2010-10-28, 18:17
Medlem
cepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Cass

Ok, tack! Jag får testa detta.
Citera
2010-10-28, 19:13
Medlem
Bara för mig som har riktigt långa laddningstider? Alltså när man ska gå in i ett hus eller ut från ett hus, samt när man kör "fast-travel"? Kör på 360...
Citera
2010-10-28, 19:17
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLoneWanderer
Bara för mig som har riktigt långa laddningstider? Alltså när man ska gå in i ett hus eller ut från ett hus, samt när man kör "fast-travel"? Kör på 360...

Nää, även ICE-T verkar ha detta problem:
http://twitter.com/FINALLEVEL/status/28896055927
Citera
2010-10-28, 19:24
Medlem
Ettan^s avatar
Kan man inte betala någon att reparera vapen? Var isåfall? Har låg repairskill..
Citera
2010-10-28, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ettan^
Kan man inte betala någon att reparera vapen? Var isåfall? Har låg repairskill..

Finns väll ganska många som göra det. Ett exempel som jag kan komma på nu är han som står bakom "disken" i "mojave outpost".
Citera
2010-10-28, 21:47
Medlem
Gimp_offers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLoneWanderer

Testa installera spelet på hdd. Hade ett spel som chrashade och tog lång tid på sig när det laddades. Efter instalationen på 360n så försvann alla problem. Gick smort att ladda med.
Citera
2010-10-28, 22:34
Medlem
Jävlar, satt och läste om vart man kan få tag på Remnants power armor, det stog någonting om att det skulle finnas massor av deadclaws där. Jag tänkte att så många kan det ju inte vara och stack dit med min This Machine (rifle) i högsta hugg och tänkte att nu jävlar blir det fighting!

*edit*
För er som vill veta vart det är någonstans läs spoilern nedan, ni som inte vill veta, läs -inte- spoilern nedan
Senast redigerad av Lunkis 2010-10-28 kl. 22:38.
Citera
2010-10-28, 22:56
Medlem
cepss avatar
Jag försöker igen, denna gången formulerar jag det bättre
ursäkta tjatet, men jag blir galen!
Ang. Första Crimson Caravan Questen:
Citera
2010-10-28, 23:00
Medlem
PomLs avatar
När jag såg titeln

När jag läste om det

När jag spelade det

När jag spelade det lite till

Det liknade Fallout 3, vilket jag inte hade så mycket emot förutom den lite föråldrade grafikmotorn. Och sen har jag genom hela serien tyckt att de varit lite för grått "over all". Smaksak antar jag, men det gör mig nästan deprimerad tbh.

Upplägget av storyn och alla side quest:s var det roligaste enligt mig, använde mycket speech.
Det jag blev och även har varit riktigt less på även i tidigare Fallout spel är det värdelösa vapensystemet/variationen (menar inte utseendemässigt).
Utan hur jävla värdelösa vapnen är, hur mycket man än spenderar i points. Ingen som känner igen sig?
Citera
2010-10-28, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ceps
Jag försöker igen, denna gången formulerar jag det bättre
ursäkta tjatet, men jag blir galen!
Ang. Första Crimson Caravan Questen:

Det är ingen fara med tjatet, det är inte spamm ännu iaf
Jag har inte hört om någonting liknande på just det questet och det verkar ju som en bug..
Testa att använda consolen?
Isåfall kan du använda det här kommandot, utan citatecknen "GetQuestCompleted" det gör så att det quest du har markerat blir klart.
Jag rekomenderar egentligen inte fusk men eftersom det inte verkar vara någon annan som kan hjälpa dig så blir det mitt svar. Och spara innan utifall någonting skulle gå fel.
Citera
2010-10-28, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PomL
Det jag blev och även har varit riktigt less på även i tidigare Fallout spel är det värdelösa vapensystemet/variationen (menar inte utseendemässigt).
Utan hur jävla värdelösa vapnen är, hur mycket man än spenderar i points. Ingen som känner igen sig?
Håller med dig på den delen att vapnen är väldigt dåliga, det ska inte ta ett dussin skott i huvet för en vanlig pistol att döda någon (end-game), kanske på en Super mutant, men inte på en vanlig människa. Jag gillar verkligen att man kunde modda 9mm'arn så att man fick magasinet större men den är så dålig så man använder den aldrig.

Sen så tycker jag det tar slut på saker att döda lite fort.. Vill ha mera ghouls, fast saktgående :P
Citera
2010-10-28, 23:15
Medlem
cepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkis
Det är ingen fara med tjatet, det är inte spamm ännu iaf
Jag har inte hört om någonting liknande på just det questet och det verkar ju som en bug..
Testa att använda consolen?
Isåfall kan du använda det här kommandot, utan citatecknen "GetQuestCompleted" det gör så att det quest du har markerat blir klart.
Jag rekomenderar egentligen inte fusk men eftersom det inte verkar vara någon annan som kan hjälpa dig så blir det mitt svar. Och spara innan utifall någonting skulle gå fel.

Tack så mycket, men jag lirar på 360. Finns ingen consol på konsolerna
så att säga, va?

Har googlat lite och det verkar som att det händer vissa, kanske bittert får
vänta på patch.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här