Läste också det men vid koll i deltagarlistan för säsong 2 är hon inte med. Antar att hon kommer gästspela såsom vinnare av säsong 1.
Aha så det är därför hon springer runt och försöker bli av med överflödskilona innan inspelning. Hade det inte varit bättre hon hade en träningscykel och cyklade hemma framför teven?
Har tittat på en live en stund.. klarar inte länge.
Idag tuggar hon tuggummi hela tiden med ÖPPEN mun 🤢. Så äckligt!
Hon påstår också att hon inte färgat håret. Varför det blev just den lögnen idag vet ingen. Verkar bero på hennes dagsform 😂
De ska tydligen hämta snoppviftarungen.
Svaret på frågor om hennes "ursprung" är fortfarande att hon är halvspanjorska. Varför kan hon inte hedra sin mamma och säga att hon är halvfinska? 🇫🇮
Tugga med öppen mun - klart VT. Inte färgat håret - håller med, en konstig lögn vem tror hon går på den? Halvfinska är väl inte lika fint i Tunnans värld som halvspanjorska. Och då var det ändå morsan som födde och klädde henne - asså.....
Finns det några nytagna bilder på bantaren? Om hon är så smal och elegant tror jag hon skulle visa upp sig men det är bara gamla bilder där hon ser helt härjad ut. Det har väl gått ett år nu och då brukar tjockisar ha gått upp igen efter en sån där extrem bantningskur.
Finns det några nytagna bilder på bantaren? Om hon är så smal och elegant tror jag hon skulle visa upp sig men det är bara gamla bilder där hon ser helt härjad ut. Det har väl gått ett år nu och då brukar tjockisar ha gått upp igen efter en sån där extrem bantningskur.
Finns mängder av foton på IG och i Expressens midsommar-Klick. Huruvida de är oretuscherade avstår jag från att spekulera i.
Finns mängder av foton på IG och i Expressens midsommar-Klick. Huruvida de är oretuscherade avstår jag från att spekulera i.
Ja, dom retuscherade har man ju sett där hon ser ut som en porslinsfigur. Jag vill se riktiga bilder som hon inte kan nå själv och förvränga. Om hon ska banta nu igen så kommer hon väl bli brun som en neger samtidigt?
Hon körde en mat-live för några dagar sedan och där såg man tydligt att hon typ var tillbaka i gammal form..Det var rätt chockerande.
På tal om lives, hon hade en igår när hon hade smitit iväg från de andra en stund, satt i någon gunga och filmade omgivningarna vid huset,där man såg att de håller på att gräva ut och bygga om, och det första hon säger är
” Här ska VI göra en pool”
Vadå VI? Hon var i sina vänners hus! Jag antar att hon hoppades att några skulle tro att det var Annas egna lilla sommarhus, och ville ge sken av rikedom och flärd.
😒
Hon körde en mat-live för några dagar sedan och där såg man tydligt att hon typ var tillbaka i gammal form..Det var rätt chockerande.
På tal om lives, hon hade en igår när hon hade smitit iväg från de andra en stund, satt i någon gunga och filmade omgivningarna vid huset,där man såg att de håller på att gräva ut och bygga om, och det första hon säger är
” Här ska VI göra en pool”
Vadå VI? Hon var i sina vänners hus! Jag antar att hon hoppades att några skulle tro att det var Annas egna lilla sommarhus, och ville ge sken av rikedom och flärd.
😒
Så ja, nu sitter Anna och dricker lite Baileys och taggar med ”alltid retar det någon”
Men nej, jag tror inte det retar någon Anna, däremot är det lite anmärkningsvärt iom att du alltid är så noga med att säga att du minsann aaaaaaldrig dricker..
Vad har hon för ursäkt den här gången? Att hon minsann har rätt att ta sig en bailey för att alla andra dricker minsann på midsommar? Att man får unna sig lite då?
- Ja visst, men ha inte det som ett jäkla mantra då att du ALDRIG dricker alkohol!
Jag skulle lägga ut en filmsnutt men vet inte vart jag ska lägga upp den? Tips?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!