2017-09-09, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Okej så nu har Expressen gjort en ny (femtimmars...?!)intervju med Anna som ska publiceras på söndag. Ska hon än en gång tillåtas breda ut sig med sitt j-a skitsnack? Jag har skrivit till Expressen och förklarat mina invändningar mot hennes person (hennes agerande/attityd ifråga om barnvåldtäkten), och presenterade mig som en kund sedan 40 år. Bevärdigades inte ens med ett svar och nu exponeras mänskan värre än någonsin, får ljuga och vräka ut sig. Tänk om denna journalist skulle ställa en enda kritisk fråga, nä då, det kommer bli precis som tidigare att Anna fabulerar på sitt vidriga vis. Fy f-n!
Hur tänkte du? Expressen är helt exalterade av Book. Du måste ha sänkt dig själv till total botten när du antydde negativiteter av favoritobjektet. Tror att vi därför kommer få se Book dagligen nu då dom vill sätta dig på plats.
Citera
2017-09-09, 01:18
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
hur delar jag foton här då?
Gå in på minfil.org och ladda upp bilderna
Citera
2017-09-09, 02:09
Moderator
Oddballs avatar
AB måste ju vara i rena rama extasen nu när tidningarna skriver om henne och hon syns i tv varje vecka, förut var hon tvungen att ringa till redaktionerna och försöka sälja in någon skitartikel som gick ut på att hennes frisör var dålig och hon fått klippa sig någon annanstans. Nu kan hon sitta och fabulera fritt utan nåt som helst tuggmotstånd, ger mig fan på att det droppar tårar om söndagsbilagan som kommer...

Få karaktärsskådespelerskor som kan grina såna mängder på beställning som AB kan, där förtjänar hon en guldbagge - minst!
Citera
2017-09-09, 02:21
Medlem
Det var länge sedan man såg Book grina. Såna där mediciner som jag tror hon går på stänger väl av känslorna och det har väl även med hungern att göra. Om hon äter borde hon gå upp i vikt och att inte ta något och svälta sig klarar få. Om hon går på något lär det bli ett helvete senare om hon ska sluta. Anser att hon är en övermänniska om hon klarar att banta konstant och ligga 2 timmar minst efter 20 år med den toffeln. Hej och hå. Det stör mig mest av allt att hon glassar omkring och kanske knarkar under tiden. Är ordentligt nyfiken på hur det ligger till.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-09-09 kl. 02:31.
Citera
2017-09-09, 03:52
Medlem
rubin22s avatar
Hur svårt kan det vara av Anna Book, att göra snygga tänder i den vita färg, som tandläkare rekommenderar är snyggast och naturligast? Har hon gjort det utomlands?
Jag undrar utan att hoppa på någon denna gång?
Citera
2017-09-09, 06:03
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Hur svårt kan det vara av Anna Book, att göra snygga tänder i den vita färg, som tandläkare rekommenderar är snyggast och naturligast? Har hon gjort det utomlands?
Jag undrar utan att hoppa på någon denna gång?

Jag tror hon medvetet gjorde dom sådär, för att synas extra mycket.
Citera
2017-09-09, 06:45
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Hur tänkte du? Expressen är helt exalterade av Book. Du måste ha sänkt dig själv till total botten när du antydde negativiteter av favoritobjektet. Tror att vi därför kommer få se Book dagligen nu då dom vill sätta dig på plats.
Hoppsan det kan du ha rätt i...Nej det verkar onekligen som om det finns material till ett reportage om dagen om Bookstollan, och det visar väl bara på hyckleriet: officiellt är tidningen mot barnvåldtäkt men sedan skickar man ut sina nöjesreportrar (för journalister är de inte!)för att intervjua idioter, eftersom det tydligen är vad folk vill läsa...
Citera
2017-09-09, 07:05
Medlem
kostymnisses avatar
Det sjöngs "ABC" i Doobidoo igår på svt, nu borde väl Bookstödet snart (om så inte redan skett) gått i spinn över att hennes världshit underhåller svenskarna på prime-time i rikets största kanal?`
Citera
2017-09-09, 09:29
Medlem
Anna Book i stor intervju i expressen.
http://www.expressen.se/noje/-redred...tsjuketjafset/
Citera
2017-09-09, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Det var länge sedan man såg Book grina. Såna där mediciner som jag tror hon går på stänger väl av känslorna och det har väl även med hungern att göra. Om hon äter borde hon gå upp i vikt och att inte ta något och svälta sig klarar få. Om hon går på något lär det bli ett helvete senare om hon ska sluta. Anser att hon är en övermänniska om hon klarar att banta konstant och ligga 2 timmar minst efter 20 år med den toffeln. Hej och hå. Det stör mig mest av allt att hon glassar omkring och kanske knarkar under tiden. Är ordentligt nyfiken på hur det ligger till.

Det vi ser är en människa i djup kris som låter sig exploateras av media. Det verkar finnas märkliga känslor och negativa egenskaper i hennes trasiga inre som nu exploderar. Något i hennes liv har utlöst en ström av kaotiska känslor som nu skadar henne, och hennes familj, då hon inte är förankrad i verkligheten. När jag ser vad hon förmedlar blir jag beklämd och förskräckt.

Falskheten hos media är att låtsas att detta är snäll journalistik eller normal kändisjournalistik. Det är faktiskt vidrigt att låta en människa, på ett indirekt sätt framstå som komplett galen för att sälja sin skit.
Citera
2017-09-09, 11:33
Medlem
Igår fick hon några sakliga frågor på instagram om vad hon anser om porr och porrens kvinnosyn etc., under bilden där hon poserar med en porrskådis. Frågorna raderades illa kvickt. Jag undrar om de raderades för att hon anser såna frågor vara påhopp, eller för att hon inte vet vad hon ska svara, det skulle ju krävas lite analys för att svara på ett moget sätt...?
Citera
2017-09-09, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Det vi ser är en människa i djup kris som låter sig exploateras av media. Det verkar finnas märkliga känslor och negativa egenskaper i hennes trasiga inre som nu exploderar. Något i hennes liv har utlöst en ström av kaotiska känslor som nu skadar henne, och hennes familj, då hon inte är förankrad i verkligheten. När jag ser vad hon förmedlar blir jag beklämd och förskräckt.

Falskheten hos media är att låtsas att detta är snäll journalistik eller normal kändisjournalistik. Det är faktiskt vidrigt att låta en människa, på ett indirekt sätt framstå som komplett galen för att sälja sin skit.

Jag håller helt med dig. Hon mår så uppenbart jättedåligt, hon är uppe i varv på ett helt hysteriskt sätt och desperat över att synas med precis vem som helst, bara hon syns. Det är riktigt lågt av media att utnyttja hennes gränslöshet, hon har minderåriga barn som far illa av detta och inte heller pappan verkar ha förmåga att bromsa. Sorgligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in