Spelat i några timmar nu, och måste säga att jag är rätt besviken på grafiken. Kör på PC, högsta grafikinställningar och upplösning.
Har inte höga förväntningar på Fallout New Vegas, men jag ska väl ge det en chans. Får väl se om denna håller högre standard än Fallout 3, som var ett riktigt bottennapp.
Senast redigerad av Dest88 2010-10-29 kl. 03:26.
Hjälpte du Elder mcnaram (eller vad han heter) eller hjälpte du den där andra paladin hardin att bli Elder? Jag hjälpte Hardin! lätt att BoS ska äga wastelands, jag fick träning när jag pratade med Hardin efter att ha dödat
Googlat runt och försökt hitta en fullständig lista över soundtracket till Fallout New Vegas.
Någon som vet vilken låt det är som spelas av en kvinna, låter lite melankolisk/sorgsen och hon säger "...my johnny..." (?).
Vem är det som sjunger och vad heter låten?
Googlat runt och försökt hitta en fullständig lista över soundtracket till Fallout New Vegas.
Någon som vet vilken låt det är som spelas av en kvinna, låter lite melankolisk/sorgsen och hon säger "...my johnny..." (?).
Vem är det som sjunger och vad heter låten?
Vad har ni fått för speciella vapen?
Har lyckats skramla ihop
Anabelle : Av Sniper nightkin uppe vid Black rock mountain.
Q-35 Modulator: Från REPCONN Headquarters
Vapnet från den krashade vertibirden.
Förövrigt kör jag på samma sätt som jag lirade Fallout 3, dvs klarat alla quests som jag hade och nu går jag runt och utforskar. Såklart med hjälp av Explorer perk.
Avsatte han pacifist ledaren för BoS och tillsatte han som ville att de skulle upp och kriga istället. Frågan är när kommer jag få se BoS snubbarna springa runt och skjuta?
Irriterar mig lite att man inte märker i lika stor grad hur världen förändras efter att man gjort något som gör en markant skillnand, i trean så var det hej vilt krig lite här och var
Möjligt att han är, men Boone hade jag tröttnat på. Jag vill bara veta hur i helvete jag ska kunna
ta mig till Caesar utan att några av legionärerna börjar skjuta!
Det kan du inte med Boone i följe så dina problem är antagligen sammanlänkade. Det är dock så att allierade inte kan följa med upp till kontorsvåningen i Lucky 38 så när man åker dit stannar de på bottenvåningen. När man sen åker ner igen och går ut står de kvar och iddlar.
Tjo, har spelat genom detta spel 1 gång på hardcore. Har nu börjat igen för att spela igenom som goodguy, nu undrar jag om någon vet "det svåraste" man kan göra i spelet?! Har klarat alla factions quest, kör MR.house som uppdrags givare och rensat alla deathclaw ställe osv. Börjar tycka det är tråkigt då jag är lvl 21 och inte möter något motstånd?! Kör hc veryhard, energyweapons.
Jag snackade med en vakt inne i Brimstone och frågade efter honom. Efter ett tag kom han springande och undrade varför jag ställde frågor. Gjorde iofs inte det på samma uppdrag som du, men det borde inte göra någon skillnad. Annars kan du bara trycka in
Kod:
player.placeleveledactoratme 0011118d
i konsolen.
Tack för insatsen, tyvärr hjälpte inte detta. Vakterna frågar bara vad jag glor på och sedan finns inget alternativ mer än att avsluta konversationen. Inget kommando förutom prid 0011118d ger utslag. Ser ut som det får bli att spela om en bit.