2018-07-02, 20:16
Medlem
Men herregud så smaklöst! Hur kan man som mamma låta sin son se ut så. Billig och vulgär, ska det spegla hans själ eller nåt...
Citera
2018-07-02, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Hon har dressat upp gangstaungen i pingvinsvid, undrar vad polarna i orten tycker om detta?

Alltså den där sonen hon har ser 1000% efterbliven ut.
Citera
2018-07-02, 21:29
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Hon har dressat upp gangstaungen i pingvinsvid, undrar vad polarna i orten tycker om detta?

Ja just det, var är hans polare då? Pappan verkar inte vara hemma och inga kompisar syns till mer än mammans egna vänner samt syskonen. Inga av hans kompisar är ju där verkar det som. Har alla hans vänner sagt upp bekantskapen med honom efter domarna? När Anna själv firar så har hon ju massor med kompisar springandes i lägenheten men inte när barnen firar något. Tragiskt sa Bill. Tragiskt var ordet sa Bull.
Citera
2018-07-02, 21:40
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ja just det, var är hans polare då? Pappan verkar inte vara hemma och inga kompisar syns till mer än mammans egna vänner samt syskonen. Inga av hans kompisar är ju där verkar det som. Har alla hans vänner sagt upp bekantskapen med honom efter domarna? När Anna själv firar så har hon ju massor med kompisar springandes i lägenheten men inte när barnen firar något. Tragiskt sa Bill. Tragiskt var ordet sa Bull.
Nja... så "massor av kompisar" finns inte när Booken firar heller. Det är kusinen (med döttrar) den skäggprydde (som jag inte vet vem det är) och hans partner. My (aldrig med Jonas) och Bobbiiiiii förstås. Inte den största bekantskapskretsen för en 50-åring eller....
Jag tror den med flest vänner är Vanessa!
Citera
2018-07-02, 21:57
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Nja... så "massor av kompisar" finns inte när Booken firar heller. Det är kusinen (med döttrar) den skäggprydde (som jag inte vet vem det är) och hans partner. My (aldrig med Jonas) och Bobbiiiiii förstås. Inte den största bekantskapskretsen för en 50-åring eller....
Jag tror den med flest vänner är Vanessa!

Anna verkar åtminstone ha några fler kompisar än sin son som verkar ha hamnat i Martin Timell-facket. Inte ens hans flickvän är ju där.Som sagt är familjen mer tragisk än framgångsrik.
Citera
2018-07-02, 22:50
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
håll tillgodo

https://postimg.cc/gallery/f9noew7i/

Verkar ha varit mycket fiesta för Anna på sistone, hon börjar få riktigt fläskiga armar igen. Nåja, varför inte vräka på nu när hon inte måste klämma sig i el biniki då det inte blir nån segunda casa. Ta lite mera tapas du, arriba!
Senast redigerad av Aigis 2018-07-02 kl. 22:52.
Citera
2018-07-03, 08:46
Medlem
Varför står hon så konstigt på varje bild?
Citera
2018-07-03, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OCRkod
Varför står hon så konstigt på varje bild?
För att hon försöker se så smal ut som möjligt såklart. Försöker trolla bort magen och framhäva bysten, trycker in händerna i midjan för att skapa illusion av att den är jättesmal o s v:
Citera
2018-07-03, 09:28
Medlem
Ser ju efterblivet ut
Citera
2018-07-03, 09:57
Nu är jag på inget vis nån fashionista med mina 45 år....men jag har en tonårig son och han skulle aldrig i livet ta på sig det som sonen har på sig!!!!
Fluga!?!?? Illa sittande kavaj!?!?! Och så ett (fejk) märkesbälte...alltså han ser ut som en sexåring vars mamma klätt upp honom för skolfoto...
Är han inte (självutnämnd) mr hipp och cool?
Citera
2018-07-03, 12:25
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Nu är jag på inget vis nån fashionista med mina 45 år....men jag har en tonårig son och han skulle aldrig i livet ta på sig det som sonen har på sig!!!!
Fluga!?!?? Illa sittande kavaj!?!?! Och så ett (fejk) märkesbälte...alltså han ser ut som en sexåring vars mamma klätt upp honom för skolfoto...
Är han inte (självutnämnd) mr hipp och cool?
Fluga har ju alltid varit det lite rebelliska alternativet till slips.
Citera
2018-07-03, 16:04
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Fluga har ju alltid varit det lite rebelliska alternativet till slips.

Fluga tycker jag själv är ganska trevligt, speciellt en riktig knuten. Nu har man väl köpt en clip on men största modeboven måste väl vara den lilla kavajen, bruna bältet och vad jag antar att man en molnig vinternatt i Kiruna skulle kunna beskriva som skägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in