2016-10-30, 13:10
Medlem
Flor-Idas avatar
LOL, Anna var bra på att ge de andra order om hur man skulle mocka skit, medan hon själv tryckte i sig frukost. Hon är verkligen genomvidrig. Vet inte om jag orkar se igenom hela serien eftersom det vänder sig i magen så fort Tunnan är i bild.

Min favorit är Dermot och Dogge. Tala om skillnad på inställning.
Citera
2016-10-30, 18:31
Medlem
Knullkungens avatar
Dagens söndagsbilaga från Expressen pryds av en bild på Anna och texten Anna Book 46 Jag har inget matmissbruk. Har inte läst reportaget så kan inte säga mer.
Citera
2016-10-30, 18:35
Medlem
StigAllans avatar
Så Anna Book är djurplågare också!

Kan inte heller förstå att någon lånar ut en häst för att den ska bli plågad.
Skäms Anna och sluta upp med att misshandla hästen!
Det räcker nu!
Citera
2016-10-30, 18:35
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Dagens söndagsbilaga från Expressen pryds av en bild på Anna och texten Anna Book 46 Jag har inget matmissbruk. Har inte läst reportaget så kan inte säga mer.

Anna Book har återigen lyckats att fokusera allt intresse på sig själv.

Det är självklart bara dom mest betydelsefulla artisterna som har den förmågan.
Citera
2016-10-30, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Anna Book har återigen lyckats att fokusera allt intresse på sig själv.

Det är självklart bara dom mest betydelsefulla artisterna som har den förmågan.

Heja Moltas!

Gillar skarpt Ditt sätt att uttrycka Dig!
Citera
2016-10-30, 22:23
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Du kan vara helt lugn när det gäller skyddet för både personer och djur. Allt går rätt till och Anna Book är, vilket nämnts tidigare, en van ryttarinna.

Ja, eftersom du skrivit det minst två gånger är det därmed verifierat.
Citera
2016-10-31, 21:00
Medlem
exquisitelys avatar
Jag kan inte låta bli att förundras över Bookfittans make up. Hon är ju spacklad som en kickersbrud.
Citera
2016-11-01, 12:30
Medlem
Dagens söndagsbilaga från Expressen pryds av en bild på Anna och texten Anna Book 46 Jag har inget matmissbruk.

Ännu ett förnekade från Tunnan, hon har genomgått tjockisoperation och lyckats äta på sig en övervikt efter detta. Hur fan lyckas man med det om man inte missbrukar mat? En matmissbrukare använder maten till att styra sina känslor, blir det jobbigt trycker de i sig mat det är ju så synd om dem. Matmissbrukare har ett sjukligt intresse för mat, tittar man på Tunnans bilder så handlar det nästan bara om mat. Hon är gött Lilltunnan så hon har gjort tjockisoperation innan tjugo. Inget matmissbruk? Jo tjena!!!
Citera
2016-11-01, 12:46
Medlem
JBernards avatar
Vad är rekommenderad maxvikt på ryttaren när man rider en hopphäst?
Jag googlade lite snabbt, 20% av en frisk hästs totalvikt verkar vara ett riktvärde. Väger Anna under 100 pannor?
Citera
2016-11-01, 13:06
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Jag googlade lite snabbt, 20% av en frisk hästs totalvikt verkar vara ett riktvärde. Väger Anna under 100 pannor?
Den rekommendationen gäller säkert för en normal ryttare, och inte för en 100 kilo köttbulle som studsar upp och ner i sadeln samtidigt som hon sliter sönder hästens mun.

Jag vill inte lägga skulden på Anna i detta fall, utan det är produktionen som borde ha stoppat detta, på gränsen till, djurplågeri i tid.

Anna bör klocka in på 100+ kg.
Senast redigerad av Softis... 2016-11-01 kl. 13:13.
Citera
2016-11-01, 15:18
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard

Vad är det för häst hon rider, och vad kan den väga tro?
http://www.grovfoder.se/hasthalsa/up...ns-kroppsvikt/
Citera
2016-11-01, 16:12
Medlem
Vad hände med hennes resa till Spanien? Anna var ju såå lycklig över att ha hittat svinbilliga flygbiljetter så de skulle dit hela familjen nu på höstlovet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in