Funderar på om jag bara ska försöka hålla mej till mainquesten så gott det går första spelningen eller är det värt att göra så mycket som möjligt; alla möjliga sidequests osv. (tänkte ta det på andra spelningen)? Vill/ orkar man spela igenom det en andra gång då?
Funderar på om jag bara ska försöka hålla mej till mainquesten så gott det går första spelningen eller är det värt att göra så mycket som möjligt; alla möjliga sidequests osv. (tänkte ta det på andra spelningen)? Vill/ orkar man spela igenom det en andra gång då?
Beror väl helt på hur du är som spelare
Tar grymt lång tid om man skall göra allt, men mainquesten är inte så jättelång faktiskt. Satsa på att köra på det som känns rätt helt enkelt.
Jag känner redan ett sug att dra igenom det från början igen. Och då har jag nästan hållt mig borta från mainquesten rätt mycket. Är inte klar än med spelet dock, har gjort en massa sidequests under resans gång.
Det är klart att du ska köra sidequesten, du missar ju en massa godbitar annars, fast om du redan nu bestämt dig för att första spelningen ska bli en smal spelning så får du desto mer godbitar till andra spelningen
Jag har ett problem, sparade innan en dator som jag skulle hacka då jag ville kunna välja två olika vägar i spelet
den uppe hos house
. Men efter detta så har spelet buggat sig, varje gång jag ska dyrka så kommer en svart in-game tvskärm upp så jag inte kan se låset. Samma sak händer när jag ska hacka men jag kan se bokstäverna, hur löser jag detta? :/
Btw är det bara jag som haft problem med att ens polare bara bestämmer sig för att stanna när man "snabb-reser" så man inte kan hitta för att sen dyka upp när man går igenom en dörr mycket senare?
Tågtunneln (Krävs 100 i LockPick för att komma in i) som går rätt igenom berget öst om Nellis Air Force har ett litet rum som man måste gå uppför en trappa för att komma till.
Jag har försökt och försökt och försökt men varje gång trillar jag rätt igenom golvet och landar vid början av tunneln igen.
Angående att en i BoS-bunkern blivit fientlig, utan uppenbar anledning:
Paladin Ramos är rödmarkerad. Blir asarg när jag kommer in och jag kan döda honom utan att de två vakterna ens bryr sig. Whats up with that? Fan vad sur jag blir.
Tågtunneln (Krävs 100 i LockPick för att komma in i) som går rätt igenom berget öst om Nellis Air Force har ett litet rum som man måste gå uppför en trappa för att komma till.
Jag har försökt och försökt och försökt men varje gång trillar jag rätt igenom golvet och landar vid början av tunneln igen.
Skriv "tcl" i konsollen (som du tar upp med §-knappen). Gör så du kan "flyga".