2017-09-20, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Dum ide .. det gjorde ju bara att precis ALLA fick reda på vad som hänt . Eftersom många började skriva om det på hennes IG och lives .

Och hade hon haft någon som hjälpt henne med vad hon borde svara på frågorna på ett ändå vuxet sätt , även om hon bara sagt att detta vill hon inte ta med främlingar på IG .. så hade det kanske oxå runnit ut i sanden rätt snart .. men som hon har betett sig , och valt att gå i strid med allt o alla så blir det ju bara värre . Så låtsas som ingenting är inte den bästa strategi om man vet med sig att man inte kan stoppa sin egen svada.
Haha kul på IG idag, hyllar härliga bästa blondie, vi ses snart, puss vännen.
En kommenterar "fast han ångrar att han valde dig till sitt lag" - då blixtrar det till!!
OCH?? Som att JAG skulle bry mig?!?
Citera
2017-09-20, 15:59
Medlem
okaaaaaj anna bryr sig inte??? håller nog med den som kommenterade

vannisvanqwertfast Blondie ångrade att han valde dig i sitt lag står att läsa idag
miakaukonen@vannisvanqwert Tror du på allt som skrivs ?
gittankarlsson46Det var synd att han fick länna😍😍😍😍
annatoledanobook@vannisvanqwert OCH?!?!? DET säger väl MER om Blondie @janhammarlof i sådana fall?!?! 😂😂😂Jag står för MITT / så får han stå för sitt. Ska vi säga så??? 😂👍🏽😂 Jesus!!! Like i would care 🤔🙄🤔🙄 NOT!!!
Ta bort kommentarvannisvanqwertså som du reagerar så visar du tydligt att du bryr dig! Tur att Pernilla Wahlgren och Sofia Wistam finns!
Citera
2017-09-20, 16:02
Medlem
hon är på hugget nu

pcnybergHeja Camilla! (fult och själviskt av dig att lura andra att äta samtidigt som du inte gjorde det själv). Two faced!
annatoledanobook@pcnyberg 😂😂😂😂😂😂 KAN JU DU FÅ TRO!!!!!!!!! Vänta lilla medmänniska så får du se 😂😂😂😂😂😂 Vilar i att jag VET hur det var & är!!!!! Och hur du uppfattade saker och ting efter klippning i programmet 😉👍🏽😉👍🏽 Kram & hej från mej 🍃🌹
Citera
2017-09-20, 16:06
Medlem
Bladgulds avatar
Postat för ungefär ett år sedan

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Senast redigerad av Bladguld 2017-09-20 kl. 16:08. Anledning: Tillägg i inlägg
Citera
2017-09-20, 16:33
Medlem
Jag undrar om det är riktiga personer som sitter och dyrkar henne på Instagram eller om hon har en massa konton som hon skriver själv dessa likstämmiga kommentarer? Det säger dock allt om dessa eventuella följare som måste vara första klassens WT. Det kan ju knappast vara ungdomar och äldre kvinnor borde ha andra favoriter? Kan dom vara i hennes egen ålder? Jag tror fortfarande att det är en programmerad maskin som skriver efter att hon beställt sånt. Har inget eget Instagram och vet knappt hur det funkar. Skriver andra också lika mycket emojs eller är hon unik även där? Varför det inte räcker med en utan tio i rad är ofattbart. Men vad vet jag? Kanske är jag gammalmodig?
Citera
2017-09-20, 16:41
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast det är onekligen lite komiskt att en av Sveriges största mediah... kritiserar en annan

+1 Eller hur? Det är faktiskt humor på stor nivå! Det är som att kasta sten i glashus. Ska vi vara extra jäkliga så har Anna åtminstone gjort sig (ö)känd på egen hand medan P med barn blev kända från födseln utan att ha gjort ett dugg!
Senast redigerad av why123 2017-09-20 kl. 17:11. Anledning: .
Citera
2017-09-20, 16:42
Medlem
på expressen nöjes sida på fb har de ett inlägg om camillas hånflin mot anna o sen ber de folk visa vems sida man står på, om man står på annas ska man klicka tumme upp om man är på camillas klicka hjärta, just nu har anna 60 o camilla 57.... in o klicka hjärta så åtminstone inte anna kan gå ut o bräka om hur poppis hon är...
Citera
2017-09-20, 16:49
Medlem
http://www.hant.se/anna-books-hemlig...-otroligt-fin/
Citera
2017-09-20, 17:05
Medlem
Så Anna har alltså haft vanlig tandvärk som man får när man missköter sina tänder och detta är alltså anledningen till hennes nya hollywoodtänder?

http://delivery.youplay.se/r/09D81

På samma film: varför blinkar hon så osynkat med sitt högra ögonlock?
Citera
2017-09-20, 17:28
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av why123
+1 Eller hur? Det är faktiskt humor på stor nivå! Det är som att kasta sten i glashus. Ska vi vara extra jäkliga så har Anna åtminstone gjort sig (ö)känd på egen hand medan P med barn blev kända från födseln utan att ha gjort ett dugg!

Håller inte med ... Visst P hade troligen inte blivit känd om hon inte hade fötts med kända föräldrar. Men hon Jobbar ju ändå . Hon har inte valt att bara hänga sig kvar på sin schlagerlåt utan varit med i flera musikaler , designar mm . Anna är känd för en låt.

Och de kritiserade inte henne som àrtist `utan hur hon bemöter kritik från följare och att hon försvarat sin sons handlande .
Citera
2017-09-20, 17:44
Medlem
indrafugel : dramaqueen , wannabe, looser, egoist, narcissist, lipsill, omänsklig, försvarar våldtäkter.. fin meritlista du har anna
Citera
2017-09-20, 17:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Håller inte med ... Visst P hade troligen inte blivit känd om hon inte hade fötts med kända föräldrar. Men hon Jobbar ju ändå . Hon har inte valt att bara hänga sig kvar på sin schlagerlåt utan varit med i flera musikaler , designar mm . Anna är känd för en låt.

Och de kritiserade inte henne som àrtist `utan hur hon bemöter kritik från följare och att hon försvarat sin sons handlande .
Fast min kritik handlade inte heller om PW som artist, utan hur hon använder media - integritetslöst, uppmärksamhetssökande osv .. precis som Anna B.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in