2011-01-01, 22:46
Medlem
searchfunctions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Techoze
Jag kollade runt lite på internet och läste att det var en bugg i ett forum, jog kollade på youtube också när en gjorde uppdraget och den personen fick upp ett alternativ på terminalerna der det stog: Isolate virus eller något liknande. Jag får upp något helt annat och det händer ingenting när jag hittat alla 3
Ok, har testat lite nu.
I och med att det inte är ett quest så kan man (jag, med min mycket begränsade kunskap) inte nollställa det med consollen. Så det enda och möjligtvis lättaste är att ladda en tidigare sparfil.
Citera
2011-01-02, 18:34
Medlem
Har precis köpt Fallout New Vegas till PC men är osäker på om min dator klarar det utan att det kommer att lagga och har därför inte öppnat och installerat det än. Tänkte därför kolla med er innan om det jag har räcker.

Jag har:
Processor: AMD Athlon (tm) 64 X2 Dual Core Processor 3800+ 2,01 GHz
RAM: 2,00 GB
Grafikkort: Radeon x1900 gt
Hårddisk: Tillräckligt..
Operativsystem: Windows XP Home Edition

Lägsta krävda:
Processor: Dual Core 2.0 GHz
RAM: 2,0 GB
Grafikkort: Nvidia GeForce 6 series, ATI 1300XT Series
Hårddisk: 10 GB
Operativsystem: Windows 7/Vista/XP

Kommer detta räcka för mig för att spela utan lagg och buggar i grafiken? Behöver självklart inte maxa alla inställningarna men vill ändå ha en duglig kvalitet..
Citera
2011-01-02, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penduluma
Har precis köpt Fallout New Vegas till PC men är osäker på om min dator klarar det utan att det kommer att lagga och har därför inte öppnat och installerat det än. Tänkte därför kolla med er innan om det jag har räcker.

Kommer detta räcka för mig för att spela utan lagg och buggar i grafiken? Behöver självklart inte maxa alla inställningarna men vill ändå ha en duglig kvalitet..

Gå in på: Systemrequirementslab och kolla om din dator klarar av spelet.
Citera
2011-01-02, 18:40
Medlem
Citat:

Misstänker att du kommer måsta köra på lägsta inställningarna, hur bra spelet kommer fungera sen vet jag inte riktigt.

Rekommenderar yougamers.com för att kolla system req. Tycker det är mycket bättre än systemrequirementslab som bara jämför din dators hårdvara med spelets system req. Medans Yougamers också jämför med deras egna rekommenderade hårdvara.
Citera
2011-01-02, 20:07
Medlem
chilli__s avatar
Goddagens!

Sitter här med ett litet grafikproblem i Fallout: NV. Vet inte riktigt vart jag ska ställa min fråga så jag börjar här.
Det händer till och från att jag får små "ljusbollar" som blixtrar till lite här och var ingame , vet inte om det beror på att jag har en dålig version av spelet (nedlattat) , eller om det beror på mitt graffekort/drivrutiner.

Postar 2 screenshots som ni kan kika på , folk kanske känner igen sig och kan komma med tips & råd hur jag löser detta. Tack i förhand!

Länk 1
Länk 2
Citera
2011-01-02, 20:19
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chilli__
Goddagens!

Sitter här med ett litet grafikproblem i Fallout: NV. Vet inte riktigt vart jag ska ställa min fråga så jag börjar här.
Det händer till och från att jag får små "ljusbollar" som blixtrar till lite här och var ingame , vet inte om det beror på att jag har en dålig version av spelet (nedlattat) , eller om det beror på mitt graffekort/drivrutiner.

Postar 2 screenshots som ni kan kika på , folk kanske känner igen sig och kan komma med tips & råd hur jag löser detta. Tack i förhand!

Länk 1
Länk 2
Jag får också såna blinkade ljusbollar då och då, men inget jag stört mig så mycket på. Lösning? Ignorera dom, dom stör väl inte så farligt, jag märkte dom men orkade inte bry mig.

Klarade nyss spelet för första gången, jag gick tillbaka till en gammal sparning då jag kände att jag inte ville göra Mr. House's uppdrag, han känns alldeles för skum, så jag började om där man ska gå in och snacka med House, drog därifrån och hjälpte NCR istället!
Citera
2011-01-02, 21:00
Medlem
Gimp_offers avatar
Citat:

Jag har:
Processor: AMD Athlon (tm) 64 X2 Dual Core Processor 3800+ 2,01 GHz
RAM: 2,00 GB
Grafikkort: Radeon x1900 gt
Hårddisk: Tillräckligt..
Operativsystem: Windows XP Home Edition

Lägsta krävda:
Processor: Dual Core 2.0 GHz
RAM: 2,0 GB
Grafikkort: Nvidia GeForce 6 series, ATI 1300XT Series
Hårddisk: 10 GB
Operativsystem: Windows 7/Vista/XP

Du jag har:
AMD Athlon 64 3000+
2gb ram
Nvidia GeForce 6600 LE
Win Xp sp3.

Och det funkar förvånansvärt bra på lägsta, dock hade jag ett problem med ljudet ett bra tag, försökte leta efter olika lösningingar men hittade inget, av en slump testade jag att höja prioriteten på processen och då fick jag bättre flyt och ljudet blev bra. Så det funkar nog garanterat på din datorn.
Citera
2011-01-02, 22:02
Medlem
chilli__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHour
Jag får också såna blinkade ljusbollar då och då, men inget jag stört mig så mycket på. Lösning? Ignorera dom, dom stör väl inte så farligt, jag märkte dom men orkade inte bry mig.

Tack för svaret , men jag tror att det finns en lösning på mitt problem.

Till er som inte har läst min fråga , kika här.. tack!
Citera
2011-01-03, 00:59
Medlem
Loxuss avatar
Finns det nån rolig armor till type3 bb/type3 h-cup? ;D
Citera
2011-01-03, 15:05
Medlem
Prometeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hajime
Fan råkade döda House och jag har ingen sparning sen långt tillbaka.
Har också utplånat Legionen, så det är ju typ bara NCR kvar.
Men när jag ska in på the strip så börjar ju alla securitrons skjuta på mig, skjuter jag tillbaka så kommer ju NCR vakterna och skjuter på mig och då blir jag ju stämplad som värsting av dom.
Så spelet har blivit Kaos, vad ska jag göra för att komma vidare i någon slags story, kan man döda alla dom tre stora och ändå klara ut det`?
Snacka med Yes Man.
Citera
2011-01-03, 23:16
Medlem
didiDiegos avatar
var hittar man Fallout New Vegas Crack som GÅR att ladda ner och FUNKAR?
Citera
2011-01-04, 00:50
Medlem
Älskvärt spel, gillade 3an skarp och detta tar nog priset!
Jag har en fråga; har inte hunnit spela så himla mycket än, men finns det hus man kan bosätta sig i som i megaton i 3an och vart finns dem isf?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in