Citat:
Ursprungligen postat av
pauleisen
Holy smoke vilket psykfall!!
Tror faan att hon inte jobbar på ICA, äldrevården eller ens som spärrvakt på SL, hon hade åkt ut bakvägen via företagshälsovården på en förmiddag..!!
Ja det är faktiskt skrämmande. Att dom ens kan med att visa det på TV. Det här är en mycket sjuk människa.
Frågan är om det är försvarbart att visa upp en människa med så skralt psyke. Jag förstår ju att hon drar tittare för alla vet att där Anna Book är där blir det bråk och otäckheter. Ingen tittar på henne för att dom beundrar henne för en sång som hon sjöng för 30 år sedan. Alla tittar av sensationslystnad.
Det är ju likadant i tidningarna. Hon genererar clic för alla vill läsa om den senaste galenskapen. Vad hon har svårt att förstå är att folk inte beundrar henne och är avundsjuka på hennes liv.
Hon är som en trafikolycka......man borde inte titta men man gör det ändå.
Om media hade lite moral så skulle dom dra åt Anna Books flödeskran och lämna henne i tystnad. Jag tycker faktiskt synd om hennes familj. Beter hon sig så här i TV där alla kan se hennes fula insida då kan ni ju föreställa er hur hon är hemma.
Jag har aldrig träffat någon som är livrädd för att familjen ska smita iväg ifall man är borta i fem veckor. Man undrar ju hur någon ens kan tänka att detta skulle vara möjligt. Anna Book visar inte upp ett friskt beteende. Tvärt om.