2017-01-17, 16:08
Medlem
VanDeKamps avatar
Nu drog hon historien om make-up tjejen som förstört hennes ögonbryn IGEN. Och att hon bara väntar på att de ska växa ut så ett proffs kan fixa dem. Nu har hon kört med det i ett år va? Så lång tid tar det inte för de stråna att växa ut. Varför lär hon sig bara inte att fylla i dem rätt så att de inte ser ut som två ledsna larver
Citera
2017-01-17, 16:13
Medlem
touchtoess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
Nu drog hon historien om make-up tjejen som förstört hennes ögonbryn IGEN. Och att hon bara väntar på att de ska växa ut så ett proffs kan fixa dem. Nu har hon kört med det i ett år va? Så lång tid tar det inte för de stråna att växa ut. Varför lär hon sig bara inte att fylla i dem rätt så att de inte ser ut som två ledsna larver

Jag fattar inte hur man hittar henne på periscope. How?!
Citera
2017-01-17, 16:14
Citat:
Ursprungligen postat av touchtoes
Jag fattar inte hur man hittar henne på periscope. How?!

Inte jag heller, kan någon länka? Måste man registrera sig, eller hur funkar det?

Hittade, men får inget ljud https://www.periscope.tv/annabook/1OyKAApdPyrKb?
Senast redigerad av Pripps3.5 2017-01-17 kl. 16:17.
Citera
2017-01-17, 16:17
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Inte jag heller, kan någon länka? Måste man registrera sig, eller hur funkar det?
Bara googla Anna Book periscope så hittar man.
https://www.periscope.tv/annabook/1OyKAApdPyrKb?

Hon drack nyss te ur den absolut största tekopp jag någonsin sett.
Citera
2017-01-17, 16:18
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Bara googla Anna Book periscope så hittar man.
https://www.periscope.tv/annabook/1OyKAApdPyrKb?

Hon drack nyss te ur den absolut största tekopp jag någonsin sett.

Hon ser dragen ut Var det strårom i tekoppen?

Edit: Fattar inte alls grejen med det där. Ingen säger något vettigt, varken Anna eller de som kollar.
Senast redigerad av Pripps3.5 2017-01-17 kl. 16:27.
Citera
2017-01-17, 16:41
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Hon ser dragen ut Var det strårom i tekoppen?

Edit: Fattar inte alls grejen med det där. Ingen säger något vettigt, varken Anna eller de som kollar.

Håller med, så urbota tråkigt. Kan inte sluta titta.
Roligt att Anna säger att hon bjuder sina barn på mat. Konstigt sätt att formulera sig på.
Citera
2017-01-17, 16:43
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Håller med, så urbota tråkigt. Kan inte sluta titta.
Roligt att Anna säger att hon bjuder sina barn på mat. Konstigt sätt att formulera sig på.

Nä, det här var ett riktigt bottennapp.
Vad är grejen med hjärtanen, och vad betyder de olika färgerna på dessa?
Citera
2017-01-17, 16:43
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
https://www.instagram.com/p/BPMzPadg...danobook&hl=sv

Anna lägger upp bild på en skinksmörgås och en avocadohalva. (Avocadon ser för övrigt ut att vara av den oätliga sortens som precis börjat ruttna inifrån, men det märker väl inte Anna. Det kanske är första gången hon ser en avocado.) Nu inser jag varför hon raderade bilden på sina fina pannkakor. De gick naturligtvis dåligt ihop med hennes nya sunda bantar-livsstil. Den nya bilden ger sken av att hon för ett hälsosamt leverne.

Kära nån, är bantningen ett nyårs-löfte hon försöker sig på eller ska hennes kokbok innehålla en massa bantartips?
Citera
2017-01-17, 16:57
Medlem
emma80s avatar
Första gången jag ser Book på Periscope nu, tack vare länken nyligen i tråden.

Hon ligger i sängen, dricker te och svarar på folks skrivna kommentarer. Allt medan det kommer upp hjärtan, antar att det är inloggade följare som trycker fram dem.

Sedan är det ju bara massa nonsens det pratas om?

Tyst i långa stunder, sedan droppar det in lite kommentarer om pluggtips, någon som brutit ett finger, någon som vill att Anna ropar på sonen, någon som bakar o.s.v. INTRESSANT! Öh, nej. Hon ligger bara och gäspar och lapar te, jag som ville se henne bli arg. Jag hade hoppats på grym underhållning, trollning och lite provocerande i livesändningen.
Citera
2017-01-17, 16:59
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Första gången jag ser Book på Periscope nu, tack vare länken nyligen i tråden.

Hon ligger i sängen, dricker te och svarar på folks skrivna kommentarer. Allt medan det kommer upp hjärtan, antar att det är inloggade följare som trycker fram dem.

Sedan är det ju bara massa nonsens det pratas om?

Tyst i långa stunder, sedan droppar det in lite kommentarer om pluggtips, någon som brutit ett finger, någon som vill att Anna ropar på sonen, någon som bakar o.s.v. INTRESSANT! Öh, nej. Hon ligger bara och gäspar och lapar te, jag som ville se henne bli arg.

Gå in och reta upp henne då.
Nä, jag begriper ingenting av det där periscopandet heller. Får hon bekräftelse av de där hjärtana, och vad betyder de olika färgerna? Hon verkar mest glad över röda hjärtan.
Citera
2017-01-17, 17:07
Medlem
VanDeKamps avatar
Färgen på hjärtan har ingen betydelse. Olika personer får bara olika färg på sina kommentarsrutor och hjärtan.
Citera
2017-01-17, 17:22
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
Färgen på hjärtan har ingen betydelse. Olika personer får bara olika färg på sina kommentarsrutor och hjärtan.

Ok, tack.
Vet du hur många tecken hennes beundrare har till förfogande?
Det verkar mest vara korta kommentarer el. frågor på max 5-6 ord. Kan inte leda till något intressant eller utvecklande.

Mitt intryck av Anna blev inte bättre, av att se det här, kan jag framföra.
Varför gör man så här mot sig själv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in