Citat:
Ursprungligen postat av clownsoldat
Sida 28 nu...
Hörde att den skulle bli bra efter sida 50, menar du att den redan är bra? Blir det inte bättre än såhär?

Ja, den är redan nu inte bara bra, utan väldigt bra. Hela biten i Fylke (vilket är de 50-100 sidorna, om jag inte minns fel) är briljant och ger en varm och mysig känsla. Vågar nästan garantera att om du inte tycker om det du läst hittills kommer du inte tycka om det du kommer läsa om hundra sidor heller. Får dock känslan av att du läser boken av fel anledningar: du läser den för att det är en bok "man ska ha läst" snarare än av genuint intresse. Har jag fel? Inget illa ment. Det är klart att du kan fortsätta läsa och ge den mer tid, men personligen uppskattade jag boken från första till sista sida.