2017-09-17, 22:27
Medlem
alicewonderlands avatar
[quote=why123|61812610]Ja, och oavsett sonens våldtäktsdom, vem f*n vill ha sex på äckliga offentliga toaletter.
Det jag misstänker har hänt nu är att hon känner sig smal, sexig och går igenom det skrytstadiet som tonåringar/unga vuxna gör när de precis har upptäckt sin sexualitet, jämför Bianca Ingrosso.
Sedan vet vi alla trots allt att det inte har hänt![/QUOTE.] Jag tror du har helt rätt: hon vill skryta om hur sexuellt oemotståndlig hon är, vilken hingst hon är gift med och vilken i allmänhet skön och frigjord person hon är...Herregud hur kan yngsta dottern ens komma till skolan efter allt det här? Det enda man önskade som barn var väl att föräldrarna inte skulle utmärka sig på något sätt, jösses, om morsan hade sagt offentligt att hon och pappa knullade på ICA:s toalett, jag hade aldrig mer kunnat visa mig...Kombinerat med att alla visste att min storebror stoppat kuken i munnen på min jämnåriga kompis...nä fy f-n...
Citera
2017-09-17, 22:27
Medlem
angående poddavsnittet som nämndes i tråden förut där eahlgren/wistam diskuterade Book så såg jag att nån skrivit på annas IG nåt i stil med att "wahlgren o wistam pratar om dig i sin podd ganska mycket så det får du lyssna på going"

den kommentaren var nu raderad haha Det är ju inte så längesen nån fråga book i en live vem av carola o pernilla som hon gillar mest o Anna svarade pernilla...undrar om det gäller ännu?
ser oxå att booken omnämner sig själv som härlig hela tiden o det tror jag hon härmat av just pernilla som långt innan anna ofta skojar om sig själv som häääärlig
Citera
2017-09-17, 22:34
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Nu är det ju inte vad normala personer gör som vi diskuterar här utan Anna Book med toffel som är abnorma i dom flesta avseenden. Gubbdjäveln låg ju och sprattlade på en filt i Spanien och skrek -Mamma! efter Book. Det verkar finnas ett visst handikapp där och sådana personer kan ha en störd sexualitet som dom inte kan värja. Dementa t,ex kan knulla på allt som rör sig på hemmet trots att dom är i slutskedet. Tar dom också något otillåtet för att banta kan det också bli spännande med toasex då den gamla dubbelsängen ses som tråkig,.Vad vet jag?

Jag förstår din synpunkt. Jag såg att någon hade mailat till IcaMax-butiker i närheten. Om nu någon personal skulle komma fram till paret Book och säga något så hade Anna tagit det som en komplimang.

Nu vet alla vet vilken sexgudinna hon är.. Nu får t.o.m personalen se efter paret så att de inte springer in och nuppar på toaletten. Tänk att vara så sexuellt attraherade av varandra efter så många år

Sedan berättar hon allt för Expressen och kommer på löpet en gång till!
Citera
2017-09-17, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Jag förstår din synpunkt. Jag såg att någon hade mailat till IcaMax-butiker i närheten. Om nu någon personal skulle komma fram till paret Book och säga något så hade Anna tagit det som en komplimang.

Nu vet alla vet vilken sexgudinna hon är.. Nu får t.o.m personalen se efter paret så att de inte springer in och nuppar på toaletten. Tänk att vara så sexuellt attraherade av varandra efter så många år

Sedan berättar hon allt för Expressen och kommer på löpet en gång till!
Kanske Anna blivit extra pilsk när hon håller på och bantar nu både dubbelsäng och på Ica maxi Solnas offentliga kundtoalett idkas det samlag var och varannan dag och sedan svära i radio också, tonåring och trotsåldern samtidigt
Citera
2017-09-17, 22:52
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Citat:

Jag tror du har helt rätt: hon vill skryta om hur sexuellt oemotståndlig hon är, vilken hingst hon är gift med och vilken i allmänhet skön och frigjord person hon är...Herregud hur kan yngsta dottern ens komma till skolan efter allt det här? Det enda man önskade som barn var väl att föräldrarna inte skulle utmärka sig på något sätt, jösses, om morsan hade sagt offentligt att hon och pappa knullade på ICA:s toalett, jag hade aldrig mer kunnat visa mig...Kombinerat med att alla visste att min storebror stoppat kuken i munnen på min jämnåriga kompis...nä fy f-n...

Jovisst var det så! Nu utmärkte inte mina föräldrar sig på något speciellt sätt. För visst var det så att vi ungar satt och kollade på de andras föräldrar. Nej, det är hemskt. Hon har kommit in i övre tonåren. Så som hon känner sig nu, har hon aldrig känt sig och hon vill visa hela världen.
Dessutom är detta bara början.. Snart kommer nya "girlisar" på plats, lite injektioner i ansiktet behöver vi inte nämna. Det är rent förvånande att hon inte har lagt in fillers med tanke på hur snabbt och enkelt det går.
Jelena borde bli uppläxad, injektionernas drottning borde väl förhindrat förfallet i ansiktet. Det gör man ju på en lunchrast. Lite botox och lite restylane är obegripligt att hon inte har i ansiktet redan. Med tanke på hur mycket hon åldrats i ansiktet så förstår jag inte att varför hon undviker det enklaste.

Hon har ju redan gått ut med att "platstic is fantastic"!
Citera
2017-09-17, 23:02
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Jovisst var det så! Nu utmärkte inte mina föräldrar sig på något speciellt sätt. För visst var det så att vi ungar satt och kollade på de andras föräldrar. Nej, det är hemskt. Hon har kommit in i övre tonåren. Så som hon känner sig nu, har hon aldrig känt sig och hon vill visa hela världen.
Dessutom är detta bara början.. Snart kommer nya "girlisar" på plats, lite injektioner i ansiktet behöver vi inte nämna. Det är rent förvånande att hon inte har lagt in fillers med tanke på hur snabbt och enkelt det går.
Jelena borde bli uppläxad, injektionernas drottning borde väl förhindrat förfallet i ansiktet. Det gör man ju på en lunchrast. Lite botox och lite restylane är obegripligt att hon inte har i ansiktet redan. Med tanke på hur mycket hon åldrats i ansiktet så förstår jag inte att varför hon undviker det enklaste.

Hon har ju redan gått ut med att "platstic is fantastic"!
Hela pannan är redan full av Botox. Den skiner och stramar utan en enda rynka. Tidigare hade hon tydliga veck där av allt bölande.
Citera
2017-09-17, 23:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Enligt merinfo.se äger varken Roberto eller Anna någon fastighet, och de bor i en bostadsrätt. Alltså ägs den säkert av svärfadern?
Nej, det är en felaktig slutsats.

Jag äger bostadsrätt , men den står inte som "ägd" på merinfo, utan där står enbart att jag bor i bostadsrätt.
Det är rätten att bo i bostaden man äger - inte bostaden som sådan.

Min fastighet står däremot upptagen som något jag äger -- eftersom den är just ägd av mig.

Så du kan inte dra slutsats om att de inte äger bostadsrätten från det står på merinfo...
Citera
2017-09-17, 23:14
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Kanske Anna blivit extra pilsk när hon håller på och bantar nu både dubbelsäng och på Ica maxi Solnas offentliga kundtoalett idkas det samlag var och varannan dag och sedan svära i radio också, tonåring och trotsåldern samtidigt

Ja, du, det var en bild i en tidning under rubriken "Anna Book hade sex på Ica Maxi". Den blicken som mötte mig när jag tittade på bilden har jag aldrig sett på henne tidigare. Om ögon kunde tala

Man brukar säga kungen är död, leve konungen. Ja, det blir så klart fel här Men den gamla Anna Book är död och en helt ny skapelse har tagit form i både kropp och själ.

Hon har upptäckt det hon skulle upptäcka för 25 år sedan, men då var det förmodligen inte fysiskt möjligt. Nu kan hon obehindrat kravla omkring i sängen

Nu har hon pekat ut lite platser att sexa på, även om hon gjorde en grov missbedömning, hon skulle behöva lite hjälp med vad som låter bra att säga ..

Nu vill jag inte ge henne några uppslag men.. vad tror ni om Annas orgasmskola Stort på Expressens löp, Anna Book berättar om hur hon lättast får orgasm. Det är bara en tidsfråga, hon kommer att berätta vilken ställning hon föredrar och nej, jag skämtar inte. Alltså med tanke på att hon går all in på allting och pressen köper allting.. Hon måste hela tiden övertrumfa sig
Citera
2017-09-17, 23:21
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Hela pannan är redan full av Botox. Den skiner och stramar utan en enda rynka. Tidigare hade hon tydliga veck där av allt bölande.

Det stämmer Flor-Ida, tyvärr har hon kratrar vid ögonen och lite skarpa linjer här och där som behöver mjukas upp. Är man en ny människa är man. Det hjälper inte att pannan är slät som på en fem-åring när resten av ansiktet tillhör en gammal kvinna, kontrasten blir för stor. Då hade det varit bättre att inte göra något.
Citera
2017-09-17, 23:23
Medlem
Citat:
Ja, du, det var en bild i en tidning under rubriken "Anna Book hade sex på Ica Maxi". Den blicken som mötte mig när jag tittade på bilden har jag aldrig sett på henne tidigare. Om ögon kunde tala

Man brukar säga kungen är död, leve konungen. Ja, det blir så klart fel här Men den gamla Anna Book är död och en helt ny skapelse har tagit form i både kropp och själ.

Hon har upptäckt det hon skulle upptäcka för 25 år sedan, men då var det förmodligen inte fysiskt möjligt. Nu kan hon obehindrat kravla omkring i sängen

Nu har hon pekat ut lite platser att sexa på, även om hon gjorde en grov missbedömning, hon skulle behöva lite hjälp med vad som låter bra att säga ..

Nu vill jag inte ge henne några uppslag men.. vad tror ni om Annas orgasmskola Stort på Expressens löp, Anna Book berättar om hur hon lättast får orgasm. Det är bara en tidsfråga, hon kommer att berätta vilken ställning hon föredrar och nej, jag skämtar inte. Alltså med tanke på att hon går all in på allting och pressen köper allting.. Hon måste hela tiden övertrumfa sig
Orgasmera mera med Anna Book
Orgasmens ABC.
Hon kommer överträffa sig själv.
Hennes gungande toffel till make får nog ställa upp när Anna är pilsk efter smalmatsmiddagen :-)
Citera
2017-09-17, 23:43
Medlem
Hon har en bild på sitt finger när hon äter hotellfrukost som finns på hennes Instagram, Hela fingret ser ut som på en gamling och hon får nog gå tillbaka till Jelena och be om rynkutjämnare. Hela fingret ser så äckligt ut och längst fram den porriga mörkröda lösnageln. Herr Toffelhjälte borde vara livrädd om hon kommer ner i hans kalsonger med dessa klor. Det ser ut om blod eller om hon har målat utanför nageln också och det kan ju vara från makens nederdel? Det djävla fingret hade jag inte satt ut för åskådning om det varit mitt.
Citera
2017-09-18, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarbaKlet
Jo.

Alla som nångång provat uppåttjack av typen amfetamin,benzedrin, efedrin,metamina,elvanse m.m. vet nog hur det inverkar på kåtheten och uthålligheten.

Och omdömet.

Och kilona rasar också som snö i Januari.

Jojo.
Instämmer helt. Tycker hon har samtliga symtom som hos en tjackpundare och hon har även börjat få såna där fåror i ansiktet. Om hon inte äter och glömmer bort att dricka kommer tandlossningen som ett brev på posten och då kanske fasaden ramlar? Att efter 20 års förhållande gå in och göka flera timmar kan bara bero på 2 saker och den ena är knark och det andra någon kromosom för mycket eller lite?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in