2018-05-22, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Ja blockad är jag. Har kollat genom en annans konto😄 men nu funkade det igen. Var nog bara tillfälligt.

Ang på spåret:
Det kan väl inte vara möjligt. Titta på deltagarna i tidigare säsonger, nog för att det varit en blandad kompott av b- c- och q- kändisar med varierad storlek på kunskapsbank men hur skulle Anna kunna platsa där? Och vem skulle vilja tävla med henne?
SVT borde ha bättre omsorg om sitt enda bra tv-program.
Smartare än en femteklassare vore mer i hennes liga. Roligast blir när hon ska erkänna inför kameran att trots x år i skolan är hon inte smartare än en femteklassare. Det blir rätt fjuttigt i jämförelse med övriga deltagare..men hon räknar nog "livets hårda skola" 😊

Vilket annat program skulle SVT isf kunna tänka sig att släppa in henne i? Brukar inte julkalendern spelas in under sommaren?

Kanske en ny omgång med "fångarna på fortet"?
Visst är det ledigt på Alcatraz nu för tiden?
Kanske i en V.I.P version där man själv får försöka ta sig ut ur cellen och simma iland?
Borde passa så gott som hela Book-familjen det
Citera
2018-05-22, 16:16
Medlem
Undrar förresten vad hon vill poängtera med den där ankeltatueringen, V.I.P Biggest Loser?

På ren svenska skulle jag tolka det till Väldigt Imbecill Person, Största Förloraren (ever)...?!!!

Varför väljer man att bomärka sig som en sån, kan man undra?
Och varför i allsin dar sätta den på sin feta vad/ankel?
Det drar ju bara uppmärksamheten till osköna delar av kroppen...

Å andra sidan kanske det inte fanns så många andra platser att sätta den på...vad vet jag?
Citera
2018-05-22, 17:13
Medlem
Boopidoos avatar
Stavslarv

Citat:
Ursprungligen postat av Puma69
Något nytt på Tunnans IG eller hos de kriminella barnen?
Igår hade Lazy F en live som faktiskt var hemsk. Hon är en yngre version av Booken. Självupptagen, utseendefixerad, korkad med en kraftig dos av storhetsvansinne. Hon var så utflippad att hon flera gånger fick frågan om hon var full. Svaret blev exakt det som Booken använder "Får man inte vaaaa glaaad?". Dessutom betättade hon att hon inte dricker alkohol.
Problemet var bara att Lazy F inte var särskilt glad - enda leendet var när hon kliade sig på tuttarna och fnissade åt det.
Hon undrade (var faktiskt litet sur) varför hon inte fått en inbjudan till Fångarna på Fortet eftersom hon ju vunnit SÅ många tävlingar ALLA gånger hon varit med.
Hon gick mellan badrummen för att hitta ett gummiband - lika maniskt upprepande som Booken. Dessutom har Lazy F nog också pollenallergi (näsan torkades ofta). Hon har kanske problem med sina läppar - hon slickade, slickade och slickade och liven började med att hon drog, snurrade, lyfte, rufsade i sitt hår konstant i säkert 20 minuter.
Jag vet ju vad jag tror....
Det var faktiskt sorgligt att se och jag lämnade när jag inte orkade längre. Såg att hon (precis som Booken) körde en timmes live och började på en ny direkt efter det.
Senast redigerad av Boopidoo 2018-05-22 kl. 17:44.
Citera
2018-05-22, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Undrar förresten vad hon vill poängtera med den där ankeltatueringen, V.I.P Biggest Loser?

På ren svenska skulle jag tolka det till Väldigt Imbecill Person, Största Förloraren (ever)...?!!!

Varför väljer man att bomärka sig som en sån, kan man undra?
Och varför i allsin dar sätta den på sin feta vad/ankel?
Det drar ju bara uppmärksamheten till osköna delar av kroppen...

Å andra sidan kanske det inte fanns så många andra platser att sätta den på...vad vet jag?

Ofattbar tatuering. Total dårskap att göra
Hur länge kommer någon minnas det där jävla programmet? Biggest Loser....jo jo Passande men herregud vad tänkte hon egentligen? Begriper hon verkligen inte vilka associationer (stavning?) det kommer ge? Begriper hon verkligen inte att det BARA leder till hån och skratt? Uppenbarligen inte för då gör man inte en sådan tatuering.
Hon kommer få förklara den där om några år många många gånger. Så urdumt att man baxnar.

Får mig att tänka på den gamla reklamen från Locum för en herrans massa år sedan då man skaffade en slogan som löd l(bild av hjärta)cum, I love cum. I företagets fall var det nog med mening ty den blev väldigt uppmärksammad men det blir ju så feeeel så FEEEEEL

I Annas fall handlar det nog mest om väldans låg IQ
Senast redigerad av DOOOMsday 2018-05-22 kl. 18:31.
Citera
2018-05-22, 19:47
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DOOOMsday
Ofattbar tatuering. Total dårskap att göra
Hur länge kommer någon minnas det där jävla programmet? Biggest Loser....jo jo Passande men herregud vad tänkte hon egentligen? Begriper hon verkligen inte vilka associationer (stavning?) det kommer ge? Begriper hon verkligen inte att det BARA leder till hån och skratt? Uppenbarligen inte för då gör man inte en sådan tatuering.
Hon kommer få förklara den där om några år många många gånger. Så urdumt att man baxnar.

Får mig att tänka på den gamla reklamen från Locum för en herrans massa år sedan då man skaffade en slogan som löd l(bild av hjärta)cum, I love cum. I företagets fall var det nog med mening ty den blev väldigt uppmärksammad men det blir ju så feeeel så FEEEEEL

Annas fall handlar det nog mest om väldans låg IQ

Börjar Anna tappa greppet nu?
Hon verkar alltmer ostabil och hennes senare inlägg blir mer och mer skruvade.
Tycker hon borde ta en paus från alla sociala media och börja begrunda sin situtation.
Senast redigerad av Rimbert 2018-05-22 kl. 20:18.
Citera
2018-05-22, 20:13
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
En underbar fråga Tunnan fick Skall du vara med i På spåret? Med tanke på att Ers Hemskhet hoppade av grundskolan efter åttan och sedan dess levt i sitt eget universum i LaLaLand så vore ett deltagande obetalbart hennes allmänbildning bör ligger på muppnivå.

Åh herrejösses vilken komisk pärla det skulle kunna bli. Önskedrömmen vore ju att sätta ihop ett lag med Anna, Linda Rosing och Kitty Jutbring.
Det ni. Det skulle bli ett program det visades klipp ur många decennier senare.

MVH/Gnomegirl.
Citera
2018-05-22, 20:28
Medlem
Nu kör hon live samtidigt som hon kör bil. Dumma fan!!!! Hon är ju livsfarlig!!!! Som ser så äcklig ut med allt smink och sin ruttna attityd!
Citera
2018-05-22, 21:09
Medlem
Hon skryter om att hon har porslins
Krona och inte skalfasad
Googlade skillnaden ( antar hennes egna var mega trasiga )

Skillnaden mellan en porslinskrona och en porslinsfasad/skalfasad är att en krona går runt hela tanden och därför används när man behöver bygga upp en skadad tand eller förstärka den. En porslinsfasad/skalfasad sitter bara på framsidan på tanden och används när man bara vill ändra en tands position, färg eller form.
Citera
2018-05-22, 21:12
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Börjar Anna tappa greppet nu?
Hon verkar alltmer ostabil och hennes senare inlägg blir mer och mer skruvade.
Tycker hon borde ta en paus från alla sociala media och börja begrunda sin situtation.
Det är vi många som tyckt länge! Ju mer hon syns o hörs, desto mer sabbar hon för sig själv och de övriga i familjen Bundy.
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Åh herrejösses vilken komisk pärla det skulle kunna bli. Önskedrömmen vore ju att sätta ihop ett lag med Anna, Linda Rosing och Kitty Jutbring.
Det ni. Det skulle bli ett program det visades klipp ur många decennier senare.

MVH/Gnomegirl.
Jutbring och Rosing hade tett sig som Nobelpristagare i jämförelse med Flodis-Tunnan.
Citera
2018-05-22, 22:16
Medlem
FragaMinSvagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Igår hade Lazy F en live som faktiskt var hemsk. Hon är en yngre version av Booken. Självupptagen, utseendefixerad, korkad med en kraftig dos av storhetsvansinne. Hon var så utflippad att hon flera gånger fick frågan om hon var full. Svaret blev exakt det som Booken använder "Får man inte vaaaa glaaad?". Dessutom betättade hon att hon inte dricker alkohol.
Problemet var bara att Lazy F inte var särskilt glad - enda leendet var när hon kliade sig på tuttarna och fnissade åt det.
Hon undrade (var faktiskt litet sur) varför hon inte fått en inbjudan till Fångarna på Fortet eftersom hon ju vunnit SÅ många tävlingar ALLA gånger hon varit med.
Hon gick mellan badrummen för att hitta ett gummiband - lika maniskt upprepande som Booken. Dessutom har Lazy F nog också pollenallergi (näsan torkades ofta). Hon har kanske problem med sina läppar - hon slickade, slickade och slickade och liven började med att hon drog, snurrade, lyfte, rufsade i sitt hår konstant i säkert 20 minuter.
Jag vet ju vad jag tror....
Det var faktiskt sorgligt att se och jag lämnade när jag inte orkade längre. Såg att hon (precis som Booken) körde en timmes live och började på en ny direkt efter det.

Kan ju vara så att lillgrabben fått gjort en utredning och att det då skrivits ut Adhd medicin som mor och dotter nallar lite på. Bara spekulationer.. Vet dock inte om man får rinnig näsa av de?
Citera
2018-05-22, 22:24
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Det var inte så många månader sedan hon drack shots i din nya live-pood ( som jag tror det inte blev så mkt av .. )
https://imgur.com/gallery/cTkdXnF
Citera
2018-05-22, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drutten2012
Nu kör hon live samtidigt som hon kör bil. Dumma fan!!!! Hon är ju livsfarlig!!!! Som ser så äcklig ut med allt smink och sin ruttna attityd!

Och i kvällens sena live kör hon med någon slags pixling?! Satt först i soffan och pratade normalt, reste sig sedan & gick och hämtade sina läsglasögon och då ändrade hon rösten till den mer barnsliga (men antar att hon anser den vara mer sexig). En mycket märklig förändring, kändes inte helt normal om jag säger så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in