2010-12-07, 20:02
Medlem
BRZMs avatar
Någon som hört nåt mer om patchen som ska komma snart? Skulle tydligen släppas till konsolerna också.
Citera
2010-12-08, 10:30
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Haha, exakt där jag menar. Trodde det skulle bli en lätt fight först
Hehe tur att jag stötte på nåt jafg visste vad det var ist, en giant radscorpion. Så man kunde springa.
Citera
2010-12-08, 13:34
Medlem
Funderar på om jag bara ska försöka hålla mej till mainquesten så gott det går första spelningen eller är det värt att göra så mycket som möjligt; alla möjliga sidequests osv. (tänkte ta det på andra spelningen)? Vill/ orkar man spela igenom det en andra gång då?
Citera
2010-12-08, 16:17
Medlem
-Johan-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nezzun
Funderar på om jag bara ska försöka hålla mej till mainquesten så gott det går första spelningen eller är det värt att göra så mycket som möjligt; alla möjliga sidequests osv. (tänkte ta det på andra spelningen)? Vill/ orkar man spela igenom det en andra gång då?

Beror väl helt på hur du är som spelare

Tar grymt lång tid om man skall göra allt, men mainquesten är inte så jättelång faktiskt. Satsa på att köra på det som känns rätt helt enkelt.
Citera
2010-12-08, 18:58
Medlem
BRZMs avatar
Citat:

Jag känner redan ett sug att dra igenom det från början igen. Och då har jag nästan hållt mig borta från mainquesten rätt mycket. Är inte klar än med spelet dock, har gjort en massa sidequests under resans gång.
Citera
2010-12-08, 19:34
Medlem
Al-Khoholfries avatar
Citat:

Det är klart att du ska köra sidequesten, du missar ju en massa godbitar annars, fast om du redan nu bestämt dig för att första spelningen ska bli en smal spelning så får du desto mer godbitar till andra spelningen
Citera
2010-12-10, 14:40
Medlem
Tetrametyls avatar
Jag har ett problem, sparade innan en dator som jag skulle hacka då jag ville kunna välja två olika vägar i spelet
. Men efter detta så har spelet buggat sig, varje gång jag ska dyrka så kommer en svart in-game tvskärm upp så jag inte kan se låset. Samma sak händer när jag ska hacka men jag kan se bokstäverna, hur löser jag detta? :/

Btw är det bara jag som haft problem med att ens polare bara bestämmer sig för att stanna när man "snabb-reser" så man inte kan hitta för att sen dyka upp när man går igenom en dörr mycket senare?
Citera
2010-12-10, 20:24
Medlem
Averys avatar
Vet inte om denna bugg tagits upp men men.

Tågtunneln (Krävs 100 i LockPick för att komma in i) som går rätt igenom berget öst om Nellis Air Force har ett litet rum som man måste gå uppför en trappa för att komma till.

Jag har försökt och försökt och försökt men varje gång trillar jag rätt igenom golvet och landar vid början av tunneln igen.
Citera
2010-12-12, 15:29
Medlem
BRZMs avatar
Angående att en i BoS-bunkern blivit fientlig, utan uppenbar anledning:
Citera
2010-12-12, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avery
Vet inte om denna bugg tagits upp men men.

Tågtunneln (Krävs 100 i LockPick för att komma in i) som går rätt igenom berget öst om Nellis Air Force har ett litet rum som man måste gå uppför en trappa för att komma till.

Jag har försökt och försökt och försökt men varje gång trillar jag rätt igenom golvet och landar vid början av tunneln igen.
Skriv "tcl" i konsollen (som du tar upp med §-knappen). Gör så du kan "flyga".
Citera
2010-12-12, 19:37
Medlem
Averys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netzach
Skriv "tcl" i konsollen (som du tar upp med §-knappen). Gör så du kan "flyga".

Spelar 360 så det blir lite svårt
Citera
2010-12-12, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avery
Spelar 360 så det blir lite svårt
Då har du helt enkelt valt fel plattform
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto