2010-10-27, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coque
Boone är lätt min favorit!
Hade varit död ett X antal gånger utan honom.

Han är så sjukt OP. Du kan ju köra igenom spelet utan att avfyra ett enda skott ju!
Citera
2010-10-27, 17:10
Medlem
Whodoyous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bazookasweden
Tjena, Är det här spelet bra. Skulle vilja ha svar från nån som tycker att fallout 1 och 2 är en av dom bästa rpg speln som gjorts. Inte nå svar frpn en snorunge som tycker fallout 3 är bättre än 1 och 2an pga grafiken.

Själv tycker jag Fallout 3 var hemskt.

Älskar Fallout: New Vegas... det har samma känsla som Fallout 2 (jag älskade Fallout 1 och 2).
Gillade du Fallout 1 och 2 så tycker jag definitivt du ska pröva New Vegas!
Citera
2010-10-27, 17:18
Medlem
Någon som har tips på hur man tar ner

Edit: Gillar också boone, synd att han buggar bara, och inte fan fixades det i nån av updates heller, pinsamt.
Citera
2010-10-27, 17:44
Medlem
Al-Khoholfries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss

Edit: Gillar också boone, synd att han buggar bara, och inte fan fixades det i nån av updates heller, pinsamt.

Det kan vara en bugg att han inte dör, testa en gång till?
Eller skicka OP-Boone på honom
Citera
2010-10-27, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Khoholfrie
Det kan vara en bugg att han inte dör, testa en gång till?
Eller skicka OP-Boone på honom

Jag gjorde mig av med Boone efter en lite twist med NCR angående BoS, men jag vet inte. Jag har veronica nu, och hon dör typ direkt även fast hon har på sig powerarmor.

Nej, hans HP rör ju på sig, men ytterst lite, tror jag gnagde av två pluppar med antimateria snipern.
Citera
2010-10-27, 18:02
Medlem
Äh, tacka vet ja The Elder Scrolls IV: Oblivion .. Bästa spelet nånsin, roligare än Fallout och bättre miljöer enligt mig.. Har inte spelat New Vegas men har spelat Fallout 3 iaf. Så jävla grått och tråkigt.. Ganska tråkig story också.. ja menar vadå leta efter sin far är väl inge kul
Citera
2010-10-27, 18:15
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WorkOfArt
Är det någon som vet var man hittar Papa Khan? Har letat i hela Red Rock Canyon och kan inte hitta honom någonstans.
Citat:
Ursprungligen postat av Coque
Boone är lätt min favorit!
Hade varit död ett X antal gånger utan honom.
Men han ser ju helt skadad ut de kunde allt ha gjorts bättre.
Citat:
Ursprungligen postat av Phizt
Han är så sjukt OP. Du kan ju köra igenom spelet utan att avfyra ett enda skott ju!
Tycker han är lite vääääääl bra om sanningen ska fram.
Citera
2010-10-27, 18:16
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phizt
Testa ge Veronica gradats displacer glove så kan vi snacka overpowered
Citera
2010-10-27, 18:23
Medlem
AlterEgons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss

Skumt att du inte kan klarade av dem, jag blev arg på legion och bestämde mig för att döda dem. Tog ut hela lägret (halva själv, halva med boone som hade en kniv). Själv hade jag sniper rifle och spelar på hard, headshottade alla till döds bara, fick springa och fega en hel del dock, speciellt i slutet. Men nog fan dog de asen!
Citera
2010-10-27, 18:43
Bannlyst
Rekommenderar starkt:

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=35061

Och: http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=35022

Kan ha postats förut.
Senast redigerad av nyuu 2010-10-27 kl. 18:52.
Citera
2010-10-27, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
Testa ge Veronica gradats displacer glove så kan vi snacka overpowered

Vad är det som gör den bättre än Ballistic Fist eller chainsaw?

Citat:
Ursprungligen postat av AlterEgon
Skumt att du inte kan klarade av dem, jag blev arg på legion och bestämde mig för att döda dem. Tog ut hela lägret (halva själv, halva med boone som hade en kniv). Själv hade jag sniper rifle och spelar på hard, headshottade alla till döds bara, fick springa och fega en hel del dock, speciellt i slutet. Men nog fan dog de asen!

Okej, kanske är min låga level då, eller också så buggar det för jag har inte så mycket att sätta emot den special bossen som är där.
Citera
2010-10-27, 19:04
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkis
Stick vidare och kom tillbaka dit lite senare, har ni skaffat någon companion ännu?
Dom hjälper en jävla massa!
Ditt problem med att dom inte tar någon skada kan vara av följande orsaker, dom är en av dom starkaste i spelet, dom har väldigt hög armor så du behöver ett vapen med mycket damage (DAM), armorpiercing bullets, du kan också smyga dig fram och skjuta dom i huvet då får du automatiskt en critical hit.

Nja problemet var att när jag väl gick in i grottan så står det 4 deathclaws mitt framför ögonen och jag provade smyga ut direkt men dom följde liksom med så när jag kom ut... ja då drog dom till med EN(!) varsin höger krok på mig, boone och ed-e vilket tog en ungefär 4 sekunder.
Bästa vapnet jag hade var en ganska rutten multiplas rifle och som sagt, den hann inte göra mycket.
Tyvärr så gick det inte att komma levande därifrån utan att använda console
Senast redigerad av [SIC] 2010-10-27 kl. 19:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in