2010-10-20, 16:10
Medlem
qu4dros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blåljus
Fan vad irreterad jag blir.

Sitter och väntar på att Steam ska låsa upp spelet... Så sitter folk i USA och lirar för fullt på lagliga version och i Europa sitter folk och lirar på piratkopior.

AR)H(?G"#%QB)BAGBUGBUGBUGBUIO!!!!!!!!!!!!!
Jepp så går det för ni som köper spel
Men ont:
Kan ni rekommendera nån sida med mods ?
Citera
2010-10-20, 16:21
Medlem
Citera
2010-10-20, 16:26
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
Fick min första crash efter två timmar så det är ganska lugnt med det, fast jag bara undrar vilken knapp är det man använder för att lägga pistolen i hölstret eller langa upp det på ryggen? Sen så gjorde jag 50 skott men jag fick inte dem?
Citera
2010-10-20, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterDenSvenske
Fick min första crash efter två timmar så det är ganska lugnt med det, fast jag bara undrar vilken knapp är det man använder för att lägga pistolen i hölstret eller langa upp det på ryggen? Sen så gjorde jag 50 skott men jag fick inte dem?
I Fallout 3 höll du i alla fall bara ner Reload-knappen för att stoppa undan vapnet. Borde vara samma i New Vegas (inte spelat än).
Citera
2010-10-20, 16:37
Medlem
teowinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netzach
I Fallout 3 höll du i alla fall bara ner Reload-knappen för att stoppa undan vapnet. Borde vara samma i New Vegas (inte spelat än).
Det stämmer.
Citera
2010-10-20, 16:41
Medlem
BenAsslicks avatar
Tankade ner new vegas igårkväll och har nött konstant och kommit till lvl14, men har fastnat nu för första gången på uppdraget "I put a spell on you" och skulle vilja ha lite hjälp :

Edit : nevermind, löste problemet.
Senast redigerad av BenAsslick 2010-10-20 kl. 16:54.
Citera
2010-10-20, 16:53
Medlem
Kan knappt vänta till på fredag, ser verkligen fram emot F:NV. Var lite rädd att det skulle bli ett uruselt spel, men recensionerna övertygade mig.
Citera
2010-10-20, 17:03
Medlem
fix för alla som får FPS lagg nära npcs och när npcs pratar, ladda ner d3d9.dll och lägg den i FNV mappen, http://www.megaupload.com/?d=6LHPT9ZC. Äntligen kan man börja spela
Citera
2010-10-20, 17:08
Medlem
MrFingals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qu4dro
Jepp så går det för ni som köper spel
Men ont:
Kan ni rekommendera nån sida med mods ?

http://www.newvegasnexus.com/

GECKen släpptes tydligen idag så det bör ramla in en hel del mods nu.
Citera
2010-10-20, 17:14
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukling
Piratversionen är grymt ostabil, kraschar hela tiden. Jag är väldigt okunnig, är den köpta versionen av spelet stabilare?

Fick min första krasch nu, efter att ha spelat konstant sen i går kväll. Så jag kan inte säga att det är speciellt farligt med kraschar här.
Citera
2010-10-20, 17:16
Medlem
Sjuklings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Fick min första krasch nu, efter att ha spelat konstant sen i går kväll. Så jag kan inte säga att det är speciellt farligt med kraschar här.
Det börjar lugna sig lite med kraschar för mig nu. I början av spelet så kraschade det hela tiden.
Citera
2010-10-20, 17:18
Medlem
Nick Nitros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulseczar
fix för alla som får FPS lagg nära npcs och när npcs pratar, ladda ner d3d9.dll och lägg den i FNV mappen, http://www.megaupload.com/?d=6LHPT9ZC. Äntligen kan man börja spela

Någon som kan bekräfta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in