2010-10-18, 22:11
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Är releasedatumet i Sverige 19:e eller 22:e?

22:e
Citera
2010-10-18, 22:13
Bannlyst
Behöver hjälp med en grej angående medhjälpare
Citera
2010-10-18, 22:21
Medlem
AliasHiddens avatar
Kollade Twitter och där nämndes den berömda hamnen och namnet "Reloaded" (ni som håller koll förstår nog vad jag menar). Kan detta vara fejk?
Citera
2010-10-18, 22:53
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AliasHidden
Kollade Twitter och där nämndes den berömda hamnen och namnet "Reloaded" (ni som håller koll förstår nog vad jag menar). Kan detta vara fejk?

Skulle tro att det är fake. Hittar den iaf inte på någon "seriös" sida, eller på någon dupecheck sida.
Citera
2010-10-18, 23:04
Medlem
Ufojesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Jepp. Men det gör inget. Man kan ju lira igenom hela spelet först innan man sätter tänderna i någon DLC. Jag tänker iaf göra så, oavsett om jag hade tillgång till DLC från dag 1.

Blir ju dock roligare om man får det utportionerat under en längre tid & kan väva in det i huvudspelet istället för att behöva vänta i nästan ett år & få allt på en gång i slutet av spelet eller långt efter att man lagt det på hyllan beroende på vilken spelstil man har.
Citera
2010-10-18, 23:33
Medlem
asmodeus666s avatar
Spelade det just

Det verkar helt klart leva upp till allas förväntningar
Citera
2010-10-18, 23:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av asmodeus666
Spelade det just

Det verkar helt klart leva upp till allas förväntningar
Menar du det? Åh, vad skönt!
Ska jag vara helt ärlig så tror jag att jag inte kommer bli besviken, hur dåligt spelet än är och hur höga förväntningar jag än har. Har väntat för länge och spenderat för mycket tid på Fallout för detta ska kunna vara dåligt!

Ska sova nu. Hoppas jag vaknar upp till en massa bra kritik om spejlet!
G'noight.
Citera
2010-10-18, 23:57
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamelFikus
Menar du det? Åh, vad skönt!
Ska jag vara helt ärlig så tror jag att jag inte kommer bli besviken, hur dåligt spelet än är och hur höga förväntningar jag än har. Har väntat för länge och spenderat för mycket tid på Fallout för detta ska kunna vara dåligt!

Ska sova nu. Hoppas jag vaknar upp till en massa bra kritik om spejlet!
G'noight.

Med tanke på att det är dom gamla FO1/2-grabbarna som är tillbaka och visar var skåpet ska stå så är det jävligt otänkbart att det inte blir en panghit

Sitter f.ö också och spammar F5 på Torrentleech, fan att det skulle komma till xbox så jävla tidigt.. bara för att reta oss PC-lirare.
Citera
2010-10-19, 00:34
Bannlyst
Loadade om precis innan jag började mörda NCR folk åt Legion. Men jag står fortfaraned i kvalet mellan vilka jag ska göra quest åt...

Är The Legion stora inne i Vegas?? Vill ju inte hamna på kant med andra om Legion är betydelselösa när man väl är inne i Vegas.
Citera
2010-10-19, 00:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iLOW
Loadade om precis innan jag började mörda NCR folk åt Legion. Men jag står fortfaraned i kvalet mellan vilka jag ska göra quest åt...

Är The Legion stora inne i Vegas?? Vill ju inte hamna på kant med andra om Legion är betydelselösa när man väl är inne i Vegas.

Nej, ingen faction som finns utanför Vegas är betydelsefulla där inne utan NCR som har en byggnad där inne men det är allt, du kommer inte ha några som helst problem så länge du inte går in i den byggnaden .
Så döda på hur mycket du vill
Senast redigerad av qirtero 2010-10-19 kl. 00:52.
Citera
2010-10-19, 01:21
Medlem
killerwhales avatar
KOmmer man gilla detta spel om man gillar sandlåde spel som gta-spelen och skräck/äventyrsspel som silemnt hill och uncharted?
Citera
2010-10-19, 03:32
Medlem
asmodeus666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killerwhale
KOmmer man gilla detta spel om man gillar sandlåde spel som gta-spelen och skräck/äventyrsspel som silemnt hill och uncharted?

uhm... det är svårt att jämföra med dom spelen...
Men om du gillade fallout 3 och elder scrolls 4blivion så kommer du mest troligt älska det här
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in