2010-10-16, 12:00
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
Här är en kille som lirar i två timmar http://www.justin.tv/jerleminara/b/271931055? eftersom det bara är till Xbox man kan ladda ner får man väl nöja sig med det här så länge.
Citera
2010-10-16, 12:13
Medlem
Crices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kravitzzz
Det har ju inte släppts än...
Mm, som redan påpekats har det läckts till åtminstone Xbox 360.

Grafiken är inte uppdaterad det minsta sedan Fallout 3, storyn är mycket sämre och animationerna är klumpigare. Jag har förvisso inte tagit mig in till Vegas än så länge, är kvar i stället man vaknar upp, så jag får hoppas att det bara börjar jävligt uselt för att sen skjuta i höjden.
Citera
2010-10-16, 13:14
Medlem
kravitzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crice
Mm, som redan påpekats har det läckts till åtminstone Xbox 360.

Grafiken är inte uppdaterad det minsta sedan Fallout 3, storyn är mycket sämre och animationerna är klumpigare. Jag har förvisso inte tagit mig in till Vegas än så länge, är kvar i stället man vaknar upp, så jag får hoppas att det bara börjar jävligt uselt för att sen skjuta i höjden.
Det äer ju till xbox, man kan inte direkt 'höja' grafiken med samma engine.
På pc kommer det vara mkt mkt bättre grafik.
Citera
2010-10-16, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crice
Det här spelet känns som en klumpig Fallout 3-mod, ju. Fula förrenderade scener, fula animationer, dåligt röstarbete. Jag har bara spelat en timme än så länge, men jag hoppas det blir mycket bättre.
Citat:

Vet inte hur fan du kan tycka att röstarbetet och storyn är sämre i FNV än i FO3. FO3 använde sig ju av typ 5 röster och storyn ska man inte ens prata om... Jag har kikat lite på streams och FNV verkar väldigt lovande.
Citera
2010-10-16, 13:48
Medlem
Crices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kravitzzz
Det äer ju till xbox, man kan inte direkt 'höja' grafiken med samma engine.
På pc kommer det vara mkt mkt bättre grafik.
Det är möjligt att plattformen kan ha med saken att göra, för jag spelade Fallout 3 till PC, och nu ogillade jag direkt kontrollerna till 360:n; kändes klumpigt som fan.

Skummis, nu när du säger det har du kanske rätt; storyn var rätt värdelös i Fallout 3 också. Den riktiga behållningen låg i att modda spelet och leka runt antar jag. Aja, synd att jag har 360-versionen då, och är tvungen att spela allt i vanilla-läge.
Citera
2010-10-16, 15:12
Medlem
Draedons avatar
Bör man ha spelat Fallout 3 för att hänga med i New vegas eller kan man gå direkt på new vegas?
Citera
2010-10-16, 15:18
Medlem
MrFingals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Bör man ha spelat Fallout 3 för att hänga med i New vegas eller kan man gå direkt på new vegas?

Nej du behöver inte ha spelat Fallout 3 för att hänga med i storyn och jag antar att man får nog med hjälp ingame för att förstå spelmekaniken.
Citera
2010-10-16, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon

Du skulle behöva spela Fallout 2 lite, det är influenser från FO2 som är i New Vegas
Citera
2010-10-16, 15:38
Medlem
Zelogaths avatar
Vad tycker ni om deras val att Companions nu är odödliga om man INTE kör på hardcore mode?
Är inte det lite väl, bebis-lätt eller?

Undrar fortfarande vad max-lvln är, ingen som vet?
Citera
2010-10-16, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath
Vad tycker ni om deras val att Companions nu är odödliga om man INTE kör på hardcore mode?
Är inte det lite väl, bebis-lätt eller?

Undrar fortfarande vad max-lvln är, ingen som vet?

Max-lvl är 30.
Citera
2010-10-16, 16:08
Medlem
Omegachrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skummis
Max-lvl är 30.

Precis, max leveln är 30.
Citera
2010-10-16, 16:43
Medlem
Har suttit och spelat mer eller mindre hela dagen. Har inte kommit speciellt långt, lirar på tuffaste svårighetsgraden med hard core mode och tar min tid med alla side quests osv. Spelet är ungefär som jag hade förväntat mig. Inte bättre, inte sämre. Det är helt klart, precis som FO3 underhållning på hög nivå. Kan inte påstå att att jag märker mycket skillnad mellan spelen. New Vegas känns, precis som väntat som en fristående expansion till trean.

Så länge ni inte har förväntningar om att Fallout: New Vegas är ett helt nytt spel med nytänk från trean så tror jag inte att ni kommer bli besvikna.

Det blev inte jag i alla fall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in