2017-09-18, 01:10
Medlem
PeterMadsen123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Anna Book: "Det finns så mycket fula kvinnor. Som bitchar och klagar och gnäller. Som inte gör ett skit. De vill bara ha allting gratis. De fläker ut sig för att få pattar betalda gratis. Det är äckligt."

Med andra ord... hon talar om sig själv. Vilket jävla Pucko!
Bitchar, klagar och gnäller är väl förfan de enda den där piss tunnan gör.

Då har även jag mailat ica maxi.
Snart får vi se henne hängandes i pinnen i BL "jag är alldeles nedkyld, jag tror mitt hjärta stannar" och ett fejk gråt på det. Det här blir bara bättrr och bättre. Lite försent nu anna att rätta till allt haha.

Hon bjöd även hem sin fest "kompis" mike nu på instagram. Hans svar "vi hörs framöver" lät inte speciellt troligt hahaha
Citera
2017-09-18, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarbaKlet
Fast kromosomer kommer väl knappast och går helt plötsligt så det lämnar oss med endast det förstnämnda som förklaring.

Det lutar åt det första alternativet.
Citera
2017-09-18, 01:56
Medlem
PeterMadsen123s avatar
Varför pratar anna som en blatte i klippet Wahlgren & wistam spelar upp i sin podd? Hahahaha hon beter sig som en 14 årig fjortis. Man märker att kommentarerna får henne att brinna inombords . Så jävla underbart! Brinn anna brinn!!!
#HarRedanVänner
#BAM BAAM BAAAM!
Citera
2017-09-18, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterMadsen123
Med andra ord... hon talar om sig själv. Vilket jävla Pucko!
Bitchar, klagar och gnäller är väl förfan de enda den där piss tunnan gör.

Då har även jag mailat ica maxi.
Snart får vi se henne hängandes i pinnen i BL "jag är alldeles nedkyld, jag tror mitt hjärta stannar" och ett fejk gråt på det. Det här blir bara bättrr och bättre. Lite försent nu anna att rätta till allt haha.

Hon bjöd även hem sin fest "kompis" mike nu på instagram. Hans svar "vi hörs framöver" lät inte speciellt troligt hahaha

Har porslinet raderat det inlägget från 40 års festen? Hittar inte det nu.
"Mike" ångrade kanske sig att han hyrde in det äckliga svinet till sin fest?
Citera
2017-09-18, 02:03
Medlem
PeterMadsen123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Har porslinet raderat det inlägget från 40 års festen? Hittar inte det nu.
"Mike" ångrade kanske sig att han hyrde in det äckliga svinet till sin fest?

De finns på mikes instagram i kommentarer. Alla tacka för festen och anna skrev en A4 såklart. Haha

Edit: Nu börjar de bli färger på hennes tallrikar, det tog en dag sedan någon skrev om hennes gråa rätter i tråden. Klart hon läser här
Senast redigerad av PeterMadsen123 2017-09-18 kl. 02:06.
Citera
2017-09-18, 02:14
Medlem
Citat:
De finns på mikes instagram i kommentarer. Alla tacka för festen och anna skrev en A4 såklart. Haha

Edit: Nu börjar de bli färger på hennes tallrikar, det tog en dag sedan någon skrev om hennes gråa rätter i tråden. Klart hon läser här
Det var jag. All mat var brun sa Anders Timell. Det konstiga är att ingenting ser aptitligt ut som hon fotar. Kan det vara för att det är hon? Jag blir bara äcklad av bilderna.

Sen kan man undra om det är det där hon äter endast? Är det något som man kan leva på i längden? Går det att äta sig mätt på råa grönsaker?
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-09-18 kl. 02:18.
Citera
2017-09-18, 08:16
Medlem
thabitas avatar
Ica fyller 100 år. Kanske Anna med man vill vara med och fira... på deras egna lilla sätt.

"Långt före banan och vitlök fanns i butikerna. Innan kvinnor hade fått rösträtt. Samma år som Oktoberrevolutionen bröt ut och John F. Kennedy föddes, lade Hakon Swenson grunden för vad som idag heter ICA. Det är 100 år sedan nu. Och det tåls att firas tycker vi. "

Ica Maxi Solna, reklamblad
https://www.e-magin.se/latestpaper/6...per/rxxxct9t/0
Senast redigerad av thabita 2017-09-18 kl. 08:18.
Citera
2017-09-18, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, det är en felaktig slutsats.

Jag äger bostadsrätt , men den står inte som "ägd" på merinfo, utan där står enbart att jag bor i bostadsrätt.
Det är rätten att bo i bostaden man äger - inte bostaden som sådan.

Min fastighet står däremot upptagen som något jag äger -- eftersom den är just ägd av mig.

Så du kan inte dra slutsats om att de inte äger bostadsrätten från det står på merinfo...

Det var någon annan för flera timmar sedan som påpekade det också, men tack för repetitionen.
Citera
2017-09-18, 12:27
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:

Nu försöker Anna få det att framstå som att hon åkte till en fest med #godavänner. Då borde födelsedagsbarnet ha nämnt henne med ett ord i sitt inlägg INNAN hon skrev sin A4 kommentar på hans inlägg.Du har inga vänner Anna. Inga alls.
Citera
2017-09-18, 12:44
Medlem
Det förekommer ju att föräldrarna hyr clowner när barnen fyller år. Lilla Anna är vuxen varianten av den samma.
Citera
2017-09-18, 12:52
Citat:
Ursprungligen postat av patajavel
Jag tar en avstängning för din skull ditt jävla miffo. Orkar inte ens läsa vad du skriver längre, men det brukar ju vara sjukt korkat.

Har du verkligen inget annat att göra om dagarna/nätterna än att våldta varenda jävla tråd med din galenskap?

Ditt jävla skåp.

Lev, och låt leva.
Hon har ju helt rätt i det hon säger. Vad hetsar du upp dig över?

Sedan vet vi ju såklart inte vem, som äger Annas bostadsrätt. Är väl föreningen som bestämmer om det är ok, att de bor där även om de inte äger den?

I övrigt begriper jag inte varför folk håller på och anmäler och vill få bort Anna. Vad skulle vi då underhålla oss med?
Hon är den nya Rosing. Och sådana fyller ju sin funktion, så att vi inte lägger tid på viktiga saker som sker i samhället.
Citera
2017-09-18, 13:52
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Nu försöker Anna få det att framstå som att hon åkte till en fest med #godavänner. Då borde födelsedagsbarnet ha nämnt henne med ett ord i sitt inlägg INNAN hon skrev sin A4 kommentar på hans inlägg.Du har inga vänner Anna. Inga alls.
Okej Micke L är Big Brother-deltagaren som hade sex med Linda Rosing i dokusåpan 2004...Under täcket men utan att säga vara blyg...alltså igen, med tanke på familjehistoriken, borde hon inte välja sina vänner med större omsorg? Inte konstigt att det har gått så snett...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in