Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-27, 18:35
  #2365
Medlem
luffarn-med-knivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Ja just det, det har du fan rätt i! Något liknande program var det iaf. Nåja, hon kanske kan få komma tillbaka, i ett "best of" avsnitt.

Med tanke på att jag har för mig att hon kom sist så får det nog bli ett "worst of"

Minns att hon beställde 2 kg(!) blandfärs från det dära företaget som sponsrar kändisarna med matkassar. När kocken ifrågasatte det flinade hon bara och konstaterade "Lita på mig!". Blev 30 biffar till fyra personer. Mina pengar ligger på att snål-Anna slaskade i sig resten när gästerna gått hem. Hon gjorde även vitlökssås med typ 10 klyftor i. Vegetarianen i gruppen fick två okryddade bitar ugnsbakad lax. På det stora hela riktigt lyckad middag.
Citera
2015-02-28, 06:50
  #2366
Medlem
Ser en bild på tunnans IG att hon och greken nu har tröja/linne med tryck på "annabookcamp". Börja mer och mer misstänka att det hela är iscensatt av grek och tunna själva som rent pr-trick. De säger att hon är utmanad av honom. I själva verket är det två idioter som vill köpa sig mer tid i rampljuset och detta var det bästa de kom på.
För att från att vara vinnare i ett tv-program till att vara professionell tränare till Mount Everest måste krävas ett mirakel för att lyckas ?
Citera
2015-02-28, 09:07
  #2367
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Candyman666
Ser en bild på tunnans IG att hon och greken nu har tröja/linne med tryck på "annabookcamp". Börja mer och mer misstänka att det hela är iscensatt av grek och tunna själva som rent pr-trick.

Obvious thing is obvious.

Självklart är detta ett försök till att komma med i media. Det trista är väl att media kommer att falla för det och vi kommer att få drösvis med artiklar om Annas "nya hälsosamma liv", följt ett halvår senare där Anna beklagar sig över att hon är tjock. Det är ungefär så det brukar gå.
Citera
2015-02-28, 10:58
  #2368
Medlem
Tunnan har tydligen börjat träna, i hennes självförhärligande värld är det en händelse lika stor som landstigningen i Normandie. Anna steg in i en kändisbubbla på 80-talet och befinner sig fortfarande i den trots alla har sett att den spruckit. Egentligen är det synd om henne hela hennes existens är en stor livslögn
Citera
2015-02-28, 19:25
  #2369
Medlem
Pippirayas avatar
Mitt hjärta hoppade till när jag gick in på IG. Grattis till Felicia och hristos såg jag och tänkte att nu kommer bomben, de ska ha barn. Nä inte ännu, de firar ett halvår tillsammans. Alla älskar hur fiiiina de är och hur bra de passar ihop. Jag drunknade i sirap.
Citera
2015-02-28, 19:25
  #2370
Medlem
... och nu har "utmaningen" blitt ett jippo. Tror dock inte på ett helt program men säkert inslag i tex Vardagspuls lr Gokväll. En dum fråga kanske, varför taggar man varandra i tunnans egna Ig? Alltså inte gör tävlingens skull. Får känsla av att man vill förlöjliga henne genom att tagga ngn som kan roas av henne. Eller?
Citera
2015-03-01, 20:36
  #2371
Medlem
Som jag trodde. Vardagspuls imorrn 17.55 på fyran.
Citera
2015-03-02, 18:38
  #2372
Avstängd
capodasters avatar
Snygga Anna på tv4 nu träningstjej med medecinboll o egen tatuerad mena pojke är han från melodifestivalen. Härliga sköna stön från snygg Anna.
Citera
2015-03-02, 18:40
  #2373
Medlem
VanDeKamps avatar
Var det inte Anna som gick över en mil på en timme? Nu sitter hon i tv att hon aldrig skulle komma på något så dumt som att springa tjejmilen. Hmm...
Citera
2015-03-02, 22:55
  #2374
Medlem
Pippirayas avatar
Nej nej ni har fel. Anna sprang inte alls nån mil, det var powerwalk! Med jättehäftiga stavar!
Citera
2015-03-03, 00:40
  #2375
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippiraya
Nej nej ni har fel. Anna sprang inte alls nån mil, det var powerwalk! Med jättehäftiga stavar!

Det var väl dessutom 12 km på 50 minuter? Nästan så hon klarar de gamla kraven för att bli kust- resp fallskärmsjägare. Pilot klarar hon med råge.
Citera
2015-03-03, 18:29
  #2376
Medlem
Smellmysockss avatar
Fråga: Vem är Anna Book?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback