2010-10-29, 01:16
Medlem
CarlSolomons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jakersnelekore
Har du Boone med dig?

Nej Boone försvann när jag
Efter det är han spårlöst försvunnen.
Citera
2010-10-29, 01:24
Medlem
Zizierzrogbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlSolomon
Nej Boone försvann när jag
Efter det är han spårlöst försvunnen.

Han kan vara i sviten?
Citera
2010-10-29, 01:27
Medlem
CarlSolomons avatar
Möjligt att han är, men Boone hade jag tröttnat på. Jag vill bara veta hur i helvete jag ska kunna
Citera
2010-10-29, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StarOnEarth
Kritik jag har om spelet.

1, Finns alldeles för lite att döda.

2, Man tar alldeles för mycket skada och gör alldeles för mycket skada själv. (Dör typ på tre slag av en jävla fjäril jag hittade i öknen, medan jag dödar de flesta människor på två slag med knogjärn)

3, New Vegas strip var rätt värdelös, tycker den skulle varit minst dubbelt så stor. Att de dessutom slösade bort tornet på att vara avspärrat område gjorde det hela mycket mer småskaligt.

Jag menar inte en enda nuke träffade ju the strip så allt borde stå kvar i princip. Jag menar vafan

http://gltnewsnow.com/wp-content/uploads/2010/03/las-vegas-strip.jpg

Bra saker.

Bra voiceovers

Finns alltid något att göra och massor att upptäcka.

Intressanta factions, skönt att nästan alla factions har både gott och ont i sig. Lite synd bara att The legion var FÖR enspårigt ond. De skulle gjort den mer dubbelsidig.

Jag är helt och hållet med dig, jag gillade inte alls det här spelet på samma sätt som jag gillade 3an, F3 var enligt mig ett bättre och roligare spel, men det kanske beror på alla DLC´s som fanns till det så får väl vänta något år eller två och ge Vegas en chans.
Citera
2010-10-29, 01:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StarOnEarth
Kritik jag har om spelet.

1, Finns alldeles för lite att döda.

2, Man tar alldeles för mycket skada och gör alldeles för mycket skada själv. (Dör typ på tre slag av en jävla fjäril jag hittade i öknen, medan jag dödar de flesta människor på två slag med knogjärn)

3, New Vegas strip var rätt värdelös, tycker den skulle varit minst dubbelt så stor. Att de dessutom slösade bort tornet på att vara avspärrat område gjorde det hela mycket mer småskaligt.

Jag menar inte en enda nuke träffade ju the strip så allt borde stå kvar i princip. Jag menar vafan

http://gltnewsnow.com/wp-content/uploads/2010/03/las-vegas-strip.jpg

.

2:Fjärilarna är de svåraste på spelet så klart att du ska dö lätt av dem.

3:Är ingen Fallout veteran men atombomben sprängdes väl runt 50talet? Då var inte The Strip riktigt så stort som på din bild, men visst det var större. Freeside har nog tillhört Strip men över 200 år har gått sedan bomben så folk har nog lootat och förstört de mesta byggnaderna.
MR.House är ju den som återställt Strip i sin forna glory, men antagligen inte hunnit expandera till freeside.
Citera
2010-10-29, 01:39
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLoneWanderer
Finns väll ganska många som göra det. Ett exempel som jag kan komma på nu är han som står bakom "disken" i "mojave outpost".
Mmm han jag nämde innan, han har ju 100 i repair skull så han är uber, när jag dödade han(för kuken är ncr och attakerade mig) så hade han 10000 caps på
Sig

Där är oxå kärringen vid scrap yard, hon sitter på 75 i repair, men är helt neutral. Hon skiter i vem du dödar
Citera
2010-10-29, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dserve

3:Är ingen Fallout veteran men atombomben sprängdes väl runt 50talet? Då var inte The Strip riktigt så stort som på din bild, men visst det var större. Freeside har nog tillhört Strip men över 200 år har gått sedan bomben så folk har nog lootat och förstört de mesta byggnaderna.
MR.House är ju den som återställt Strip i sin forna glory, men antagligen inte hunnit expandera till freeside.

Var det inte typ 2077 kriget bröt ut?
Citera
2010-10-29, 01:56
Medlem
Nick Nitros avatar
Citat:
3:Är ingen Fallout veteran men atombomben sprängdes väl runt 50talet?

Nope... Bomben eller bomberna small 2077.

Citat:
In the early morning hours of Saturday, October 23, 2077, the sky over the United States was filled with nuclear missiles and Chinese bombers carrying hundreds of nuclear bombs. No one knows who started the Great War by firing their weapons first, for two long hours, nuclear devastation ravaged the planet as the European states and the Soviet Union also unleashed their nuclear weapons.

http://fallout.wikia.com/wiki/Timeline#2077
Citera
2010-10-29, 02:33
Medlem
En snabb fråga:

Citera
2010-10-29, 02:35
Medlem
Jag har kört fast. Jag har inga uppdrag kvar annat än valfria som jag inte vill göra. Om någon kan hjälpa mig vore jag tacksam.

Hitta svaret själv. Låter det stå här om någon annan hamnar i samma knipa.

Senast redigerad av stardeath 2010-10-29 kl. 02:44.
Citera
2010-10-29, 03:11
Medlem
Citat:

Ser du inte något fel med att det är så då?
Citera
2010-10-29, 03:13
Medlem
haiguises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teowind

Han är borta sen jag failade uppdraget han gav mig, det där där man skulle
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto