Har en fråga angående questen "Still in the dark":
Hur fan kommer jag in i Nellis Airforce Base? Blir ju sönderbombad av boomers och fattar inte vart jag kan hitta dom och få dom att sluta
Antingen får du köra på en Duck&cover-taktik, och hoppa mellan husväggarna mellan missilerna, eller så får du följa tågspåret som går längs med bakre kanten tills du kommer runt till stängslet (dom slutar skjuta då för dom vill inte skada sin egendom), eller om du har bra lockpicking (kommer inte ihåg exakt skill dock) så kan du låsa upp en dörr som finns vid en tågtunnel brevid tågspåret, det ska leda dig in i basen (har inte testat det själv dock)
Har en fråga angående questen "Still in the dark":
Hur fan kommer jag in i Nellis Airforce Base? Blir ju sönderbombad av boomers och fattar inte vart jag kan hitta dom och få dom att sluta
Håll till vänster och spring som en tok. Du kommer nog dö några gånger men till slut klarar man det.
(Se till att plocka av dig eventuellt tung armor/tvåhandsvapen för lite extra fart).
lägga dig och ta skydd på två ställen längs bergväggen, spring mellan raketregnen, man blir inte träffad en enda gång.
Edit: Finns en kille som förklarar hur du ska springa, precis innan du går in i området.
Men det kostar en slant har jag för mig..
en rätt stor slant.. Jag klarade det på första försöket. Bara springa längs med vänster bergkant sedan springa vid dom sönderbombade husväggarna lite kors o tvärs
Senast redigerad av MondoBizarro 2010-11-12 kl. 19:53.
en rätt stor slant.. Jag klarade det på första försöket. Bara springa längs med vänster bergkant sedan springa vid dom sönderbombade husväggarna lite kors o tvärs
Kostar 300 caps har jag för mig och har man tillräckligt hög barter-skill (tror det var barter iaf) så kan man köra "kvitt eller dubbelt" om att man kommer tillbaka levande.
Det lättaste sättet att komma in för mig var att följa bergsväggen in till det första huset, ställa sig i hörnet som är precis vid vägen som går väster-öster, vänta till bomberna slutat falla, korsa vägen och ställa sig i ett hörn i huset mittemot, vänta igen, sen springa mot stängslet.
Jag blev rätt besviken på hur sjukt mesiga BoS var, fick döda-BoS-uppdragen av Caesar. Var väl level 14 kanske, en kass halvtrasig combat armor och Oh Baby. Programmerade om turretsen vilket dödade 2/3 av folket på översta våningen, övriga inklusive alla på undre våningen dog på 2 eller max 3 slag, behövde inte ta en enda stimpack.
Inte konstigt att de inte vågar sig ut ur sin bunker.
Ave.
Kostar 300 caps har jag för mig och har man tillräckligt hög barter-skill (tror det var barter iaf) så kan man köra "kvitt eller dubbelt" om att man kommer tillbaka levande.
Eller så betalar man och dödar han sen
Senast redigerad av MondoBizarro 2010-11-12 kl. 19:54.
Just ja, en till sak stör jag mig på, varför är det så otroligt lite musik? Det är väl inte mer än typ 5-10 låtar? Tycker det kunde 10-dubblas, hellre lite billiga skitlåtar än att höra samma låt 10 ggr om på vägen från Nipton till Vegas.