2017-10-03, 14:17
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MariaSofia
Ungefär: Skyller inte längre på Landstinget - skyller på Kommunen!

– Jag tycker att det är pinsamt att det finns människor inom vården som talar om för oss som lider av PSOC att "nu har du provat allt och det finns inget att göra".

Det här med att själv ta reda på vad sjukdomar man har innebär verkar inte ha slagit henne.
Citera
2017-10-03, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Det här med att själv ta reda på vad sjukdomar man har innebär verkar inte ha slagit henne.

Nej, och det där med "inget mer återstår att göra" är väl ingenting som brukar sägas inom humansjukvården öht? Hos veterinären dock. ;-)
Citera
2017-10-03, 15:36
Medlem
Citat:
Nej, och det där med "inget mer återstår att göra" är väl ingenting som brukar sägas inom humansjukvården öht? Hos veterinären dock. ;-)

Haha! Ursäkta, men ser framför mig en helt tom, apatisk Book, som "nu ska få somna in" ...
Citera
2017-10-03, 16:41
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...over-sjukdomen

"Anna Book har slutat använda hormonsjukdomen PCOS som en ursäkt för sin övervikt.

Hon riktar nu kritik mot vården som fick henne att ge upp sin kamp.

– Jag är väldigt besviken på att man byggde upp de här hindren för mig som patient, säger hon."

Det roliga är att hennes PCOS antagligen bara är något hon har hittat på. Och det kan hon påstå hur mycket som helst eftersom all sjukvårdspersonal har sekretess. Hon har ett matmissbruk och det kommer hon att fortsätta ha, så länge hon inte får psykologhjälp.
Citera
2017-10-03, 16:45
Medlem
afrodisiaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...over-sjukdomen

"Anna Book har slutat använda hormonsjukdomen PCOS som en ursäkt för sin övervikt.

Hon riktar nu kritik mot vården som fick henne att ge upp sin kamp.

– Jag är väldigt besviken på att man byggde upp de här hindren för mig som patient, säger hon."
Klassiker det är alltid alla andras fel aldrig ens eget. Lätt och skylla på andra hela tiden istället för att rannsaka sig själv.
Citera
2017-10-03, 17:05
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ungefär: Skyller inte längre på Landstinget - skyller på Kommunen!

– Jag tycker att det är pinsamt att det finns människor inom vården som talar om för oss som lider av PSOC att "nu har du provat allt och det finns inget att göra".
Ja, läkare orkar väl inte hur länge som helst.

-Anna, har du hållit din diet och motionerat som du skulle?
-Eeeehhhhh, ja absolut.
-Ja, då finns det kanske inte så mycket mer att göra.

Sen har vi näthatare i den här tråden (som ju Anna läser) skrivit massor av gånger att hon kommer gå ner i vikt om hon äter lite och rör på fläsket. Ytterst märkligt att samma hatbudskap accepterades i BL, och att det dessutom fungerade.
Citera
2017-10-03, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Ja, läkare orkar väl inte hur länge som helst.

-Anna, har du hållit din diet och motionerat som du skulle?
-Eeeehhhhh, ja absolut.
-Ja, då finns det kanske inte så mycket mer att göra.

Sen har vi näthatare i den här tråden (som ju Anna läser) skrivit massor av gånger att hon kommer gå ner i vikt om hon äter lite och rör på fläsket. Ytterst märkligt att samma hatbudskap accepterades i BL, och att det dessutom fungerade.
Givetvis har ingen inom vården sagt nåt sånt, alla vet ju att man kan gå ner i vikt om man anstränger sig. Finns inte på kartan att sjukvårdspersonal skulle uttrycka sig så.
AB är en riktigt ful fisk som skyller på denna stackars yrkesgrupp.
Citera
2017-10-03, 17:22
Medlem
Modigt att hon nu säger att hon aldrig kommer använda pco som ursäkt igen, som att hon aldrig kommer bli fet igen, alla vet ju att det dröjer inte länge innan hon är där igen.
Lyckas man gå upp så mycket i vikt EFTER en gbp så har man ju stora problem med matmissbruk, detta kan inte botas med några veckors hälsoläger.
Citera
2017-10-03, 17:35
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Modigt att hon nu säger att hon aldrig kommer använda pco som ursäkt igen, som att hon aldrig kommer bli fet igen, alla vet ju att det dröjer inte länge innan hon är där igen.
Lyckas man gå upp så mycket i vikt EFTER en gbp så har man ju stora problem med matmissbruk, detta kan inte botas med några veckors hälsoläger.

Jamen då är det ju bara att dra till med en ny lögn och ursäkt. Vad blir det den här gången? Näthatare, dengufeber, judarna? Min pengar är på Biggest Loser.

"Anna Book rasar nu mot Biggest Loser och TV4:a.
-Det är inte nyttigt att gå ner så mycket i vikt, ämnesomsättningen blir helt förstörd hävdar schlagerstjärnan i Aftonbladet efter att ha gått upp till 130 kilo bara ett år efter programmet. Produktionen slår dock ifrån sig.
-Anna Book är helt enkelt en fettkopiator och bölhora, det är tyvärr inget vi kan göra nåt åt berättar en källa på TV4:a."

Kom ihåg var ni läste det först kära vänner!
Senast redigerad av Aigis 2017-10-03 kl. 17:44.
Citera
2017-10-03, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Jamen då är det ju bara att dra till med en ny lögn och ursäkt. Vad blir det den här gången? Näthatare, dengufeber, judarna? Min pengar är på Biggest Loser.

"Anna Book rasar nu mot Biggest Loser och TV4:a.
-Det är inte nyttigt att gå ner så mycket i vikt, ämnesomsättningen blir helt förstörd hävdar schlagerstjärnan i Aftonbladet efter att ha gått upp till 130 kilo bara ett år efter programmet. Produktionen slår dock ifrån sig.
-Anna Book är helt enkelt en fettkopiator och bölhora, det är tyvärr inget vi kan göra nåt åt berättar en källa på TV4:a."

Kom ihåg var ni läste det först kära vänner!

Haha! "Fettkopiator"!! Dagens höjdare.
Citera
2017-10-03, 19:39
Medlem
https://minfil.org/takfB6c6bf/04FC96...FC37278F8.jpeg

varför detta kladdande på allas bröst på foton??!
Citera
2017-10-03, 21:12
Medlem
nu har anna o våldtäktssonen vart hos bobby o friserat

https://minfil.org/8aoaB7ccb2/2324E7...57E503777D.png
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in