2017-09-24, 14:30
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
familjen som anna var så noga med förut verkar inte vara så intressant längre, kanske skilsmässa snart o anna lever livet tills hon gått upp igen o så sitter hon o lipar i media o anklagar alla och en var
Ja, OM någon kändisman skulle visa det minsta lilla intresse för henne skulle Toffel-Roberto åka ut illa kvickt. Anna skulle se sin chans att få valsa runt på löpsedlarna i några månader till. Helst vill hon nog göra en "Camilla Läckberg/Laila Bagge" och skaffa en toyboy. Det är det hon är på jakt efter nu. Därav allt sexsnack samt poserande med ungdomar som Samir, Haidar, Snygg-Eric m.fl.

Och när hon knullat runt ett par år vet hon ju att Toffeln tar tillbaka henne, och t o m försvarar hennes beteende. Så hårt hjärntvättad och handlingsoförmögen är han.
Citera
2017-09-24, 14:57
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
nej inte i nån intervju men massor på insta.

Menar du att hon måste svara på allt som dyker upp där?
Citera
2017-09-24, 15:04
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
familjen som anna var så noga med förut verkar inte vara så intressant längre, kanske skilsmässa snart o anna lever livet tills hon gått upp igen o så sitter hon o lipar i media o anklagar alla och en var

Ja jag är rädd att du har rätt. Hon anser att hon nu har möjlighet att byta karlar precis som hennes kompisar.
Troligen är också hennes önskan att få byta bransch till sexbranschen utifrån hennes kontakter med Puma Swede samt uttalanden om swingersklubbar osv.
Om det är sant att ett nytt våldtäktsmål mot hennes son kommer upp i tingsrätten borde hon istället fokusera på det istället för att tramsa runt i medierna.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-09-24 kl. 15:17.
Citera
2017-09-24, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Menar du att hon måste svara på allt som dyker upp där?
nej men hon är ju så rak o ärlig
Citera
2017-09-24, 16:30
Medlem
Gör ju sig ekonomiskt oberoende om hon ger sig in i amerikanska porrbranschen
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ja jag är rädd att du har rätt. Hon anser att hon nu har möjlighet att byta karlar precis som hennes kompisar.
Troligen är också hennes önskan att få byta bransch till sexbranschen utifrån hennes kontakter med Puma Swede samt uttalanden om swingersklubbar osv.
Om det är sant att ett nytt våldtäktsmål mot hennes son kommer upp i tingsrätten borde hon istället fokusera på det istället för att tramsa runt i medierna.
Citera
2017-09-24, 18:39
Medlem
fonders avatar
Jag vet att hon i många år varit överviktig, men så här tjock som på bilden är det första gången jag ser. Är den här bilden på riktig eller är det nån slags karikatyr av henne? https://stoppapressarna.se/sites/def...mp_stor8_0.jpg
Citera
2017-09-24, 19:04
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Jag vet att hon i många år varit överviktig, men så här tjock som på bilden är det första gången jag ser. Är den här bilden på riktig eller är det nån slags karikatyr av henne? https://stoppapressarna.se/sites/def...mp_stor8_0.jpg
Den är på riktigt, hon är 154 cm lång och har vägt 130 kilo ..(eller mer)
Citera
2017-09-24, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemoster
Tunnan gick ner 0,1 kg i veckans BL VIP! 100 gram i tårvätska.
Vilken loser hon är. Hon kommer att gå till historien med den viktminskningen. Så rätt åt henne.

Glöm inte att hon sitter inne med ett hemligt vapen !
Plockar hon ut de 15x15cm stora vita kakelplattorna ur käften lär hon minska 15-20 kg i vikt ! !

PS.
Är egentligen total ointresserad av denna hemska människa, men hennes uttalanden efter att sonen dömts för våldtäkt...
Nää då får det vara nog. Huu,
Citera
2017-09-24, 19:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Den är på riktigt, hon är 154 cm lång och har vägt 130 kilo ..(eller mer)

Och ändå är hon betydligt sötare där än vad hon är nu! Gräset är inte alltid grönare på andra sidan...
Citera
2017-09-24, 20:03
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder

Jabba the Hutts okända tvilling...
Citera
2017-09-24, 22:06
Medlem
Herregud! Ny Instagrambild. Det står IMAX, men för en halv sekund trodde jag att det stod MAXI...
Citera
2017-09-24, 23:26
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Herregud! Ny Instagrambild. Det står IMAX, men för en halv sekund trodde jag att det stod MAXI...

Inte tillgänglig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in