Citat:
Ursprungligen postat av
Puma69
Något nytt på Tunnans IG eller hos de kriminella barnen?
Igår hade Lazy F en live som faktiskt var hemsk. Hon är en yngre version av Booken. Självupptagen, utseendefixerad, korkad med en kraftig dos av storhetsvansinne. Hon var så utflippad att hon flera gånger fick frågan om hon var full. Svaret blev exakt det som Booken använder "Får man inte vaaaa glaaad?". Dessutom betättade hon att hon inte dricker alkohol.
Problemet var bara att Lazy F inte var särskilt glad - enda leendet var när hon kliade sig på tuttarna och fnissade åt det.
Hon undrade (var faktiskt litet sur) varför hon inte fått en inbjudan till Fångarna på Fortet eftersom hon ju vunnit SÅ många tävlingar ALLA gånger hon varit med.
Hon gick mellan badrummen för att hitta ett gummiband - lika maniskt upprepande som Booken. Dessutom har Lazy F nog också pollenallergi (näsan torkades ofta). Hon har kanske problem med sina läppar - hon slickade, slickade och slickade och liven började med att hon drog, snurrade, lyfte, rufsade i sitt hår konstant i säkert 20 minuter.
Jag vet ju vad jag tror....
Det var faktiskt sorgligt att se och jag lämnade när jag inte orkade längre. Såg att hon (precis som Booken) körde en timmes live och började på en ny direkt efter det.