2014-03-01, 22:56
Medlem
Någon av hennes followers skulle det såklart vara!
Citera
2014-03-05, 23:48
Medlem
Det har varit tyst om Book länge nu. Någon följare av sångerskans instagram som kan ge oss information om dagsläget?
Citera
2014-03-06, 22:03
Medlem
ebba112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Det har varit tyst om Book länge nu. Någon följare av sångerskans instagram som kan ge oss information om dagsläget?

Hon har lagat mat och dukat fint, köpt nya joggingskor till sonen och sen la hon upp ett kort på skylten till polisen tidigare idag... Ganska lugnt med andra ord
Citera
2014-03-07, 14:38
Medlem
ebba112s avatar
I dag är hon igång på sin instagram igen...

annabooktoledano : Jag är såååå tacksam & lycklig för det liv jag har & den kärlek jag känner för de människorna jag har bestämt mig för att hålla närmast mitt hjärta är mer & fler än jag någonsin behöver 🙏❤️ Jag är en godhjärtad & generös person som under tidigare år blivit enormt utnyttjad & sviken. Dessa personer skriker & väsnas fegt & med dolda ord på sina olika forum om hur dom lämnat mig av diverse orsaker & anledningar ~ & vi säger så 😉👍👏 Vi tror alla på vad vi vill & framställer oss alla i den godaste dager. Men i de lugnaste vattnen, lurar även de fulaste & falskaste fiskarna. Jag är en liten sprallig naiv guppi ~ ingen slemmig ful gädda!!! & jag kommer fortsätta vara jag & jag OM någon ställer mig inte bakom MOBBING & FÖRTAL!!!! Fy för sådana människor, som skriver att dom är såååå emot mobbing & elakheter. & så är dom mobbing & skitpratare personifierade usch & fy. Men nu har jag fått bra info & Polisen kommer jag fortsätta att vända mig till så fort det behövs helt enkelt🙏 NU skriver jag upp ALLT, sparar ALLT, dagar, tider, sidor, profiler, mail, brev & så vidare!!! Att bli Stalkad, hotad, kränkt, förtalad till & med av föredetta "vänner" (som aldrig VAR några vänner) & även familj ~ är det VÄRSTA jag varit med om!!! Men NU sätter jag punkt. Sluta & skriv i dolda meningar om mig, var RAKRYGGADE istället!!! Hahaha GLÖMDE!!!! DET skulle hon, du, dom ( ni vet vilka ni är!!!) VÅGA ~ Men sinsemellan kan hon,du,ni snacka & fara med vidriga lögner. Bara för att det finns en eller två sanningar om något fel man har gjort?!?! Så kan man inte ta nya händelser & lägga DOM på en människa UTAN några som helst bevis!!!! Men nu är jag fri ifrån er & ni kolsupare har funnit varandra ~ DET ÄR ERT STRAFF 👊👏👍🙏 Hahaha det är även känt som ÖDETS IRONI ~ Ni går vad ni förtjänar, varandra & jag går friiii🙏❤️😀 TACK till mina ÄKTA vänner & mina ÄKTA familjemedlemmar som är en del av mitt liv. Ni gör mig till en bättre människa & ni ser, hör & vet sanningen om ALLT. Ni vet vad mitt hjärta är gjort av ~ KÄRLEK & mitt sinne ~ OMTANKE. Lev med kärlek, respekt, omtanke & ärlighet om ALLT & i ALLA situationer🙏 DET gör i alla fall JAG❤️ & fina du ~ Glöm aldrig bort att du är värdefull🙏❤️

yasminedaii : Det lönar sig ej vara godhjärtat insettt det nu. Fått till och med skit av sin egen man. @annabooktoledano va bara snäll mot dem som Förstjänar det

gerdas72 : Inte ofta man hör att man benämner sig själv som godhjärtad och generös. Oftast säger någon detta till en annan person. @annabooktoledano missförstå mig rätt. .inget fel idet.

ankiz65: Du vet väl om att du är värdefull med ett stort hjärta. Hoppas jag någon gång i livet får träffa och krama om dig, en kram säger så mycket. Ha en hälig dag/kväll fina du, vara kramar Anki💐💝💋👍😍

annabooktoledano : 🙏 Ber för dig @yasminedaii hoppas du får den kärlek & respekt du förtjänar 🌹 @ankiz65 sänder en kram till dig ~ tack för fina ord många gånger 😀 @gerdas72 missförstå dig rätt skriver du..... Jag är idag av den kalibern & klokheten att jag vet att man måste älska sig själv för att kunna ärligt älska någon annan. & man måste kunna lyfta sig själv med ~ Det är verkligen inget fel med att säga goda & fina saker om sig själv. Jag VET ju att jag är en godhjärtad & generös människa. Så varför skulle jag inte säga fina & bra saker om mig själv?! Är det bara okej om det kommer från nån annan?! Nä jag anser att man SKA lyfta sig själv & säga fina saker om en själv. Speciellt när man vet att man är en fin människa. & jag är MER än godhjärtad & generös ~ Jag är kärleksfull, rolig, duktig, ärlig, omtänksam & driftig. För att bara nämna ytterligare några fina bra saker om mig själv. Ett gott självförtroende & god självinsikt anser jag vara en stor nödvändighet för att kunna ge det bästa av dig själv till andra människor. & jag är STOLT över mitt idag, goda självförtroende & min självinsikt🙏👍👏👊 För det fanns en sorglig tid i mitt liv då jag inte insåg mitt egenvärde & det var DÅ jag vart såååå vidrigt UTNYTTJAD & förd bakom ljuset av folk jag kallade för bästa vänner & familj. Men inte mer & inte längre. Idag ser jag & hör sanningen. & jag bor i ett rent & starkt tempel med de äkta familjemedlemmarna & har de goda & fina vänner jag behöver🙏 Så om det inte var nått fel? @gerdas72 så förstår jag inte varför du inte bara hade kunnat säga ~ Vad roligt & befriande att höra en medmänniska säga fina positiva saker om sig själv, istället för att racka ner på sig själv......bara en stilla undran från mig🍃🌺
Citera
2014-03-07, 15:29
Medlem
Flor-Idas avatar
[quote=ebba112|47824587]I dag är hon igång på sin instagram igen...

Citat:
annabooktoledano : Jag är såååå tacksam & lycklig bla bla bla bla...Men NU sätter jag punkt. bla bla bla bla...

För femtioelfte gången...

Citat:
annabooktoledano : Bla bla bla bla...jag är STOLT över mitt idag, goda självförtroende & min självinsikt🙏👍👏👊 Bla bla bla bla...

Mohahahaha!
Senast redigerad av Flor-Ida 2014-03-07 kl. 16:03.
Citera
2014-03-07, 21:24
Medlem
Studsbolls avatar
Senast jag såg någon uttrycka sig som Tunnan gör var på Lunarstorm. Det var tolvåringar. Om Tunnan besitter några verkliga egenskaper och färdigheter så är det avgjort inte det skrivna ordet. Det är tur för henne att hon tycks kunna leva på sitt c-kändisskap, för det skulle nog bli svårt för henne att få till ett läsbart CV.

Hoppas dock att hon får mer tid i TV-rutan i framtiden. Jag saknar den typ av underhållning som försvann med "Hur gör djur".
Citera
2014-03-07, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebba112
I dag är hon igång på sin instagram igen...

annabooktoledano : Jag är såååå tacksam & lycklig för det liv jag har & den kärlek jag känner för de människorna jag har bestämt mig för att hålla närmast mitt hjärta är mer & fler än jag någonsin behöver ��❤️ Jag är en godhjärtad & generös person som under tidigare år blivit enormt utnyttjad & sviken. Dessa personer skriker & väsnas fegt & med dolda ord på sina olika forum om hur dom lämnat mig av diverse orsaker & anledningar ~ & vi säger så ������ Vi tror alla på vad vi vill & framställer oss alla i den godaste dager. Men i de lugnaste vattnen, lurar även de fulaste & falskaste fiskarna. Jag är en liten sprallig naiv guppi ~ ingen slemmig ful gädda!!! & jag kommer fortsätta vara jag & jag OM någon ställer mig inte bakom MOBBING & FÖRTAL!!!! Fy för sådana människor, som skriver att dom är såååå emot mobbing & elakheter. & så är dom mobbing & skitpratare personifierade usch & fy. Men nu har jag fått bra info & Polisen kommer jag fortsätta att vända mig till så fort det behövs helt enkelt�� NU skriver jag upp ALLT, sparar ALLT, dagar, tider, sidor, profiler, mail, brev & så vidare!!! Att bli Stalkad, hotad, kränkt, förtalad till & med av föredetta "vänner" (som aldrig VAR några vänner) & även familj ~ är det VÄRSTA jag varit med om!!! Men NU sätter jag punkt. Sluta & skriv i dolda meningar om mig, var RAKRYGGADE istället!!! Hahaha GLÖMDE!!!! DET skulle hon, du, dom ( ni vet vilka ni är!!!) VÅGA ~ Men sinsemellan kan hon,du,ni snacka & fara med vidriga lögner. Bara för att det finns en eller två sanningar om något fel man har gjort?!?! Så kan man inte ta nya händelser & lägga DOM på en människa UTAN några som helst bevis!!!! Men nu är jag fri ifrån er & ni kolsupare har funnit varandra ~ DET ÄR ERT STRAFF �������� Hahaha det är även känt som ÖDETS IRONI ~ Ni går vad ni förtjänar, varandra & jag går friiii��❤️�� TACK till mina ÄKTA vänner & mina ÄKTA familjemedlemmar som är en del av mitt liv. Ni gör mig till en bättre människa & ni ser, hör & vet sanningen om ALLT. Ni vet vad mitt hjärta är gjort av ~ KÄRLEK & mitt sinne ~ OMTANKE. Lev med kärlek, respekt, omtanke & ärlighet om ALLT & i ALLA situationer�� DET gör i alla fall JAG❤️ & fina du ~ Glöm aldrig bort att du är värdefull��❤️

yasminedaii : Det lönar sig ej vara godhjärtat insettt det nu. Fått till och med skit av sin egen man. @annabooktoledano va bara snäll mot dem som Förstjänar det

gerdas72 : Inte ofta man hör att man benämner sig själv som godhjärtad och generös. Oftast säger någon detta till en annan person. @annabooktoledano missförstå mig rätt. .inget fel idet.

ankiz65: Du vet väl om att du är värdefull med ett stort hjärta. Hoppas jag någon gång i livet får träffa och krama om dig, en kram säger så mycket. Ha en hälig dag/kväll fina du, vara kramar Anki����������

annabooktoledano : �� Ber för dig @yasminedaii hoppas du får den kärlek & respekt du förtjänar �� @ankiz65 sänder en kram till dig ~ tack för fina ord många gånger �� @gerdas72 missförstå dig rätt skriver du..... Jag är idag av den kalibern & klokheten att jag vet att man måste älska sig själv för att kunna ärligt älska någon annan. & man måste kunna lyfta sig själv med ~ Det är verkligen inget fel med att säga goda & fina saker om sig själv. Jag VET ju att jag är en godhjärtad & generös människa. Så varför skulle jag inte säga fina & bra saker om mig själv?! Är det bara okej om det kommer från nån annan?! Nä jag anser att man SKA lyfta sig själv & säga fina saker om en själv. Speciellt när man vet att man är en fin människa. & jag är MER än godhjärtad & generös ~ Jag är kärleksfull, rolig, duktig, ärlig, omtänksam & driftig. För att bara nämna ytterligare några fina bra saker om mig själv. Ett gott självförtroende & god självinsikt anser jag vara en stor nödvändighet för att kunna ge det bästa av dig själv till andra människor. & jag är STOLT över mitt idag, goda självförtroende & min självinsikt�������� För det fanns en sorglig tid i mitt liv då jag inte insåg mitt egenvärde & det var DÅ jag vart såååå vidrigt UTNYTTJAD & förd bakom ljuset av folk jag kallade för bästa vänner & familj. Men inte mer & inte längre. Idag ser jag & hör sanningen. & jag bor i ett rent & starkt tempel med de äkta familjemedlemmarna & har de goda & fina vänner jag behöver�� Så om det inte var nått fel? @gerdas72 så förstår jag inte varför du inte bara hade kunnat säga ~ Vad roligt & befriande att höra en medmänniska säga fina positiva saker om sig själv, istället för att racka ner på sig själv......bara en stilla undran från mig����
Mycket labil sångfågel. Att en vuxen dam kan utrycka sig på detta vis gör mig fundersam. Tack för uppdateringen! Väntar med spänning på nästa drag. Synd bara att man inte får se hennes underbara matkonst och underbara dukningar här.
Citera
2014-03-07, 21:52
Medlem
Men har Tunnan ingen vettig människa i sin omgivning längre som kan försöka få henne att söka hjälp? Hennes bitterhet och hat är ju tydligen allt hon fokuserar på, inlägg efter inlägg om samma saker. Hennes man borde ju reagera på att något är fel och polisen måste ju vara fruktansvärt less på henne!
Citera
2014-03-07, 22:02
Medlem
ebba112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Mycket labil sångfågel. Att en vuxen dam kan utrycka sig på detta vis gör mig fundersam. Tack för uppdateringen! Väntar med spänning på nästa drag. Synd bara att man inte får se hennes underbara matkonst och underbara dukningar här.

Fortsättning på denna lilla tråd.....

gerdas72 : @annabooktoledano du gjorde precis det jag var rädd för dvs missförstånd. Kanske blir det så när man blivit sviken alkr flr mycket att man sakepå fel vis och lätt missuppfattar. Absolut inte min nening att klanka på dej. Utan exakt motsatsen. Mer av varan att uppskatta och berömma sig själv. Men men..trevlig helg.

jackie_ch👍

gerdas72 : Oj oj vad illa jag stavade @annabooktoledano

annabooktoledano : @gerdas72 Jag missuppfattade inte dig alls. Jag tyckte bara att du kunde ha formulerat dig på ett helt annat sätt. Men ändå fått sagt det du uppenbarligen ville. Istället för att bara säga det med raka enkla ord. Så inget är missuppfattat från min sida. Trevlig helg 🌸🌼🌺
Citera
2014-03-07, 22:09
Medlem
ebba112s avatar
I kväll sitter hon hemma istället för att gå och titta på Lets dance live.... Hon tar kort på alla som dansar och skriver vad hon tycker om dom och ger poäng...
Hon fick lite mothugg under kortet med Kenza...

annabooktoledano : Vacker? Ja visst.....men väldigt väldigt väldigt stelt skulle jag sagt. Det märks tydligt vilka Juryn tycker om 😀 3Poäng enligt mig

hannesnilssson : 6 enligt mig

lenakerkai : Jätte duktiga

vonnsan61 : 👍

amandajohansson : Du ska nog hålla dig till din musik istället för dans för dessa är värd mer än 3 poäng från dig.😂

maritafriberg1 : Helt ok

annabooktoledano : Lilla @Amanda johansson_ varför säger du åt mig vad jag ska hålla mig till?!? 😀 Jag har DANSAT mig till en 2a plats i just Let's Dance & under den säsongen då jag DANSADE så låg jag 1a 2a eller 3s genom HELA SÄSONGEN från första till sista program! Så jag säger vad jag vill här på min Instagram.

annabooktoledano : 3a skulle det stå! Vid 1 tillfälle kom jag på 4e plats då jag var gravid under hela Let's Dance så kräktes jag konstant då vi dansade en galet snabb Jive. Men jag är sjukt nöjd med mina prestationer & är ensam om att ligga så i topp igenom en hel säsong. & på det så gjorde jag närmare 300 dansjobb EFTER let's Dance runt om i hela Sverige tillsammans med min partner David Watson. Så jag blir verkligen förbryllad att en så ung flicka som du talar om för mig vad jag ska hålla mig till. Rätt onödigt tycker jag 😀
Citera
2014-03-07, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Men har Tunnan ingen vettig människa i sin omgivning längre som kan försöka få henne att söka hjälp? Hennes bitterhet och hat är ju tydligen allt hon fokuserar på, inlägg efter inlägg om samma saker. Hennes man borde ju reagera på att något är fel och polisen måste ju vara fruktansvärt less på henne!
Hennes man jobbar ju om dagarna och förlitar sig på att hon är världsartist. Han har säkert nog med att behöva lyssna på sångfågels svada hela sin fritid.

Polisen tycker nog bara att det är underhållande då pippin rabblar upp sina vanföreställningar och vill sätta gamla kollegor i fängelse. Seriöst rycker dom nog på axlarna och fnissar i kafferummet.
Senast redigerad av gurkelurkan 2014-03-07 kl. 22:23.
Citera
2014-03-07, 22:19
Medlem
CarolSeavers avatar
Det kanske är mycket begärt, men det skulle vara intressant att veta vad den här konflikten med Denise Lopez egentligen handlar om. Bara en pointer till det inlägg som förklarar, om jag läst tråden slarvigt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in