2014-03-07, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarolSeaver
Det kanske är mycket begärt, men det skulle vara intressant att veta vad den här konflikten med Denise Lopez egentligen handlar om. Bara en pointer till det inlägg som förklarar, om jag läst tråden slarvigt!
Jag tror att det var då hon anmälde Denizes ex för att ha försökt döda Book genom att kasta en tändare på hennes kind. Säkert finns det mer groll men det är vad jag kommit fram till.
Citera
2014-03-07, 22:49
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag tror att det var då hon anmälde Denizes ex för att ha försökt döda Book genom att kasta en tändare på hennes kind. Säkert finns det mer groll men det är vad jag kommit fram till.

Men varför skulle Denize vara ansvarig för vad ett ex till henne tagit sig till?
Citera
2014-03-07, 22:53
Medlem
Citat:
Hennes man jobbar ju om dagarna och förlitar sig på att hon är världsartist. Han har säkert nog med att behöva lyssna på sångfågels svada hela sin fritid.

Polisen tycker nog bara att det är underhållande då pippin rabblar upp sina vanföreställningar och vill sätta gamla kollegor i fängelse. Seriöst rycker dom nog på axlarna och fnissar i kafferummet.
Tunnans stackars man måste ju få skämmas något grymt på sitt jobb för att han är gift med denna sjuka kvinna! Konflikten med Denise & Co gissar jag beror på att Tunnan som är känd för att vara långfingrad stal något även hos sin 'vän'. Tack till dej som länkar till Tunnans sjuka inlägg!
Citera
2014-03-07, 22:59
Medlem
ebba112s avatar
Undrar vem hon tycker Lotta Engberg är lik... (jag blir väl snart blockerad av henne)

annabooktoledano : Slowfox till Cara Mia?!?? Dansen då.....njaaaa den här dansen var inte bra. & tyvärr så påminner hon ALLDELES för mycket om en person jag inte riiiiktigt grejar. Så nä tyvärr detta var lamt & ingen bra slowfox alls. Jag skulle ge 3 poäng nu ser man på juryn igen vem dom GILLAR.....trist & förutsägbart men det är ju inget nytt tyvärr...

antonpellenilsson : Denna var bäst!!!!!!!

maritafriberg1 : inget bra!

klinga3 : Men nu dansade årets vinnare eller va säger du @Ann abooktoledano?

vonnsan61 : Eller så kan vi dansa även på västkust 😊👍

annabooktoledano : Som sagt bara mina åsikter precis som alla har. Gud så många som uttryckt SINA åsikter om mig när jag medverkade i let's Dance melodifestivalen Körslaget så ska det låta med mera med mera!!! SÅ jag skriver vad jag tycker när & var jag vill!!! 😀 Herregud det ÄR underhållning & jag tycker ALLA kämpar på jättefint 👍 Men jag måste väl få ha mina favoriter jag med & framför allt få tycka vad jag vill. Som alla andra?! Lugna ner er lite tack!!! 🍃🌺😄
Citera
2014-03-07, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarolSeaver
Men varför skulle Denize vara ansvarig för vad ett ex till henne tagit sig till?
Inte ansvarig men hon blev väl förbannad för att Book polisanmälde honom? Säkert är det andra faktorer också men det var det enda jag listat ut.

Mest förvånande är hur Book haft Denise som vän under många år. Verkar som Books dåliga psyke eskalerar då hon inser att hon endast får uppdrag som pajas i TV.
Citera
2014-03-08, 00:54
Medlem
SearchAndFinds avatar
Citat:
Mest förvånande är hur Book haft Denise som vän under många år. Verkar som Books dåliga psyke eskalerar då hon inser att hon endast får uppdrag som pajas i TV.

Ja, hennes psyke verkar svänga hit och dit men visst är hon sjuk? Alltså sjuk på riktigt. Vad för sjukdom vet jag inte men hon verkar ha väldiga problem med självkänslan.

Ibland förstår jag inte vem Anna skriver till på sin instagram eller så förstår inte Anna alls bilden folk har av henne. Anna verkar tro att folk förväntar sig att hon lever något slags kändisliv och därför måste allt ges en förklaring utifrån det. Skulle hon sitta hemma och se en film en lördagskväll så följs detta av en förklaring om hur hon har allt som hon behöver och är så omtyckt av sin familj som hon älskar så. Men förväntar sig någon att Anna istället för att äta gott och se på film med sin familj skulle gå på lyxiga middagar med andra kändisar eller gå på premiärer? Inte jag iallafall och från mitt perspektiv så behövs det således ingen utläggning.

Hon ger sken av att vara så jävla bitter. Bitter och ensam.
Citera
2014-03-08, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Men har Tunnan ingen vettig människa i sin omgivning längre som kan försöka få henne att söka hjälp? Hennes bitterhet och hat är ju tydligen allt hon fokuserar på, inlägg efter inlägg om samma saker. Hennes man borde ju reagera på att något är fel och polisen måste ju vara fruktansvärt less på henne!

Du misstolkar Anna Book och det grovt Med sin framgångsrika och folkkära karriär har sannerligen inget att vara bitter över. Lägg ned Tunnan för det är Anna Book hon heter.
Citera
2014-03-08, 02:45
Medlem
Generellt sätt verkar det som om tunnan är väldigt lättkränkt. Kommer ihåg när hon var med i den där serien med svenska b kändisar i Japan och hon skulle brottas med Dogge D. Tror att hennes axel gick ur led av misstag, men hon slog direkt på stora trumman och hävdade att Dogge medvetet ville skada henne.
Citera
2014-03-08, 10:57
Medlem
Denise har absolut inget med att Anna polisanmält en väns ex för att ha kastat en tändare på Anna. Det är nämligen inte ens Denise ex som gjort det. Utan en annan fd vän. Av respekt för parets gemensamma barn namnger jag inte dem. Stackars Denise och henne ex som blir oskyldigt anklagade här för det. Anledningen att Denise bröt är för att fröken under många år betett sig riktigt illa vad som inte är hennes. Denise ska ha konfronterat Anna och försökte då hjälpa henne med sina stora problem. A lever i totalt förnekelse och inser inte. Sanningen kommer alltid ut.
Citera
2014-03-08, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saysayme
Denise har absolut inget med att Anna polisanmält en väns ex för att ha kastat en tändare på Anna. Det är nämligen inte ens Denise ex som gjort det. Utan en annan fd vän. Av respekt för parets gemensamma barn namnger jag inte dem. Stackars Denise och henne ex som blir oskyldigt anklagade här för det. Anledningen att Denise bröt är för att fröken under många år betett sig riktigt illa vad som inte är hennes. Denise ska ha konfronterat Anna och försökte då hjälpa henne med sina stora problem. A lever i totalt förnekelse och inser inte. Sanningen kommer alltid ut.
Ja, Tunnan verkar ha gott om just FÖRE DETTA vänner!
Citera
2014-03-08, 11:28
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:

Gjorde du ett nytt konto för att skriva det där? Det är alltid de med ett nytt konto och ett enda inlägg som skall säga sanningar. Dock har du säkert rätt i sak då det gäller Tunnans långa fingrar.
Citera
2014-03-08, 15:58
Medlem
Citat:
Nu är det så att det stod i tidningarna att Denises ex.kille skrek på Anna Bokk och barnen. Sen kastade han en varm tändare på Books kind. Ifall du ska göra inlägg här bör du hålla dig till fakta.

Sen är det ingen som anklagar Denise vilket du fått för dig. Här diskuterar vi en världsartist som heter Anna Book. Nu skriver jag det igen. Denises ex kastade en tändare och Book polisanmälde karln. Han fick böta några tusen om inte pressen gör som du och hittar på lögner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in