2025-09-30, 09:18
Medlem
TPLs avatar
Som svar till en följare som skrev "Men du hade väl fina läppar före ingreppet eller....????"

"Har ju inte gjort detta för att jag hade fula läppar 👄 Har gjort det för att framhäva dem mer & slippa måla läppkonturen 20 ggr på en dag 🤭 NU kommer jag bara behöva läppglans, sen är jag klar ✅ Jag vet att min mun & läpparna är vackra - men detta ville jag göra 🥰 "

"Sen måste jag vara tydlig här med att det här är INGET ingrepp. Det är en tatuering, en läpplinjetatuering som jag gjort för att inte behöva måla & fylla på med läpppenna 20 ggr per dag. Nu är det som sagt var nog med läppglans snart lösning för MIG efter flera års noga övervägande. Men ett ingrepp är det inte ☺️ "

Behöver kvinnor måla läppkonturen 20 gånger per dag? 😳
Stackars Anna. Och Klimakteriet på det.

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...9zaWQ9N2E5ZjRi

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...9zaWQ9N2E5ZjRi
Senast redigerad av TPL 2025-09-30 kl. 09:20.
Citera
2025-10-01, 09:58
Medlem
Hon laddar nog för TV Hon ska vara med i Här är ditt kylskåp
Citera
2025-10-01, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman

Tareq Taylor försöker på nytt att laga läcker mat av kylskåpsrester och udda ingredienser i höstens säsong, som har premiär den 27 oktober på Kanal 5 och HBO Max.

Den här gången finns skådespelaren Julia Dufvenius bland de medverkande, just nu aktuell med boken ”Välkomna till vårt äktenskap”, som hon skrivit tillsammans med maken Christopher Wollter.

Hela listan: David Åhman, Anna Brolin, Emil Beer, Meira Omar, Carin da Silva, Johan Rabaeus, Mia Parnevik, Rickard Sjöberg, Bosse Andersson, Linnéa Wikblad, Julia Dufvenius, Carin Götblad, Magnus Carlsson, Anna Book, Gladys del Pilar, Blossom Tainton. Fler tillkommer.
Citera
2025-10-01, 10:23
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman

Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Tareq Taylor försöker på nytt att laga läcker mat av kylskåpsrester och udda ingredienser i höstens säsong, som har premiär den 27 oktober på Kanal 5 och HBO Max.

Den här gången finns skådespelaren Julia Dufvenius bland de medverkande, just nu aktuell med boken ”Välkomna till vårt äktenskap”, som hon skrivit tillsammans med maken Christopher Wollter.

Hela listan: David Åhman, Anna Brolin, Emil Beer, Meira Omar, Carin da Silva, Johan Rabaeus, Mia Parnevik, Rickard Sjöberg, Bosse Andersson, Linnéa Wikblad, Julia Dufvenius, Carin Götblad, Magnus Carlsson, Anna Book, Gladys del Pilar, Blossom Tainton. Fler tillkommer.

Detta kommer Tareq Taylor att ångra djupt!
Citera
2025-10-01, 10:25
Medlem
DoktorNos avatar
Då kanske Tareq Taylor kan lära henne att laga mat som ser aptitlig ut på bild, så kanske vi slipper se alla gråbruna sörjor hon brukar lägga ut på Insta #gott och enkelt
Citera
2025-10-01, 11:44
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Då kanske Tareq Taylor kan lära henne att laga mat som ser aptitlig ut på bild, så kanske vi slipper se alla gråbruna sörjor hon brukar lägga ut på Insta #gott och enkelt
Fast man får tänka på att Anna har stått med detta i timtal och verkligen tänkt på upplägget på tallriken. #instavänligt
Citera
2025-10-01, 11:59
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende

Undrar vilka udda ingredienser som finns i familjen Tooks kylskåp?
Citera
2025-10-01, 13:22
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Undrar vilka udda ingredienser som finns i familjen Tooks kylskåp?
Är ganska säker på att hon ser till att fylla kylskåpet med sånt hon inte brukar använda till sin egen matlagning. Helt "oförberett" liksom och så låtsas bli överraskad att Tareq kunde hitta så mycket gott att laga mat av.
Citera
2025-10-01, 13:30
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Är ganska säker på att hon ser till att fylla kylskåpet med sånt hon inte brukar använda till sin egen matlagning. Helt "oförberett" liksom och så låtsas bli överraskad att Tareq kunde hitta så mycket gott att laga mat av.
Precis så jag tänker. Blir bland annat fina grönsaker, fin ryggbiff och löjrom i kylskåpet. Det Tookfamiljen egentligen har ståendes i kylen går inte att laga något ätligt av...
Citera
2025-10-01, 15:00
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Precis så jag tänker. Blir bland annat fina grönsaker, fin ryggbiff och löjrom i kylskåpet. Det Tookfamiljen egentligen har ståendes i kylen går inte att laga något ätligt av...
Löjrom använder hon ofta även om det egentligen är "löjrom". Gissar att hon ser till så att det finns räkor, avokado och citron för det använder hon ofta.
Tänk hur hon ska skura och städa hela huset i veckor eller månader innan kocken kommer.
Citera
2025-10-01, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Detta kommer Tareq Taylor att ångra djupt!
Fy fan! Trodde det var ett skämt att Tooket skulle få visa sitt fula tryne i etern igen Får tänka positivt!! Dom måste ha med en driftkucku som man kan driva med
Citera
2025-10-01, 15:30
Medlem
trottwells avatar
Citat:

Östermalmshallen

Självklart blir det så, med väl synliga prislappar från bland annat Lisa Elmqvist i Östermalms Saluhall och matlåda från Opera Källaren.

När Anna Book har läst detta inlägg kommer hon att upplysa Roberto om att han skall verkställa detta.

Prisnivån hos de ovan nämnda framgår av länkarna nedan.

https://www.lisaelmqvist.se/

https://operakallaren.se/
Senast redigerad av trottwell 2025-10-01 kl. 15:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in