Citat:
Ursprungligen postat av nyuu
De där bergen känner jag till >_> tursamt (och tråkigt nog.. ångrar mig som f*n körde jag med fusk.. är i slutet nu, kommer kunna börja om om 1 timme hoppas jag efter main line.
lol forsta waven då hade jag 1 prick kvar av mitt liv, och jag hade ändå givit mig 3500 i liv
ettriga svin som tål som fan
[quote=emmill]
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
asså dosan skall sitta i samma "område" som där du använde den modifierade modulen som du fick av yes man, på screenshottet ser det ut som du är i lobbyn bara
har du inte 100 i lockpick ? går det inte ens att försöka pick lock om han inte har 100?
värsta fall tryck på § knappen så får du upp conolen, ser en vit markör nere till vänster, tryck på dörren som du vill låsa upp med musen efter du tryckt fram consolen, du får då upp ett id 000xxxxx längst upp i mitten av skärmen i vit text, när du ser det så skriver du bara unlock och trycker enter och dörren är upplåst, lämna consolen med § igen och öppna
fått använda consolen många ggr pga buggar
har du inte 100 i lockpick ? går det inte ens att försöka pick lock om han inte har 100?
värsta fall tryck på § knappen så får du upp conolen, ser en vit markör nere till vänster, tryck på dörren som du vill låsa upp med musen efter du tryckt fram consolen, du får då upp ett id 000xxxxx längst upp i mitten av skärmen i vit text, när du ser det så skriver du bara unlock och trycker enter och dörren är upplåst, lämna consolen med § igen och öppna
fått använda consolen många ggr pga buggar
Kom in i dörren men switchen var inte där:O på questet står det activate the eastern power plant to activate the securitron army. Är det någon som kan förklara vart jag ska gå för att hitta east power plant?
först skall du hitta en datorliknande grej, en sådan utan skärm, aktiverar den, sedan har jag för mig jag gick/sprang vänstervarv tills jag kom tillen dörr, gick in och såg de feta generatorerna, längst in på väggen satt en forkantig låda på vägen som du skall dra. eller så lämnade jag det huset helt och fortsatte en bit fram på hooverdam och gick in längre fram
bra guldfisks minne man har
?