Gick igenom pocketavdelningen på biblioteket och fastnade för den då den har lite annorlunda design, kanterna på sidorna är svarta! Häftig detalj, har läst halva än så länge.
Började läsa The perks of being a wallflower idag då jag gillade filmen väldigt mkt. Egentligen borde jag läst boken först, men men. Har kommit ca 50 sidor och jag gillar den mkt.
Liam Hearn har ett unikt sätt att sopa upp dig i känslor av en berättelse. Jag hade naturligtvis läst åtskilligt i trilogin tidigare, men det mindes jag inte mycket av, så intrycket blev överväldigande.