Btw, är det bara jag eller är det ganska svårt att låsa upp grejer med lockpicks?
Det känns som att skärmen inte riktigt räcker till när jag ska snurra på hårnålen.. :S
Nu fuckar jag ur på riktigt.. har spelat närmare 9 timmar.. Och nu laggade spelet ihop, har sparat endast en gång då jag var lite bekymrad över den där count'en. och det var 2,5 timme in i spelet... nästan 6 timmar åt helvetet alltså. Senaste autosav'en står som "corrupt".
Till xbox.
Alltså. FYFAN! Jag som har gjort alla jävla sidequests och samlat på mig en jävla massa fina grejer och fått ihop en massa caps och skit också händer detta. Lätt att vara efterklok men jag borde fan ha sparat skiten innan.. FAN!!!!!
Btw, är det bara jag eller är det ganska svårt att låsa upp grejer med lockpicks?
Det känns som att skärmen inte riktigt räcker till när jag ska snurra på hårnålen.. :S
Jag har inte det problemet i alla fall. Storlek på din skärm och upplösning?
Har lirat i flera timmar men ändå bara hunnit med ett par quests, det är fasen det jag älskar med detta spelet. Att kunna springa runt och upptäcka grejer är oerhört kul, delar av mig vill dock ha en karta med alla locations, men jag får hålla mig ifrån det ett tag till åtminstone... Grymt bra spel i alla fall!
Ja, hur kul är det att börja om igen nu liksom när det känns som att man precis har kommit igång.. tog ju fan nästan en timme att bara fixa utseende och perks och skit.
(obs, skriv inga spoilers gärna, lös bara mitt problem )
Nu är det så att jag är på Mainquestet(?) på den delen där man hjälper Brooderhood of Steal. Problemet är att dom tog allt mitt jävla gear och nu när jag ska ut o hitta deras holotapes har jag fortfarande inte fått tillbaks det utan går runt helt jävla naken med endast en laser pistol.
Jag ska nu slå mig igenom super mutants (!) och lyckades döda 1 och sedan ha typ 10% hp kvar...
Kan man få tillbaks det på något sätt? Eller finns det några knep? Vill inte fuska...
Mvh
Senast redigerad av MondoBizarro 2010-10-23 kl. 09:54.
Nu är det så att jag är på Mainquestet(?) på den delen där man hjälper Brooderhood of Steal. Problemet är att dom tog allt mitt jävla gear och nu när jag ska ut o hitta deras holotapes har jag fortfarande inte fått tillbaks det utan går runt helt jävla naken med endast en laser pistol.
Jag ska nu slå mig igenom super mutants (!) och lyckades döda 1 och sedan ha typ 10% hp kvar...
Kan man få tillbaks det på något sätt? Eller finns det några knep? Vill inte fuska...
Mvh
Ehm.. Varför tog dom till gear till att börja med?
Va inte med om någonting sånt när jag va där :S
Mvh
Det ligger en liten låda inne i rummet där alla saker ligger i