Blev just hatad av Ceasar's Legion på grund av att jag dödade ett par legionärer, kommer man att få möjligheten att ändra på detta? Vill helst inte vara hatad av dem, men hur rätar jag till det hela? Måste jag döda ett antal NCR-soldater nu?
Du kommer att få en Mark of Caesar som gör att de blir neutrala med dig när du kommer till The Strip.
Har precis gjort questen för ghoulsen. Fint när dom flög iväg i sina raketer .
Skaffat Boone också och ska nu kötta ner några legions. Är level 9 just nu.
Har precis gjort questen för ghoulsen. Fint när dom flög iväg i sina raketer .
Skaffat Boone också och ska nu kötta ner några legions. Är level 9 just nu.
Hur funkar "spotter" perken förresten
?
När du siktar med ett scope så kommer fienden(alla?) att lysa lite rött så att man vet att dom är där
Och du är minst lika dum som inte klarar av att sätta hans spoiler inom spoilertaggar när du ändå ska citera.
Nu menar jag ju alltså att det blir sjukt tråkigt med två stycken så pass ointressanta fraktioner att göra quests för. Jag tycker de borde ha piffat upp dem lite, då det lilla man gör för Brotherhood är mycket roligare än något av det man gör för de andra.
Om nu slutet handlar om att man måste välja, så visste jag inte om det då jag är långt därifrån och jag menade inte att spoila, ursäkta mig.
ne, fyfan va ovärt. Jag satt o lirade och allt var som vanligt. Skulle avsluta en quest genom att dra till Caesar och säga till honom att jag har dödat mr house men helt plötsligt börjar alla attackera mig när jag är där och den questen försvinner. SÅ jävla ovärt. Slöseri med tid för inget. Så jävla tråkigt.
ne, fyfan va ovärt. Jag satt o lirade och allt var som vanligt. Skulle avsluta en quest genom att dra till Caesar och säga till honom att jag har dödat mr house men helt plötsligt börjar alla attackera mig när jag är där och den questen försvinner. SÅ jävla ovärt. Slöseri med tid för inget. Så jävla tråkigt.
Du kanske dödade några legions påvägen dit?
Eller gjort någe quest mellan som dom inte gillade?
Det tycker jag dom borde ha haft, någonting som indikerar på att om jag gör det här uppdraget så kommer Dom tycka om mig mindre men Dom där borta tycka om mig mera.. Eller det kanske skulle bli lite för lätt..
Han är väl kvar inne i NCRCF? Har för mig han ska vara det..
Citat:
Ursprungligen postat av searchfunction
Jadu bra fråga, funderade också över det.
Du kan fortfarande be NCR skicka fler soldater, du måste bara göra något quest först, eller om det gick att rövslicka lite. Minns inte. När det var gjort så tog jag fast-travel tillbaka till Primm, när det hade laddat så såg jag Meyers bakom byggnaden som de hade tagit skydd i.
Lättaste är att ta fast travel till Primm så står han inte ens fem meter bort. Han står "snett upp mot vänster" när man kommer över bron från NCR-campet.