Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Detta får helt och hållet stå för dig. Ingen har någonsin påstått något liknande. Du är totalt fel ute.
En sak är helt öppenbar, och det är att den person som skrivit ovanstående inlägg inte kan ha läst igenom tråden noga.
Alla har naturligtvis rätt att ha sin egen uppfattning om trovärdigheten i detta massförsvinnande. svenne-i-viken sätter en nolla på denna trovärdighet. En person som har en sådan dålig kunskap och kännedom om detta fall, har dock svårt att kunna se vad som är trovärdigt eller inte.
Så det är alltså ingen kriminell aktivitet som fortfarande pågår?? Vadan då allt detta hemlighetsmakeri?
Jag har
inte ifrågasatt trovärdigheten i massförsvinnandet, jag ifrågasätter trovärdigheten i din förklaring till det inträffade men är det så att jag fattat fel, att det inträffade inte har någon kriminell koppling så är det väl bara bra men då återkommer frågan ändå,
för tydlighetens skull, varför vara tyst om något som är lagligt, hur skulle det kunna vara farligt att yppa något om de detaljer som ni "fått fram" om det inte är något olagligt??
Vill ni inte ha fram sanningen i dagen så vore det bästa att helt enkelt be om att låsa tråden, då får den ju väsentligt mindre uppmärksamhet också.
Jag har läst tråden, en del av den flera gånger, det borde
en person som startat och läst den ha förstått.