2010-10-19, 04:52
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killerwhale
KOmmer man gilla detta spel om man gillar sandlåde spel som gta-spelen och skräck/äventyrsspel som silemnt hill och uncharted?

Ehm, visst att FNV är rätt öppet och så.. men det har nästan ingenting gemensamt med titlarna du skrev ner.
Citera
2010-10-19, 06:04
Medlem
lockbetets avatar
Nu har jag inte särskilt mycket koll på FNW ( Så detta har kanske tagits upp tidigare i tråden ).

Jag undrar, är det möjligt att gå med i andra "falanger" än NRC och CL? Tex resten som tas upp på den här listan : http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout:_New_Vegas_factions

Eller gäller listan för NPC´s också?
Senast redigerad av lockbetet 2010-10-19 kl. 06:08.
Citera
2010-10-19, 08:41
Medlem
20 minuter kvar så släppts det i Amerika, någon som vet ungefär hur länge det brukar ta att någon grupp crackar spelet?
Citera
2010-10-19, 08:43
Medlem
WalterSullivans avatar
Yay det är bekräftat nu att det kommer en hel del Dlcs precis som i fallout 3 http://fallout.bethsoft.com/eng/home/pr-101810.php Till jul kan vi förvänta oss den första dlcn

Sista dev diary http://www.youtube.com/watch?v=shKw0l41eDY

Need....this...game....NOW !!!!
Citera
2010-10-19, 10:28
Medlem
XtraXs avatar
Ska man köpa det till pc eller ps3. Spelade fallout 3 på pc. Är det segt med handkontoll?
Citera
2010-10-19, 10:33
Medlem
guIIets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Ska man köpa det till pc eller ps3. Spelade fallout 3 på pc. Är det segt med handkontoll?
Jag skulle rekommendera PC-versionen. Förutom alla moddar som man kan tillägga så är kontrollen bättre, med tanke på att man använder dator möss. Nackdelen är nog om din dator inte klarar dina krav på grafik och/eller inställningar.

Sedan har jag för mig man kan spela med X360 kontroll via datorn.
Citera
2010-10-19, 11:26
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guIIet
Jag skulle rekommendera PC-versionen. Förutom alla moddar som man kan tillägga så är kontrollen bättre, med tanke på att man använder dator möss. Nackdelen är nog om din dator inte klarar dina krav på grafik och/eller inställningar.

Sedan har jag för mig man kan spela med X360 kontroll via datorn.

Grafik och inställningar är inga problem. Gillade 3an på pc så jag kör på det denna gången också.
Citera
2010-10-19, 12:18
Medlem
Haris82s avatar
Tyckte faktiskt 3an var mycket bättre på xbox360 än på pc. Grafiken var bättre annpassad på större skärm. Plus så var det skönare att köra med än kontroll i soffan än att sitta och glo i en dataskärm.

Om nångon undrar varför jag körde både och så piratade jag den på pc innan den änns kommit till Sverige och sen köpte jag den till xbox 360.
Citera
2010-10-19, 13:11
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
Släpps det inte i Usa idag? för då borde vi kunna ladda ner det senare idag eller imorn.
Citera
2010-10-19, 13:13
Medlem
Syltlökens avatar
Är detta ett helt fristående spel från trean? Har inte lirat fallout 3, bör man ha gjort det?
Citera
2010-10-19, 13:18
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterDenSvenske
Släpps det inte i Usa idag? för då borde vi kunna ladda ner det senare idag eller imorn.

Jo

Citat:
Ursprungligen postat av Syltlöken
Är detta ett helt fristående spel från trean? Har inte lirat fallout 3, bör man ha gjort det?

Man behöver inte ha spelat något av dom tidigare spelen för att uppskatta detta, däremot finns det ju en hel del lore och bakgrundsstory i tidigare spel som kan vara roligt att känna till. Men det är absolut inget tvång, jag spelade tvåan före jag körde ettan, och det gick lika bra. Spelen brukar i regel utspela sig på helt olika platser, under olika årtal för att skilja historierna åt.
Citera
2010-10-19, 13:23
Medlem
Helvete, det kommer se brunt ut för min matte-tenta om F:NV kommer gå att ladda ner imorgon...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in