Aldrig spelat något tidigare Fallout-spel men en vän lovordade New Vegas så tankade och testade det. Det första jag lägger märke till är att grafiken är helt otroligt kass och mest liknar något spel från 90-talet. Trodde först att det var fel på mina inställningar men nej, dubbelkollar att det är rätt inställt på Ultra High och 1080 men det ser fortfarande lika pissdåligt ut

Ger det iaf en chans! Springer runt i en stor trist jävla öken ett tag, får tag i ett gevär, springer till något annat ställe, blir attackerad av några slags fula ökenödlor som springer rakt fram och attackerar mina ben medans jag försöker skjuta dom med mitt kassa gevär som bara missar. Dödar dom och springer ännu mer i samma jävla öken till något annat ställe som ser precis likadant ut och är precis lika tråkigt och poänglöst. Snackar med lite folk som babblar massa om det ena och det andra och skickar en på tråkiga uppdrag "hämta detta döda dom här". Tröttnar efter någon timma och avinstallerar skiten. Vad fan är det som är grejen med New Vegas? Är det någon slags spännande story som jag missat eller tycker folk faktiskt att spelet är roligt?