Nu har jag precis sträckläst hela tråden - och det är enda anledningen till att jag sitter uppe till efter 4 en vardagsnatt.
Det här var en otroligt spännande tråd, jag instämmer i lovsången till Skaraborg2.
Jag kan heller inte få ihop det här med registreringsnumret!
-Killarna har inte körkort, fick man ändå äga en bil på den tiden?
-Man registrerar sig knappast som ägare till en stulen bil, eller? Så varifrån kommer numret? Även om de totat ihop numret med Sahlins bil som förebild, hur har numret hamnat i något slags register, sammankopplat med männen? Vad är det jag har missat?
-Kan de ha köpt bilen, packad och klar med falska plåtar, och fick den därmed billigt, om den ändå skulle dumpas, av tidigare tjuvar? Nu vet jag ingenting om att stjäla bilar, men om man tjuvkopplar en PV, måste man inte ha igång motorn hela tiden efter start (eller är det bara något jag fått för mig efter för mycket film-tittande)? Kunde de ha stulit den med nycklar och allt?
Och jag är inte heller riktigt redo att släppa det här med Mölndal. Kan Sahlin ha känt GRK eller dennes familj, sedan deras vistelse i staden? På den tiden var Mölndal ganska litet... Vet någon var exakt de bodde? Jag vet var Stenbrog ligger. Gillar inte mystiska sammanträffanden, även om jag nu kanske spekulerar alldeles för vilt.
Tyvärr skulle jag inte lita på något damen har att säga. Senila människor kan komma ihåg saker som inte har hänt