2017-08-30, 14:59
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Usch, det här blir ju värre och värre för varje dag. Vilka hemska piller kan skjuta sexdriften i höjden och få folk att tappa aptiten så att de går ner i vikt? Ger amfetamin sådana effekter?

Som redan skrivits behöver hon psykologisk hjälp för att få ordning på sitt iv.
Säkert efedrin. Väldigt enkelt att hitta på nätet och för en känd tjockis. Går man på det dagligen och länge blir man nog lite knepig i huvudet av. Tjack tror jag skulle märkas lite mer
Citera
2017-08-30, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Säkert efedrin. Väldigt enkelt att hitta på nätet och för en känd tjockis. Går man på det dagligen och länge blir man nog lite knepig i huvudet av. Tjack tror jag skulle märkas lite mer
Jag kan tänka mig att det är många som vill hjälpa sin idol eller fiende med denna viktnedgång. Då kan det ju bli lite av varje. Tandläkarn har sin medicin och gymmet en annan. Listan kan bli lång då sångfågeln slår sig in i den ena kretsen efter de andra. Apoteket i Spanien borde sålt det som fru Book önskade då dom inte är lika noga med recept som här. Sen har vi ju spritskåpet vilket dock borde användas endast vid avtändning och medan hon inväntar langaren? Endast en teori och inget påstående. Kanske att det inte bara är tänder som hon hämtar på bensinmacken??
Citera
2017-08-30, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Människan är snart 50, vem håller på sådär då? Hon verkar vara kär på det sättet en kunde vara när man var 16-18, dvs helt besatt och en inte förstod bättre. Att det finns mer i livet än ens partner och att varje enskild partner inte är ens livskärlek. Anna verkar ha stannat i utvecklingen och inte passerat de stadium vanligt folk gör
Det är väl härligt att de fortfarande är kära. Der som är mindre härligt är att man som 50 åring väljer att filma och lägga ut på nätet. Det är inte friskt! Och gubben går med på allt hon bestämmer sig för att dela med sig av. Snart kommer väl sexvideon..
Citera
2017-08-30, 15:52
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Jag fick ett PM, om Örebrospelningen:

Citat:
Detta är vad jag kan tillägga angående Anna Books spelning i lördags (på Sorry, Örebro).

Frimis (där Anna uppträdde i lördags) ägs av andra men det finns någon koppling till Besim Celik (som Anna så käckt kallade för Benim i Instagraminlägget med bilden på limousinen).

Ritz ägs av familjen Kurt och inom familjen finns även Hotell Hjalmar (där Anna Book så luxuöst tillbringade natten).

Familjen Kurt har tidigare ägt Wobbler (som har Sorry – dvs de som anordnade ”partyt” där Anna uppträdde).

Frimis samarbetar med Wobbler - åtminstone gällande Sorry som har adress Wobbler Lounge (http://www.na.se/orebro-lan/orebro/k...r-stans-krogar).

Hotell Hjalmar hette tidigare Plaza och finns i flera trådar på Flashback ( (FB) Tio personer sitter anhållna efter en stor razzia mot ett hotell i Örebro. (FB) Misstänkt våldtäkt på hotell Plaza i Örebro, 2013-06-19 (FB) Tråden om Black Cobra (Sammanfogad) bland annat).

Frimis och Ritz har vakterna som detta handlar om ( (FB) Krogvakter i Örebro misstänkta för grov misshandel – stängs av (17/8-2017)).

Våldtäktskulturen är hög på Ritz – bl a har Anders Dahlqvist 790321-6690 (TR(Örebro)-dom B 5464-12, HR(Göta)-dom B 597-13) – dömd för 2 våldtäkter samt sexuellt tvång i 1 fall till 3 år och 6 månader fängelse - uppgett att han är delägare men han torde åtminstone varit anställd eftersom han kunde passera genom Ritz för att komma till sin bostad där våldtäkterna genomfördes. Dessutom hade offret för denna våldtäkt varit på Ritz innan hon utsattes för gärningen (FB) Utländsk man dömd för försök till våldtäkt av berusad tonårsflicka i Örebro - TR(Örebro)-dom B 2009-16) – tilläggas kan att mannen greps på bar gärning av §3-ordningsvakterna.
Citera
2017-08-30, 15:59
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Det är väl härligt att de fortfarande är kära. Der som är mindre härligt är att man som 50 åring väljer att filma och lägga ut på nätet. Det är inte friskt! Och gubben går med på allt hon bestämmer sig för att dela med sig av. Snart kommer väl sexvideon..

Om de nu är kära.... eller bara fortfarande lever ihop för att han inte vågar lämna. Hon är verkar fullständigt besatt av honom på ett nästintill ohälsosamt sätt. Han är en toffel som gör allt hon ber om och vågar inte säga ifrån till henne
Citera
2017-08-30, 16:01
Medlem
Foerklaedeshaexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80

Såååå tagen utav Dragan Zubović VARJE gång jag möter honom ⭐️🙈❤️
Han är ännu mer magisk i verkligheten!!! Tack för fina ord idag🙏🏼

Man får ju hoppas för karlens skull att Tunnan inte blir tagen där bak varje gång hon möter honom, helt oavsett vad han heter. Men hon skulle kanske gilla det? Hon blir ju såååå tagen av honom! Förlåt mig, men jag kunde helt enkelt inte låta bli.

Hennes självlysande kamelgarnityr ser fullkomligt groteskt ut, och så detta med den barnvåldtäktsdömde sonen, samt att hon försökte skylla på offret, allt det sammantaget säger ju en hel del om Tunnan. Hon är mentalt störd och media borde sluta uppmärksamma henne. Tunnan försökte ju också tydligen blanda in föräldrarna till den flicka som Tunnans son Antonio våldtog och undrade var de varit någonstans och dessutom påstod Tunnan att sonen försökt hjälpa flickan. Detta får mig att undra ett par saker: 1. Var höll Tunnan och Toffeldano hus någonstans när deras son hämtade sprit hemifrån, söp en trettonårig tjej full och våldtog henne? Låg de i vanlig ordning och nuppade, fulla eller påtända? 2. Menar Tunnan att det var för att hjälpa flickan som sonen söp denna full och våldtog henne oralt? Det kallar inte JAG hjälp.
Citera
2017-08-30, 17:14
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Kan det finnas tankar på en karriär inom porrfilmsbranschen, typ mjukporr med paret Stolledano?

Den äldsta dottern poserade väl halvnaken vid någon live-session så jag tror väl snarare att hon kommer att vara med på ett hörn i så fall. Kanske blir hon cam-girl inom en snar framtid.

Tragiskt på det hela taget oavsett vad som händer. Familjen saknar helt spärrar så det är ju inte underligt att sonen våldtar flickor osv. Ingen av familjemedlemmarna vet ju vad som är rätt eller fel och har ingen som helst förståelse för moral eller etik.
Familjeterapi samt hårda ordningsregler är vad som behövs för att få ordning på alltihopa.
Har man ADHD mm måste det finnas fasta regler annars blir det så här. Totalt filmförbud och förbud att vara i medierna borde införas också.
Hur är det nu med lägenheten i Spanien. Är det en sån där uthyrningslägenhet som andra också bor i när inte Annas familj är där?
Om det inte är det bör de snarast avboka allt och resa dit igen och reda upp den här soppan en gång för alla.
Den yngsta dottern bör kunna bo kvar tillsammans med en boendestödjare men resten behöver ta en time-out från allt, kanske med hjälp av Dr Phil eller annan terapeut.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-08-30 kl. 17:19.
Citera
2017-08-30, 17:58
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag fick ett PM, om Örebrospelningen:
Är det samma Kurt som det talas om här?

(FB) Assistansfusket - förgreningar in i försäkringskassan
Citera
2017-08-30, 17:59
Medlem
Wendztas avatar
Hur kommer det sig att det är/var så lite kommentarer om lille sonens våldtäkt Nu?!När det först kom ut spruta det ju in kommentarer så hon inte hann med att ta bort...
Citera
2017-08-30, 18:01
Medlem
Wendztas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wendzta
Hur kommer det sig att det är/var så lite kommentarer om lille sonens våldtäkt Nu?!När det först kom ut spruta det ju in kommentarer så hon inte hann med att ta bort...
På insta !
Citera
2017-08-30, 18:02
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Är det samma Kurt som det talas om här?

(FB) Assistansfusket - förgreningar in i försäkringskassan
Ingen aning, jag agerade bara ombud.
Citera
2017-08-30, 18:40
Medlem
Boopidoos avatar
Herre gud - nu är hon live igen.
Hennes grimaser, vilda flirtande, tungslickande, luftpussande..... .... är så sjukt.
Att en snart 50-årig kvinna ligger i sin säng och mimar till musik... ... jisses - det gör min 14-åring.
Är "hopprepsmick" framför spegeln nästa karriärsdrag?
Dessutom har hon full krigsmakeup (inkl lösögonfransar)... och säger att hon är såååå svettig och trött efter sin powerwalk .....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in