2010-10-19, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Det här är så jävla LOVANDE
Visst, men förtroendet för recensenten sjunker ju något oerhört när han inleder artikeln med "Att Bethesda är de storybaserade rollspelens kungar är det väl ingen som tvivlar på längre"...
Citera
2010-10-19, 17:36
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netzach
Visst, men förtroendet för recensenten sjunker ju något oerhört när han inleder artikeln med "Att Bethesda är de storybaserade rollspelens kungar är det väl ingen som tvivlar på längre"...

Sant iofs, och jag brukar alltid tvivla lite på recensioner som delar ut full pott till spel. Men kollar man på snittbetyg från de recensioner som går att få tag på so far ser det ju inte annat än dunderbra ut
Citera
2010-10-19, 17:45
Medlem
WalterSullivans avatar
Hörde att det skulle gå och sexa i spelet också, stämmer det?
Citera
2010-10-19, 17:59
Medlem
EdgarAnkas avatar
En snabb fråga bara.

Jag tänkte beställa Fallout 1,2, Tactics, 3 (game of the year edition) och New Vegas från Webhallen och tänkte nu fråga er om jag även bör köpa "Officiell spelguide för Fallout 3 - Game of The Year Edition. ..."? Kommer den vara användbar för mig som inte tidigare spelat serien och är det värt 169:-?

EDIT: Ska jag kanske satsa på "Fallout - New Vegas Collectors Edition Guide" istället?
Citera
2010-10-19, 18:09
Medlem
DK333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdgarAnka
En snabb fråga bara.

Jag tänkte beställa Fallout 1,2, Tactics, 3 (game of the year edition) och New Vegas från Webhallen och tänkte nu fråga er om jag även bör köpa "Officiell spelguide för Fallout 3 - Game of The Year Edition. ..."? Kommer den vara användbar för mig som inte tidigare spelat serien och är det värt 169:-?

EDIT: Ska jag kanske satsa på "Fallout - New Vegas Collectors Edition Guide" istället?

Tycker inte det är värt pengarna. Här har du allt som finns i böckerna och lite till: http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_Wiki
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Sant iofs, och jag brukar alltid tvivla lite på recensioner som delar ut full pott till spel. Men kollar man på snittbetyg från de recensioner som går att få tag på so far ser det ju inte annat än dunderbra ut
Absolut, F:NV har fått i genomsnitt jättebra kritik, så jag tvivlar inte på att det är ett bra spel Synd att man inte har tid denna veckan...
Citera
Medlem
EdgarAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DK333
Tycker inte det är värt pengarna. Här har du allt som finns i böckerna och lite till: http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_Wiki

Kanon, tack!
Citera
2010-10-19, 18:49
Medlem
Fallout.New.Vegas-SKIDROW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2010-10-19, 18:51
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedious
Fallout.New.Vegas-SKIDROW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Superfint, men obs: Låt oss inte sabba denna tråd med en massa warez-prat, utan sköta det i tråden som finns om det ämnet: https://www.flashback.org/t1330562n
Citera
2010-10-19, 18:51
Medlem
Wobins avatar
Fallout New Vegas-SKIDROW

PC-ISO

Ord är nog överflödiga för er som inte spelar det på Xbox.
Citera
2010-10-19, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wobin
Fallout New Vegas-SKIDROW

PC-ISO

Ord är nog överflödiga för er som inte spelar det på Xbox.
Jepp, nu fan kör vi!
Citera
2010-10-19, 19:45
Medlem
Brukar ladda ner såna här spel, då jag endast betalar för mp-spel. Men slängde iväg en beställning ifrån Dustin för 5 min. sedan (studentrabatt, 300kr) då spelet inte har läckt... Sen märker jag att spelet kommit upp på trackers för 20 min sedan. Känns lite konstigt att bryta mot lagen nu i onödan men man kan ju fan inte vänta.

Varför i helvete ska piraterna kunna få tillgång till spel före de som faktiskt håller branschen levande och betalar för sig? Fattar verkligen inte hur utgivarna tänker där? Spelet är ju uppenbarligen klart!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in