2017-09-05, 05:27
Medlem
TuckerandDales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hehehe Karolina Fjellborg skräder inte orden i sin kritik både mot programmet och Annas dramatik

http://tvkoll.aftonbladet.se/2017/09...est-loser-vip/
gjorde min morgon!😂
Citera
2017-09-05, 08:38
Medlem
heropsychodreamers avatar
"Spiken i kistan var väl Arga Snickaren. Både hur hon betedde sig innan, när hon hysteriskt hulkande hatade sitt hem. Ville inte vara där, hade aldrig trivts där, kunde inte vara ensam hemma för då blev du lamslagen och bara satt och stirrade i soffan" (Tagelapa)

Jag tror det här säger mycket om hennes mående. Hon tolkar det som att när hon är ensam hemma mår hon dåligt för att hon hatar lägenheten. I själva verket så är det för att hon när dörren stängs och hon är ensam inom fyra väggar kommer hennes skitliv dundrande ner på henne. Hon lär inte mått ett skit bättre ensam hemma efter renoveringen. Därför fortsätter hon tycka att det är fel på allt för "Jag mår ju inte bättre! Det måste vara Anders fel!" Därför detta eviga instagrammande och livesändande. Hon vill inte vara ensam. Senare även liveande då familjen är hemma för familjen är skit nu och dom får henne inte längre att må bättre.
Citera
2017-09-05, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Om du har förstörda tänder så kör på. Det är så många jag ser varje dag som går ut hemska tänder och då är dom inte ens gamla utan i 20-30 års åldern.
Kanske har dom ramlat och slagit tänderna så dom har hamnat snett, rökning, snusning osv finns många skade ex där ute.

Har du redan fina tänder och vill ha filmstjärna leende så rekommendera jag inte. Varför ta risken liksom. Jag hade börjat med porslin tänder som nu Anna har gjort när man blir gammal då tänderna redan börja ruttna.
Har man väl börjat som Micheal Jacksson näsa så är det svårt att sluta sen.

Jag är för behandlingar så länge det finns fog för det. Det finns massa skräck ex där ute som hon Donna Versace och då har dessa pengar och ändå hjälper det inte att fixa till felen.

Starkast jag är emot är läppar och ögonbryn dom 2 är nog dom mest icke nödvändiga men samtidigt stora risker.

Tack!
Ja, naturligtvis måste jag laga de tänder som det ramlat flisor ur innan det uppstår problem med dem. Får se vad tandläkaren föreslår i övrigt. Ruttna tänder har jag inte, inte blåvita heller. Men gula står emot kariesangrepp bättre har jag hört.

Menade mer generellt att sådana här förvandlingar som Anna genomgått kanske avskräcker en och en annan från liknande "skönhetsingrepp".
Citera
2017-09-05, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MariaSofia
Tack!
Ja, naturligtvis måste jag laga de tänder som det ramlat flisor ur innan det uppstår problem med dem. Får se vad tandläkaren föreslår i övrigt. Ruttna tänder har jag inte, inte blåvita heller. Men gula står emot kariesangrepp bättre har jag hört.

Menade mer generellt att sådana här förvandlingar som Anna genomgått kanske avskräcker en och en annan från liknande "skönhetsingrepp".

Fast om du har gula tänder så är det ingen fara och bleka dom. Kostar inte så mycket nu för tiden. Dessutom så ser det mer naturligt ut en Anna boks porslin kronor som hon har satt in.

Rekommendera också att du gör tandbehandling utomlands ex Polen så slipper dra på dig stora summor om det vil sig illa. Hygienister och tandläkare i polen är minst lika bra som Sverige om inte bättre.
Citera
2017-09-05, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hm, hon blir mer och mer självsäker vilket är både positivt och negativt.
Eftersom hon alltmer liknar en sexmissbrukare så kommer hennes gränser hela tiden flyttas och med tanke på att både hon och dottern filmar sig halvnakna och hetsar upp sig med porrsnack och annat så är det nog inte långt till att hon snart är otrogen.

Karln kommer inte att orka med att ha sex flera timmar i sträck någon längre period så hon är nog snart på jakt efter nya offer för att stilla sitt sexmissbruk. Matmissbruk, sexmissbruk och missbruk av bantningsmedel, alkohol och annat ger samma resultat: självdestruktion och förnedring.
Varje gång faller hon och familjen allt hårdare mot marken och gräver ett allt större hål för sig själva och till slut kommer de inte upp utan förgås om de inte får hjälp.
Sök hjälp mot alla missbruken innan det är alldeles för sent, människa!!!

Nu ska vi inte vara elaka mot sexmissbrukare, tycker jag. De har det nog kämpigt ändå och borde slippa bli sammanknippade med Anna Book!

(Fattar att det är skämtsamt skrivet men "den typen" brukar man inte ha problem att värja sig emot - de har så många andra att välja på så de brukar klara att ta ett nej. Flera timmar på raken vet jag inte heller om det är karaktäristiskt.)

Jag tror snarare att det ligger något i det som många andra påpekat att Anna förmodligen knaprar några slags bantningspiller av amfetaminliknande typ som speedar på både det ena och andra.
Citera
2017-09-05, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MariaSofia
Undrar om det kommer att märkas en nedgång inom estetisk tandvård etc pga Annas förvandling?

Jag har själv bitit sönder ett par tänder (tack vare stenhårda nötter i müsli) och tänkte kanske passa på att fixa till utseendet på garnityret i samband med lagningarna, men vet ärligt talat inte om jag vågar. Kanske fler som blir avskräckta?

Om du går till en normal tandläkare, så får du en krona eller fasad som ser ut som naturliga tänder. Är det en olycka så får du ersättning från tandvårdsförsäkringen.

Du vet att tandläkaren kan sitt yrke, när tandläkaren tar fram förslag på olika nyanser av vitt, som kallas för gult och grått.

Inga tänder på en så gammal kvinna som Anna Book är kritvita, och därför ser det fejk ut i munnen på henne, och därför driver folk gäck med henne. Jag skulle söka mig till en tandläkare i 30 årsåldern, om jag skulle behöva en lagning eller nya tänder, då det händer mycket spännande saker inom estetisk tandvård som äldre tandläkare inte känner till.
Citera
2017-09-05, 11:27
Medlem
Tack till alla som svarar så snällt om hur jag ska komma tillrätta med mitt utseende!

Tills vidare praktiserar jag Lasse Åbergs tips om att gå fort och le mycket så ingen hinner se hur ful man är. Men låt oss nu återvända till trådens ämne Anna Book.

Jag tycker inte alls att hennes förvandling ser bra ut, det bästa hade väl varit om hon låtit bli att göra en massa panikåtgärder hela tiden med operationer och ingrepp av allehanda slag - och istället bara accepterat vem hon är och försökt göra sitt bästa med det. Men jag undrar; kan det finnas hälsomässiga fördelar med en liknande (snabb) viktnedgång i hennes ålder, sägs det något om det i programmet? (Jag ids inte kolla själv.)
Senast redigerad av MariaSofia 2017-09-05 kl. 11:50.
Citera
2017-09-05, 13:02
"Drev" mor Anna, för att hon svor för mycket hos Lotta B igår.
Citera
2017-09-05, 13:13
Medlem
cosmic_dancers avatar
Bara jag som tyckte hon såg otroligt falsk ut när hon pratade om hur roöigt det var att träffa jonas, runar och sent of lovers damen.
Citera
2017-09-05, 15:29
Medlem
vadskalljagtros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Bara jag som tyckte hon såg otroligt falsk ut när hon pratade om hur roöigt det var att träffa jonas, runar och sent of lovers damen.
Instämmer med dig!! Genomfalsk! Dessutom störde hon sig säkert sjukt mycket när Jonas sa till Lulu att hon kommer se faboulös ut😂
Citera
2017-09-05, 16:36
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
"Drev" mor Anna, för att hon svor för mycket hos Lotta B igår.
Meeen ... det göööör ju ingenting..... för hon svär ju "positivt" som idioten sa i sin senaste live.
Finns det NÅGOT som den här människan tar ansvar/ber om ursäkt för
Citera
2017-09-05, 16:46
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Meeen ... det göööör ju ingenting..... för hon svär ju "positivt" som idioten sa i sin senaste live.
Finns det NÅGOT som den här människan tar ansvar/ber om ursäkt för
De hade ju tom. kallat in en språkexpert, som bekräftade Annas teori om de goda svordomarna som bara sägs för att uttrycka alla starka och hjärtliga känslor hon har inom sig.

Var det Morgan och Camilla som fick sig en dos av: Alla hatade och gjorde sig lusiga över er, UTOM JAG!
Eller vad hon sa igår?
För det går väl inte för sig att Camilla som har haft en karriär utomlands och Mogge som är miljonär och får åka världen runt och göra tv-program, ska få för sig att de är bättre än henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in