2017-08-18, 12:14
Medlem
Det har sina fördelar att ha ett arbete där man kan sitta med mobilens hörlurar inpluggade och titta/lyssna på hennes livesändningar samtidigt som man arbetar Det kan liva upp den mest regngråa fredag

Nyss livesände hon sin lunchpromenad, då hon var ute i regnet med sina rosa hörlurar och neonvita tänder. Hon blev trött och la sig för att vila i gräset, mitt ute på ett fält i ösregnet.
Efter en stund pallrade hon sig upp på benen igen, och fortsatte sin promenad längs en bilväg.
- Man ska gå på höger sida, konstaterade hon (Hon blev rättad i chatten, och ursäktade sig då med att det där är så svårt, hon kan aldrig hålla reda på det).
Snart var hon framme vid Polishögskolan.
- Oj, är jag här! Jag hade ingen aning om var jag var. Jag kanske borde ta och söka in till Polishögskolan!
Promenaden fortsatte, och hon pratade om sig själv i tredje person;
- Vart ska Anna Book gå? Ska Anna Book gå ditåt? Eller ska Anna Book gå ditåt? Eller ditåt?
Citera
2017-08-18, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Svärsonen?
Är AB ett släktintresse för er?

Tänk så många följare hon skulle ha, om hon inte blockade alla för minsta lilla (eller ingenting).

hahaha ja man kan tro det! nä han tyckte det va kul med pulversåsen som anna hade o undrade oxå om mos...men det va efter jag blev blockad haha
Citera
2017-08-18, 14:08
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
- Vart ska Anna Book gå? Ska Anna Book gå ditåt? Eller ska Anna Book gå ditåt? Eller ditåt?

Låter som en barnbok...
Citera
2017-08-18, 15:06
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Toffel-Robban har väl dubbla jobb?
Någon redovisade deras deklarerade inkomster, tidigare i tråden, och det var väl inte allt för illa.
Skulden VirrpAnnan hade hos KFM var väl inte på mer än 5-6 000:-.

Att det är en så liten skuld som får ligga obetald hos fogden gör det hela än mer tragiskt. Det pekar på att det antagligen är toppen av det isberg som ligger hos inkasso. Tänker på hennes köpfest till jul, varför bete sig så när man har obetalda skulder. Eller det kanske är så man gör för att hamna hos fogden. Har lite svårt att sätta mig in i det där.
Citera
2017-08-18, 16:18
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Att det är en så liten skuld som får ligga obetald hos fogden gör det hela än mer tragiskt. Det pekar på att det antagligen är toppen av det isberg som ligger hos inkasso. Tänker på hennes köpfest till jul, varför bete sig så när man har obetalda skulder. Eller det kanske är så man gör för att hamna hos fogden. Har lite svårt att sätta mig in i det där.
...vem f-n prioriterar nya tänder, lösnaglar från salong, hair extensions, dyra ögonbrynsbehandlingar etc, när man har skulder till fogden? Om en skuld skulle råka hamna hos Inkasso betalar man den väl fort som attan, om man är någorlunda funtad...?
Citera
2017-08-18, 16:24
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Låter som en barnbok...
...eller någon som börjar få svårt att skilja på det riktiga jaget och den uppdiktade Instagramidentiteten...
Citera
2017-08-18, 16:51
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
...eller någon som börjar få svårt att skilja på det riktiga jaget och den uppdiktade Instagramidentiteten...

Hon får mig att tänka på Gollum. Ser förfärlig ut, har dubbla personligheter och social media är hennes motsvarighet till ringen.
Citera
2017-08-18, 17:09
Medlem
Ananys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
De större operationerna har väl staten betalat men de övriga. Hur har hon råd? Toffeln kan ju inte tjäna allt för bra som väktare, hon får väl lite pengar då och då när hon är med i diverse program. Men det kan knappast vara jättemycket, e har väl hyra och räkningar som alla andra och nu med skadeståndet de ska hosta upp.

Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
...vem f-n prioriterar nya tänder, lösnaglar från salong, hair extensions, dyra ögonbrynsbehandlingar etc, när man har skulder till fogden? Om en skuld skulle råka hamna hos Inkasso betalar man den väl fort som attan, om man är någorlunda funtad...?

Anna gör alltid reklam för sina ingrepp och vem som gjort vad därför tror jag hon har snackat sig till dem och att hon får behandlingar gratis mot att hon visar upp det på sociala media. Aldrig att hon hade visat hur tunt hennes hår egentligen är om hon inte hade fått extensions gratis. Likadant med brösten och armarna som hon var tvungen att flasha i tv för att få dem fixade. Antar jag, vet inte hur sådant funkar, kanske betalar hon en mindre summa men jag tror inte för ett ögonblick att Anna varken kan eller vill pröjsa för allt hon kan dra nytta av. Men hon kan låtsas och så blir hon förbannad när folk frågar: "Tänderna kostade bajs, jag betalade med tonfisk vettu" var hennes sjuka sätt att hantera saken.
Men borde det inte vara skatt på sådant? Det är väl delvis därför hon svajar i svaren, undviker ämnet eller går till attack. Att hon ljuger konstant vet vi ju.
Citera
2017-08-18, 17:29
Medlem
nu är det livesändning
Citera
2017-08-18, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu är det livesändning

Hände det något roligt?
Citera
2017-08-18, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv
Hände det något roligt?

hon tog av sig sina rosa skor o ställde vid sin rosa väska o sa hej till de som skrev sen filmade hon in i ett sovrum o sa att " här ska jag vara några timmar" då stängde jag ner
Citera
2017-08-18, 23:04
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anany
Anna gör alltid reklam för sina ingrepp och vem som gjort vad därför tror jag hon har snackat sig till dem och att hon får behandlingar gratis mot att hon visar upp det på sociala media. Aldrig att hon hade visat hur tunt hennes hår egentligen är om hon inte hade fått extensions gratis. Likadant med brösten och armarna som hon var tvungen att flasha i tv för att få dem fixade. Antar jag, vet inte hur sådant funkar, kanske betalar hon en mindre summa men jag tror inte för ett ögonblick att Anna varken kan eller vill pröjsa för allt hon kan dra nytta av. Men hon kan låtsas och så blir hon förbannad när folk frågar: "Tänderna kostade bajs, jag betalade med tonfisk vettu" var hennes sjuka sätt att hantera saken.
Men borde det inte vara skatt på sådant? Det är väl delvis därför hon svajar i svaren, undviker ämnet eller går till attack. Att hon ljuger konstant vet vi ju.
Sant, svårt att hitta någon annan förklaring! Men nu måste väl hennes PR-värde sjunkit betänkligt (firman med de randiga byxorna, burna av en modell, undantaget)? Tandläkaren verkar ju ha lagt ner familjen iaf...Jag gissar att det här är ett knepigt skatterättsligt område. Kanske kan Kronofogden ta tänderna i beslag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in