Citat:
Ursprungligen postat av
Luxors
Kanske Anna blivit extra pilsk när hon håller på och bantar nu både dubbelsäng och på Ica maxi Solnas offentliga kundtoalett idkas det samlag var och varannan dag och sedan svära i radio också, tonåring och trotsåldern samtidigt

Ja, du, det var en bild i en tidning under rubriken "Anna Book hade sex på Ica Maxi". Den blicken som mötte mig när jag tittade på bilden har jag aldrig sett på henne tidigare. Om ögon kunde tala
Man brukar säga kungen är död, leve konungen. Ja, det blir så klart fel här

Men den gamla Anna Book är död och en helt ny skapelse har tagit form i både kropp och själ.
Hon har upptäckt det hon skulle upptäcka för 25 år sedan, men då var det förmodligen inte fysiskt möjligt. Nu kan hon obehindrat kravla omkring i sängen
Nu har hon pekat ut lite platser att sexa på, även om hon gjorde en grov missbedömning, hon skulle behöva lite hjälp med vad som låter bra att säga ..
Nu vill jag inte ge henne några uppslag men.. vad tror ni om Annas orgasmskola

Stort på Expressens löp, Anna Book berättar om hur hon lättast får orgasm. Det är bara en tidsfråga, hon kommer att berätta vilken ställning hon föredrar och nej, jag skämtar inte. Alltså med tanke på att hon går all in på allting och pressen köper allting.. Hon måste hela tiden övertrumfa sig