2017-06-05, 10:03
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parallax
Hon är ju fasen lite lik Annika Sörenstam på den här bilden: https://www.instagram.com/p/BU3dNL9B...danobook&hl=sv

Får ser hur läget är om ett år eller så, men vikten alltså...

Ja, eller Lotta Schelin.

Men vi kan vara lugna, snart ser hon ut som Edward Blom igen.
Citera
2017-06-05, 15:24
Medlem
Tunnan har lyckats, otroligt! Hon har gjort vad som krävs för att gå ner i vikt och naturligtvis funkade det. Detta bevisar att alla utsagor från henne i evigheter är ljug sjukdom osv hon gick inte upp i vikt trots diet. Men när hon kommer tillbaka till sitt matmissbruk igen så blir det som vanligt dvs en Tunna igen. Undrar vad producenter av programmet tycker? Det är inte sänt och troligen inte färdigt när Sveriges mest mediekåta person fläker ut sig och sina resultat
Citera
2017-06-05, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Tunnan har lyckats, otroligt! Hon har gjort vad som krävs för att gå ner i vikt och naturligtvis funkade det. Detta bevisar att alla utsagor från henne i evigheter är ljug sjukdom osv hon gick inte upp i vikt trots diet. Men när hon kommer tillbaka till sitt matmissbruk igen så blir det som vanligt dvs en Tunna igen. Undrar vad producenter av programmet tycker? Det är inte sänt och troligen inte färdigt när Sveriges mest mediekåta person fläker ut sig och sina resultat

Tycker också det är konstigt. Förut sa hon att hennes bastanta kroppshydda berodde på sjukdom, men plötsligt så kan hon rasa i vikt för egen maskin.

Vi får hoppas det är en livsstilsförändring på G och att hon inser två saker. Det ena är att feta såser odyl måste bannlysas hädanefter, för kosten är typ 70 procent vad gäller att hålla vikten/gå ned i vikt. Man kan inte äta godsaker och förbränna allt med motion, för då får man inreda hemmet med hamsterhjul för att klara av att förbränna alla överskottskalorier.

Det andra är att ett gymkort krävs. Visst, det är superhärligt med power walks fina sommarmorgnar, men vad händer när det blir höst- och vinterrusk...ja, då kommer man att börja stanna inomhus igen och vips är sommarrutinen med härliga promenader ett minne blott. Det är därför man ska ge sig själv möjlighet att träna under tak.
Citera
2017-06-05, 19:13
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv
https://web.stagram.com/p/BU7Bl7YBcBv

Alltså tänderna.. Som sockerbitar under överläppen!

HAHAHAHA! Jag döööör! Hon ser ju helt FÖR JÄVLIG UT!
Citera
2017-06-05, 19:20
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec

Vete fan om tänderna ser extra stora ut tack vare att hennes ansikte är smalare? Hur som helst ser det ju väldigt konstigt ut.
I sista instagrambilden taggade hon selfien med #brilliantsmile. Ja, nog fan är leendet "brilliant", men å andra sidan så om det är mörkt ute och svårt att se så kan hon ju bara öppna munnen och låta skenet från tänderna lysa upp vägen.
Citera
2017-06-05, 19:33
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Vad då? Det är väl bra när människor bryr sig om sitt utseende. Kan ni inte ge lite cred när någon gör något bra för sig själv?.

Som när Book sätter in hästtänder xxxl som ser ut som stryk? Hon gör ju sig själv till åtlöje. Folk skrattar åt henne och tänderna. Och fettet.
Citera
2017-06-05, 19:57
Medlem
Citat:
Som när Book sätter in hästtänder xxxl som ser ut som stryk? Hon gör ju sig själv till åtlöje. Folk skrattar åt henne och tänderna. Och fettet.

Så om hon inte hade gjort dessa förändringar skulle ni gillat henne? Tror inte det. Av någon anledning har tydligen jättemånga svårt för Anna Book, vare sig hon gör det ena eller raka motsatsen... Så hon får ju skit på Flashback vad hon än gör eller inte gör. Å andra sidan så är hon ju alltid en superstjärna här, med en av de största trådarna. Jag har jättesvårt att fatta engagemanget eller illviljan när det kommer till just henne. Hon är inte direkt album-aktuell just nu.
Citera
2017-06-05, 20:47
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Så om hon inte hade gjort dessa förändringar skulle ni gillat henne? Tror inte det. Av någon anledning har tydligen jättemånga svårt för Anna Book, vare sig hon gör det ena eller raka motsatsen... Så hon får ju skit på Flashback vad hon än gör eller inte gör. Å andra sidan så är hon ju alltid en superstjärna här, med en av de största trådarna. Jag har jättesvårt att fatta engagemanget eller illviljan när det kommer till just henne. Hon är inte direkt album-aktuell just nu.

Anna Book är en freak show - därav intresset för henne.

Som när man åker förbi en bilolycka - man är nyfiken, trots att man vet att det är obehagligt att se.
Citera
2017-06-05, 22:02
Medlem
Citat:
Anna Book är en freak show - därav intresset för henne.

Som när man åker förbi en bilolycka - man är nyfiken, trots att man vet att det är obehagligt att se.
Ja, exakt. Dessutom är det så jävla uppenbart att dom som följer henne på insta inte vågar något annat än att vara inställsamma, "gulledej Anna,"du är så vackar",bla,bla.."skriver NÅGON kritiskt så avföljs dom med en gång av Anna och det vet dom om och handlar därefter.
Egentligen så har hon ganska stor makt över sina följare, hahhaha!
Nån som vet vad hon ska göra i Frankrike? Vara med i fångarna på fortet för tusende gången, fast nu med sina nya gaddar???
Citera
2017-06-05, 22:09
Medlem
MoaLjungs avatar
Tycker tänderna ser ut som extratuggummin.
Citera
2017-06-05, 22:17
Medlem
Citat:

Jag har inget emot Anna Book, men det är lite lyteskomik över henne. Egentligen är hon ju en föredetting, hon är inte direkt en folkkär typ som Lill Babs var och tycks inte ha kapacitet eller intresse av att turnera runt, utan istället gör hon små inhopp här och där i betydelselösa sammanhang. Hon har heller ingen utbildning att falla tillbaka på och är fångad i den här lyteskomiken på nå´t konstigt vis.

I grunden tror jag hon är extremt snäll och att hennes utseendeförändring till stor del beror på det som skrivs om hennes på nätet.
Citera
2017-06-05, 23:51
Medlem
Citat:
Vilken djävla rolig bild. Jag började gapskratta för mig själv. Tror hon har opererat snoken också och sugit ut fettet i ansiktet. Hon måste ha svårt att se sig själv med rätt ögon. Fruktansvärd bild och nu kommer snart också naturen ha sin gång när det mesta faller neråt. Stackars människa. Hon borde ha besökt en psykklinik istället för dessa kvacksalvare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in