Har dom sagt det i podden har jag missat det..
Har dom gjort en husransakan har dom inte hittat något som ledde till åtal.
Så du tror och hoppas på tippen in i det sista.
Vem ska ta över tror du.
GG barn eller barnbarn.
Vad är bulvanen gärningsman till undrar jag.
Till mord eller försvinnandet.
Det enda jag vet av värde har jag upprepat tillräckligt många gånger så du vet nog det vid det här laget.
Oskyldig till motsatsen kan bevisas.
Citera
2022-10-02, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Ja det kommer att få tid på resultatet från utgrävningen speciellt då detta förstås inte har förtur.

När det gäller den här mycket omtalade mannen så går det inte att bevisa att han var GM. Lika lite går det att bevisa att han inte var det. Med andra så blir det ett enda stort frågetecken gällande honom. Han blir därmed MGM.
Jag frågade dig igår.
MGM till vadå.
Jag fattar inte. Hur kan han bli MGM när det inte finns något brott att vara MGM till.
Citera
2022-10-02, 20:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2

Nej det går inte att bevisa om det ens skulle vara Svens benbitar på tippen. Det enda det bevisar är att han då blivit mördad. Om det varit ett dråp eller olycksfall hade inte hans kvarlevor grävts ned för att döljas för omvärlden.

MGM: Det visade sig att tlarsson365 hintande om garvade yrkeskriminella som skulle sett till så att SS försvann utan spår var tlarssons tro bara. Men ändå vet han vad Bulvanen sagt och det inbegriper att SS aldrig kommer att hittas. Detta är tlarsson mkt bestämd med.

Det tyder på att det ej fanns MGM alls. Möjligen en anstiftare + en gärningsman.
Och om Bulvanen tvärsäkert visste att SS aldrig kommer att hittas och det inte finns några garvade yrkeskriminella, vem finns då kvar? Som säkert vet att SS aldrig kommer att hittas?
Senast redigerad av ottoplommon 2022-10-02 kl. 21:11.
Citera
2022-10-02, 20:52
Märk väl att :
GG - genom sitt genuina arbete säkerligen dagar och nätter , har hittat mycket intressanta detaljer.
Trots denna enorma insats de gör , har vissa saker sin tid för undersökning.

Skelettdelarna är för mig enormt intressanta , vi har inte fått något svar ännu om det möjligtvis är mumifierad hand som hittats. Många förklaringar har blivit men ingen av dessa utesluter mumifering av en hand på underarmsbenet.

GG är något stort på gång.
Citera
2022-10-02, 20:54
Medlem
Skaraborg2s avatar
Aldrig.

Citat:
När lägger du bulvanen åt sidan när 50 års arbete av först polisen och sen av GG inte visat något.
Så chansen torde vara större för ett självmord och/eller hälsoskäl än att det är bulvanen.
Sen kan du såklart utesluta alla tre.

Aldrig.

Har alltid trott att han var inblandad i SS försvinnande och död på något sätt. Dock kan det ha varit fler inblandade. Alltså därför kommer jag även i fortsättningen se honom som MGM.
Citera
2022-10-02, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Märk väl att :
GG - genom sitt genuina arbete säkerligen dagar och nätter , har hittat mycket intressanta detaljer.
Trots denna enorma insats de gör , har vissa saker sin tid för undersökning.

Skelettdelarna är för mig enormt intressanta , vi har inte fått något svar ännu om det möjligtvis är mumifierad hand som hittats. Många förklaringar har blivit men ingen av dessa utesluter mumifering av en hand på underarmsbenet.

GG är något stort på gång.
Säkert men inte i detta fall. Det är uppenbart.
10 års arbete och man hoppas på svaret som kommer tidigast om 2 veckor.
Var detta spår det hetaste från början eller har det blivit glödhett när andra teorier har misslyckas.
Jag bara undrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in